Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-12
Warszawa: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń:
1) Pionowego centrum frezerskiego - 1 kpl.
2) Tokarki uniwersalnej sterowanej - 1 kpl.
3) Wiertarki wieloczynnościowej - 1 kpl.
4) Prasy hydraulicznej warsztatowej ręcznej - 1 szt.
5) Paletowego wózka podnośnego - 1 szt.
6) Wózka widłowego - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 11863 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych , ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 685 10 65, faks +48 22 685 11 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.itwl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń: 1) Pionowego centrum frezerskiego - 1 kpl. 2) Tokarki uniwersalnej sterowanej - 1 kpl. 3) Wiertarki wieloczynnościowej - 1 kpl. 4) Prasy hydraulicznej warsztatowej ręcznej - 1 szt. 5) Paletowego wózka podnośnego - 1 szt. 6) Wózka widłowego - 1 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń: 1) Pionowego centrum frezerskiego - 1 kpl. 2) Tokarki uniwersalnej sterowanej - 1 kpl. 3) Wiertarki wieloczynnościowej - 1 kpl. 4) Prasy hydraulicznej warsztatowej ręcznej - 1 szt. 5) Paletowego wózka podnośnego - 1 szt. 6) Wózka widłowego - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.61.22.00-1, 42.62.11.00-6, 42.63.70.00-0, 42.63.61.00-4, 42.41.32.00-6, 42.41.51.10-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przypadku: Części I zamówienia w wys. 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy zł.). Części II zamówienia - wadium niewymagane. Części III zamówienia w wys. 2 000 zł (słownie: dwa tysiące zł). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ustawy Pzp.; 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. o/Warszawa, ul. Młynarska 16, 01-194 Warszawa, nr konta - 88124059181111000049094891; 4. Wadium w formie bezgotówkowej należy składać na adres Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych, 01-494 Warszawa, Księcia Bolesława 6, w bud. nr 1, w Kasie - pokój nr 116
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku części I zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuj, co najmniej po jednej dostawie fabrycznie nowych, nieużywanych: centrum frezerskiego i tokarki uniwersalnej sterowanej o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 250 000 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł) . W przypadku części II zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuj, co najmniej po jednej dostawie fabrycznie nowych, nieużywanych: wiertarki wieloczynnościowej i prasy hydraulicznej, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). W przypadku części III zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuj, co najmniej po jednej dostawie fabrycznie nowych, nieużywanych: paletowego wózka podnośnego i wózka widłowego, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 70 000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od Wykonawców warunków według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych w ofercie dokumentów wskazanych w pkt 6 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące możliwości dokonania zmian niniejszej umowy: 1) Zmiana terminu wykonania umowy, gdy dochowanie terminu wskazanego w umowie, okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie i skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią. 2) Zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego podatku od towaru i usług VAT 3) Zmiany zakresu podwykonawstwa w zakresie zgodnym ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itwl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pionowe centrum frezarskie -1 kpl.; tokarka uniwersalna sterowana -1 kpl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pionowe centrum frezarskie -1 kpl.; tokarka uniwersalna sterowana -1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.61.22.00-1, 42.62.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wiertarka wieloczynnościowa -1 kpl.; prasa hydrauliczna warsztatowa ręczna -1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wiertarka wieloczynnościowa -1 kpl.; prasa hydrauliczna warsztatowa ręczna -1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.70.00-0, 42.63.61.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: paletowy wózek podnośny -1 szt.; wózek widłowy -1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paletowy wózek podnośny -1 szt.; wózek widłowy -1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.32.00-6, 42.41.51.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie zaleceń z opinii kominiarskich w budynkach będących w zasobach Terenowego Zespołu Obsługi Mieszkańców Ogrodowa.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni dla Dzieci i Młodzieży.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki pielęgniarskiej w Nocnej i Świątecznej Opiece Lekarskiej.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Wykonanie inwestycji pn.: Część 1 - Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności. Część 2 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ul. Strażackiej (pełna nazwa w informacjach dodatkowych)
- Dostawy implantów do zabiegów chirurgicznych wykonywanych w celu zespoleń kości śródręcza, nadgarstka i stopy w Warszawskim Szpitalu Południowym sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa maszyn do pracowni obróbki mechanicznej materiałów
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1 i 2. Ilość zadań: 9
- 7/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego realizowana w oparciu leasing finansowy
więcej: Podnośniki hydrauliczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.