eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie remontu placu zabaw i boiska wielofunkcyjnego na Placu Grunwaldzkim w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-13

Gliwice: Wykonanie remontu placu zabaw i boiska wielofunkcyjnego na Placu Grunwaldzkim w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 118642 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, fax 032 2310032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu placu zabaw i boiska wielofunkcyjnego na Placu Grunwaldzkim w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu placu zabaw i boiska wielofunkcyjnego na Placu Grunwaldzkim w Gliwi-cach, zgodnie z: - dokumentacją budowlano - wykonawczą, - przedmiarem robót - załącznik nr 1 do niniejszej dokumentacji, Opis robót został oparty na KNR. Podana w przedmiarach podstawa wyceny nie jest obowiązu-jąca dla Wykonawcy. - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do niniejszej dokumentacji, 1. plac zabaw, 2. boisko wielofunkcyjne. Po zakończonych pracach uporządkowanie terenu i doprowadzenie go do stanu poprzedniego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) spełniają wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym za-mówieniem, 3) zrealizowali minimum 3 roboty budowlane - drogowe w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okre-sie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom drogowych stanowiącym przed-miot zamówienia oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykona-ne należycie. Za roboty porównywalne rodzajem i wartością zamówienia uznaje roboty: budowlano - dro-gowe o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł. każda z nich, 4) zrealizowali minimum 1 robotę budowlaną (budowa placów zabaw) w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krót-szy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wy-konane należycie, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. 5) zatrudniają odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej sta-nowisk posiadający kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia: A. Personel kierowniczy; kierownik robót budowlanych: posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, B. personel wykonawczy: min. 8 osób. 6) Udzielą min. 36 miesięcznego okresu gwarancji i 36 miesięcznego okresu rękojmi. 7) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia. 8) Sporządzą kosztorys ofertowy. 9) Zaakceptują wzór umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy, wymienionych w pkt. VIII, muszą do oferty dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecz-nego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzy-skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płat-ności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczę-cia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom drogo-wym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zosta-ły wykonane należycie. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywa-nych przez nich czynności. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówie-nia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: I. Personel kierowniczy: a) kierownik robót budowlanych: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 6) Oświadczenie o udzielonej gwarancji/rękojmi. 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczo-ny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8) Kosztorys ofertowy. 9) Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy. 10) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX pkt. 1), 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, po-twierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoże-nie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwe-go organu. 2. 2. Dokumentu, o których mowa w pkt. 2.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Dokument, o którym mowa w pkt.2.1. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: plac zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z: - dokumentacją budowlano - wykonawczą, - przedmiarem robót - załącznik nr 1 do niniejszej dokumentacji, Opis robót został oparty na KNR. Podana w przedmiarach podstawa wyceny nie jest obowiązu-jąca dla Wykonawcy. - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do niniejszej dokumentacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: boisko wielofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z: - dokumentacją budowlano - wykonawczą, - przedmiarem robót - załącznik nr 1 do niniejszej dokumentacji, Opis robót został oparty na KNR. Podana w przedmiarach podstawa wyceny nie jest obowiązu-jąca dla Wykonawcy. - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do niniejszej dokumentacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.