Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Grębocice: Dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego dla Przedszkola w Grębocicach
Numer ogłoszenia: 118601 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębocice, ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 50 31, fax 076 8315077.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego dla Przedszkola w Grębocicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego dla Przedszkola w Grębocicach. Przedmiotowe wyposażenie obejmuje dostawę między innymi: pieca konwekcyjno-parowego, kuchni gazowej, okapu centralnego, stołów i szafek kuchennych, zmywarki kapturowej, szafy przelotowej, szaf chłodniczych, szafy mroźnej, lodówki na jajka, lodówki na próbki, stołów ze zlewem, regałów. 2.Szczegółowy opis ilości i charakterystyka poszczególnych elementów zakresu zamówienia określona jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.71.14.00 - Ruszty, piekarniki, płyty grzewcze i pierścienie do gotowania Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.14.00 - Ruszty, płyty grzewcze (AGD), płytki do podgrzewania potraw i pierścienie do gotowania Oryginalny kod CPV: 29.71.11.20 - Zamrażarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.20 - Zamrażarki Oryginalny kod CPV: 29.71.31.00 - Zmywarki do naczyń Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń Oryginalny kod CPV: 29.71.11.30 - Chłodziarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.30 - Chłodziarki Oryginalny kod CPV: 29.71.12.00 - Roboty kuchenne Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.12.00 - Roboty kuchenne Oryginalny kod CPV: 29.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Oryginalny kod CPV: 36.67.10.00 - Sprzęt kuchenny Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków, o których mowa powyżej zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, o których mowa w pkt. VI specyfikacji na podstawie formuły spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy załączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,o łącznej wartości 60 tys. zł odpowiadający swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje); 5.Jeżeli Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia; Dokumenty, o których mowa w pkt. 1a-1c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebocice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Głogowska 3 59-150 Grębocice,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Głogowska 3 59-150 Grębocice, sekretariat (pokój nr 2).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Dostawa poleasingowego urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu RTV i AGD oraz audio-wideo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa wyposażenia Centrum Usług Społecznych w Łazach.
- Dostawa i montaż wyposażenia do 15 domków rekreacyjnych
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.