eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń1) Pionowego centrum frezerskiego - 1 kpl. 2) Tokarki uniwersalnej sterowanej - 1 kpl. 3) Wiertarki wieloczynnościowej - 1 kpl. 4) Prasy hydraulicznej warsztatowej ręcznej - 1 szt. 5) Paletowego wózka podnośnego - 1 szt. 6) Wózka widłowego - 1 szt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-12

Warszawa: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń: 1) Pionowego centrum frezerskiego - 1 kpl. 2) Tokarki uniwersalnej sterowanej - 1 kpl. 3) Wiertarki wieloczynnościowej - 1 kpl. 4) Prasy hydraulicznej warsztatowej ręcznej - 1 szt. 5) Paletowego wózka podnośnego - 1 szt. 6) Wózka widłowego - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 11863 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych , ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 685 10 65, faks +48 22 685 11 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itwl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń: 1) Pionowego centrum frezerskiego - 1 kpl. 2) Tokarki uniwersalnej sterowanej - 1 kpl. 3) Wiertarki wieloczynnościowej - 1 kpl. 4) Prasy hydraulicznej warsztatowej ręcznej - 1 szt. 5) Paletowego wózka podnośnego - 1 szt. 6) Wózka widłowego - 1 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń: 1) Pionowego centrum frezerskiego - 1 kpl. 2) Tokarki uniwersalnej sterowanej - 1 kpl. 3) Wiertarki wieloczynnościowej - 1 kpl. 4) Prasy hydraulicznej warsztatowej ręcznej - 1 szt. 5) Paletowego wózka podnośnego - 1 szt. 6) Wózka widłowego - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.61.22.00-1, 42.62.11.00-6, 42.63.70.00-0, 42.63.61.00-4, 42.41.32.00-6, 42.41.51.10-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przypadku: Części I zamówienia w wys. 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy zł.). Części II zamówienia - wadium niewymagane. Części III zamówienia w wys. 2 000 zł (słownie: dwa tysiące zł). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ustawy Pzp.; 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. o/Warszawa, ul. Młynarska 16, 01-194 Warszawa, nr konta - 88124059181111000049094891; 4. Wadium w formie bezgotówkowej należy składać na adres Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych, 01-494 Warszawa, Księcia Bolesława 6, w bud. nr 1, w Kasie - pokój nr 116

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku części I zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuj, co najmniej po jednej dostawie fabrycznie nowych, nieużywanych: centrum frezerskiego i tokarki uniwersalnej sterowanej o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 250 000 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł) . W przypadku części II zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuj, co najmniej po jednej dostawie fabrycznie nowych, nieużywanych: wiertarki wieloczynnościowej i prasy hydraulicznej, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). W przypadku części III zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuj, co najmniej po jednej dostawie fabrycznie nowych, nieużywanych: paletowego wózka podnośnego i wózka widłowego, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 70 000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od Wykonawców warunków według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych w ofercie dokumentów wskazanych w pkt 6 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące możliwości dokonania zmian niniejszej umowy: 1) Zmiana terminu wykonania umowy, gdy dochowanie terminu wskazanego w umowie, okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie i skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią. 2) Zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego podatku od towaru i usług VAT 3) Zmiany zakresu podwykonawstwa w zakresie zgodnym ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itwl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pionowe centrum frezarskie -1 kpl.; tokarka uniwersalna sterowana -1 kpl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pionowe centrum frezarskie -1 kpl.; tokarka uniwersalna sterowana -1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.61.22.00-1, 42.62.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wiertarka wieloczynnościowa -1 kpl.; prasa hydrauliczna warsztatowa ręczna -1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wiertarka wieloczynnościowa -1 kpl.; prasa hydrauliczna warsztatowa ręczna -1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.70.00-0, 42.63.61.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: paletowy wózek podnośny -1 szt.; wózek widłowy -1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paletowy wózek podnośny -1 szt.; wózek widłowy -1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.32.00-6, 42.41.51.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.