Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-23
Koszalin: Wykonanie robót budowlanych - III zadania
ZADANIE I - DOSTOSOWANIE OTWORÓW DRZWIOWYCH , GDZIE ODBYWA SIĘ RUCH CHORYCH NA ODDZIAŁACH DO WYMOGÓW ZGODNIE Z ZARZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA Z DNIA 10.XI.2006r.
ZADANIE II - WYKONANIE IZOLATKI DLA PACJENTÓW SPECJALNEJ TROSKI NA ODDZAIALE I.II.
ZADANIE III - PRZYGOTOWANIE POMIESZCZEŃ DO URUCHOMIENIA PORADNI ZABURZEŃ CZYNNOŚCIOWYCH PŁUC
Numer ogłoszenia: 118614 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie , ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423339, faks 094 3423339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych - III zadania ZADANIE I - DOSTOSOWANIE OTWORÓW DRZWIOWYCH , GDZIE ODBYWA SIĘ RUCH CHORYCH NA ODDZIAŁACH DO WYMOGÓW ZGODNIE Z ZARZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA Z DNIA 10.XI.2006r. ZADANIE II - WYKONANIE IZOLATKI DLA PACJENTÓW SPECJALNEJ TROSKI NA ODDZAIALE I.II. ZADANIE III - PRZYGOTOWANIE POMIESZCZEŃ DO URUCHOMIENIA PORADNI ZABURZEŃ CZYNNOŚCIOWYCH PŁUC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I dostosowanie otworów drzwiowych, gdzie odbywa się ruch chorych na oddziałach do wymogów zgodnie z Zarzadzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.XI.2006r zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ Zadanie II Wykonanie izolatki dla pacjentów szczególnej troski na oddziale I i II zgodnioe z zał. Nr 2 do SIWZ. Zadanie III - Przygotoweanie pomieszczeń do uruchomienia poradni zaburzeń czynnościowych płuc zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZADANIE I - 3.000 trzy tyś. zł. ZADANIE II - 1.500 Jeden tyś. pięćset zł. ZADANIE II - 1.000 Jeden tyś. zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzelenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , któryz: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonejdziałalnosci lub czynnościu jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują poteccjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę dokonane zostanie na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/ nie spełnia na druku ZP-17..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Charakterystykę, wiarygodność firmy potwierdzone i następującymi dokumentami: zaświadczeniem o nie zaleganiu z podatkami i opłatami z ZUS i US, zaswiadczeniem o działalnosci gospodarczej lub KRS ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) aktualne informacje o potencjale kadrowo - sprzętowym.Oświadczenie z o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ustawy o zamówieniach publicznych.Oświadczenie dotyczęce danych wykonawcy. Zgodnie ze SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SEKRETARIAT SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC, Ul. NIEPODLEGŁOŚCI - 44-48, 75-252 KOSZALIN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 09:00, miejsce: SEKRETARIAT SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC, UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44-48, 75-252 KOSZALIN. GODZINA OTWARCIA 14.05.2009r 9:15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZADANIE BĘDZIE REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW W RAMACH PROJEKTU Z/2.32/1.2.2/613/05.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I DOSTOSOWANIE OTWORÓW DRZWIOWYCH, GDZIE ODBYWA SIĘ RUCH CHORYCH NA ODDZIAŁACH ZGODNIE Z ZARZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA Z DNIA 10.XI.2006r.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie otworów drzwiowych, gdzie odbywa się ruch chorych na oddzuiałach zgodnie z zarządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.XI.2006r zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-9, 45.42.10.00-4, 45.44.21.99-8, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II WYKONANIE IZOLATKI DLA PACJENTÓW SPECJALNEJ TROSKI NA ODDZIALE I i II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie izolatki dla pacjentów specjalnej troski na oddziale I i II zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III URUCHOMIENIE PORADNI ZABURZEŃ CZYNNOŚCIOWYCH PŁUC.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uruchomienie Poradni zaburzeń czynnościowych płuc zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Chojnie
- DZP.261.6.2025 Obsługa i serwis stacji uzdatniania wody wraz z sukcesywną dostawą środków chemicznych dla Parku Wodnego Koszalin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Remont sali gimnastycznej w szkole przy al. Edwarda Dembowskiego 12 w Krakowie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.