Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-23
Puławy: Remont mostu przez rz. Sanna, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Borów - Gorzyce w m. Borów, w km 12+471
Numer ogłoszenia: 118646 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach , ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu przez rz. Sanna, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Borów - Gorzyce w m. Borów, w km 12+471.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - oznakowanie strefy robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu; - roboty rozbiórkowe na obiekcie i dojazdach, w tym: sfrezowanie nawierzchni, rozbiórkę krawężników, rozbiórkę nawierzchni chodników z asfaltu lanego, rozbiórkę istniejących poręczy, demontaż prefabrykatów chodników, rozbiórkę izolacji oraz skucie górnej części skrzydełek i płyty; - remont ustroju niosącego obejmującego remont górnej części płyty pomostu, wykonanie izolacji, montaż drenów, montaż krawężników, wykonanie chodników, remont skrzydełek, wykonanie bloku pod dylatacje, montaż bariero - poręczy; - odtworzenie nawierzchni na moście i odcinkach dojazdowych; - realizację remontu połówkami jezdni, przy wyłączeniu jednego pasa ruchu; - sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej obiektu 1. Wykonawca przed złożeniem oferty przetargowej ma obowiązek zapoznania się w terenie z miejscem wykonania robót w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty jest w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej. 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót: D 01.01.01; D 04.01.01; D 04.06.01; D 05.03.05; D 05.03.11; M 21.53.02; D 01.02.04; M 22.51.50; M 23.51.51; M 28.53.52; M 30.51.51; M 22.01.02; M 23.30.01; M 23.51.01; M 25.01.03; M 26.01.02; M 26.01.03; M 27.01.03; M 27.02.01;M 28.03.05; M 28.15.01; D 08.01.01 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 5. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 3 lata od daty odbioru ostatecznego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu rzeczowego i finansowego robót, PZJ (programu zapewnienia jakości) oraz planu BIOZ ( zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, wraz z późniejszymi zmianami) , które przed przystąpieniem do wykonywania robót winien przedłożyć do akceptacji w siedzibie RDW PUŁAWY. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Wartośc zamówienia wynosi 544 536,48 zł netto..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokosci 9 000,00zł (słownie: dziewięć tysiecy złotych 00/100). 2.Wadium moze być wnoszone w formach okreslonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A o) Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. W ofercie należy złozyć dokument potwierdzajacy wniesienie wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: a)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. b)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. f)Akceptują warunki zawarte w SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie osobą/osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowo - mostowej lub mostowej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia, zdolnej do wykonania zamówienia. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remontów mostów, których zakres obejmował w szczególności: remont płyty, wymianę izolacji na obiekcie, montaż bariero-poręczy oraz odtworzenie nawierzchni; z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu - lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego (-ych) podmiotu (-ów) do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi poniżej (wymagana minimalna ilość sztuk) 1. Samochód samowyładowczy 2szt; 2. Samochód do przewozu betonu 1szt; 3.Samochód dostawczy 1szt; 4.Agregat prądotwórczy 1szt; 5.Sprężarka ciśnieniowa 1szt; 6.Piła do betonu 1szt; 7.Młot pneumatyczny, udarowy 1szt; 8.Spawarka elektryczna, gazowa 1szt 9.Giętarka do prętów zbrojeniowych 1 szt; 10.Szlifierka kątowa 2szt 11.Wiertarka elektryczna 2 szt;12. Frezarka do asfaltu 1 szt ;13 Skrapiarka 1 szt 14.Szczotka mechaniczna 1 szt.; 15. Samochód do przewozu asfaltu 1szt; 16. Rozściełacz mas bitumicznych 1szt; 17 Walec ogumiony samojezdny 1 szt; 18. Walec stalowy wibracyjny 1szt; 19. Koparka 1 szt 4.Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 2 robót, o których mowa w pkt. V.2.2 SIWZ, zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób, których mowa w pkt. V.2.1 SIWZ, przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności , zawierający informacje o: dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy branży drogowo-mostowej lub mostowej wraz z załączoną kserokopią)kserokopiami uprawnień budowlanych w specjalności drogo-mostowej lub mostowej oraz aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby(-ób) zdolnej (-ych) do wykonania zamówienia przez inny podmiot (-y) do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu (-ów) do jej (ich) udostępnienia. 5) Wykaz potencjału technicznego, o którym mowa w pkt V.2.3 SIWZ . W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot (-y) do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu (-ów) do jego udostępnienia. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie przedmiaru robót. 3) Wstępny harmonogram robót. 4) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom 5) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego pok. nr 11, cena materiałów przetargowch 31,00 zł brutto lub poczta elektroniczną po wczesniejszym przesłaniu zamówienia na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy pok. nr 12. Otwarcie ofert w siedzibie Zamawiającego wq dniu 18.05.2009r godz. 10.30 pok. nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (0-81) 886 31 63; 886 41 03 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami. 1. W sprawach technicznych oraz w sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak, tel. (0-81) 886-31-63 Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem nr (0-81) 886 31 63; 886 41 03 lub pocztą elektroniczną na adres: e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protestach dotyczących SIWZ i rozstrzygnięciach tych protestów, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Usługa ubezpieczenia Gminy Puławy oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - 3 zadania
- "Zakup i sukcesywna dostawa talonów w formie papierowej dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie 02.01.2025r. - 31.12.2025r."
- "Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach"
- usługa odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 18 02 02 w okresie 24 m-cy, znak sprawy DZ-23/329/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wesołówka, gmina Stanin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.