Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Brzesko: Urządzenia medyczne.
Numer ogłoszenia: 118647 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-brzesko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenia medyczne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr: 1 kod CPV 33111000-1 Aparatura rentgenowska - Przewoźny cyfrowy przyłóżkowy aparat RTG; Zadanie nr: 2 kod CPV 33170000-2 Aparatura do anestezji i resuscytacji - Aparat do znieczulania z monitorem funkcji życiowych pacjenta i respiratorem, do znieczuleń dorosłych i dzieci w każdym wieku; Zadanie nr: 3 kod CPV 33112200-0 Aparaty ultrasonograficzne- Aparat ultrasonograficzny; Zadanie nr: 4 kod CPV 33157400-9 Medyczna aparatura oddechowa - Respirator do terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia do stosowania w warunkach intensywnej terapii dla dzieci i dorosłych; Zadanie nr: 5 kod CPV 33157400-9 Medyczna aparatura oddechowa - Respirator transportowy; Zadanie nr: 6 kod CPV 33182100-0 Defibrylator - Dwufazowy defibrylator ze stymulacją, kardiowersją z 12 odprowadzeniami EKG, pulsoksymetrią i kapnometrią; Zadanie nr: 7 kod CPV 33195000-3 System monitorowania pacjentów - Kardiomonitor; Zadanie nr: 8 kod CPV 33167000-8 Lampy chirurgiczne - Lampa operacyjna sufitowa, przejezdna; Zadanie nr: 9 kod CPV33192100-3 łóżka do użytku medycznego- Łóżko dla oddziału intensywnej opieki medycznej ; kod CPV 33192200-4 Stoły medyczne - Stół do zakładania opatrunków gipsowych, stół zabiegowy; Zadanie nr: 10 kod CPV 33194110-0 Pompy infuzyjne -Pompy infuzyjne; Zadanie nr: 11 kod CPV 33190000-5 Różne urządzenia i produkty medyczne w tym: Elektrokardiograf, Elektryczny ssak jezdny dwubutlowy, Ciśnieniomierz model stojący, Laryngoskop zwykły, Laryngoskop do trudnych intubacji dla dzieci, Laryngoskop do trudnych intubacji dla dorosłych, Konwekcyjny system ogrzewania pacjenta.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 32 500 PLN za cały przedmiot zamówienia lub na wybrane przez oferenta zadanie w wysokości: Zadanie nr:1- 6 000,00 PLN; Zadanienr:2- 5 500,00 PLN; Zadanie nr:3 - 3 000,00 PLN; Zadanie nr:4 - 3 000,00 PLN; Zadanie nr:5 - 2 000,00 PLN; Zadanie nr:6 - 3 000,00 PLN; Zadanie nr:7 -3 000,00 PLN; Zadanie nr:8 - 1 500,00 PLN; Zadanie nr:9 - 3 000,00 PLN; Zadanie nr:10 - 500,00 PLN; Zadanie nr:11 - 2 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wymaga.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za wystarczające doświadczenie wykonanie jednej dostawy tego samego rodzaju urządzeń. Na potwierdzenie, że dostawa/ dostawy zostały wykonane należycie , Zamawiający wymaga przedłożenia referencji lub innego potwierdzającego dokumentu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony ,jezeli wykonawca przedłoży,odpowiednie oswiadczenie(wzór dokumentu stanowi załącznik nr3 do specyfikacji).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony ,jezeli wykonawca przedłoży,odpowiednie oswiadczenie(wzór dokumentu stanowi załącznik nr3 do specyfikacji).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna za wystarczające posiadanie środków lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: dla Zadania nr: 1 - 200 000,00 PLN, dla Zadania nr: 2 - 180 000,00 PLN, dla Zadania nr: 3 - 100 000,00 PLN, dla Zadania nr: 4 - 100 000,00 PLN, dla Zadania nr: 5 - 70 000,00 PLN, dla Zadania nr: 6 - 100 000,00 PLN, dla Zadania nr: 7 - 100 000,00 PLN, dla Zadania nr: 8 - 50 000,00 PLN, dla Zadania nr: 9 - 100 000,00 PLN, dla Zadania nr:10 - 25 000,00 PLN, dla Zadania nr:11 - 60 000,00 PLN W przypadku składania oferty na kilka wybranych zadań wysokość środków należy odpowiednio zsumować.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-brzesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzieny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku
32-800 Brzesko ,ul.Kosciuszki 68-pokój 386 -Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Samodzieny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku 32-800 Brzesko ,ul.Kosciuszki 68-pokój 386 -Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest prowadzone w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Srodowisko; Fundusz EFRR-Priorytet XII-bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywnosci systemu ochrony zdrowia.działanie 12.1-Rozwój systemu ratownictwa medycznego pod nazwa:Dostosowanie Szpitalnego Oddziału ratunkowego w SPZOZ w brzesku do wymogów obowiazujacch przepisów prawa,wraz z wyposazeniem w aparature..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparatura rentgenowska - Przewoźny cyfrowy przyłóżkowy aparat RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparatura do anestezji i resuscytacji - Aparat do znieczulania z monitorem funkcji życiowych pacjenta i respiratorem, do znieczuleń dorosłych i dzieci w każdym wieku;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreśłone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparaty ultrasonograficzne- Aparat ultrasonograficzny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreśłone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Medyczna aparatura oddechowa - Respirator do terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia do stosowania w warunkach intensywnej terapii dla dzieci i dorosłych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określona w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Medyczna aparatura oddechowa - Respirator transportowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określona w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Defibrylator - Dwufazowy defibrylator ze stymulacją, kardiowersją z 12 odprowadzeniami EKG, pulsoksymetrią i kapnometrią;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: System monitorowania pacjentów - Kardiomonitor;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreśłony w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Lampy chirurgiczne - Lampa operacyjna sufitowa, przejezdna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określona w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Łóżko dla oddziału intensywnej opieki medycznej ; kod CPV 33192200-4 Stoły medyczne - Stół do zakładania opatrunków gipsowych, stół zabiegowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pompy infuzyjne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Elektrokardiograf, Elektryczny ssak jezdny dwubutlowy, Ciśnieniomierz model stojący, Laryngoskop zwykły, Laryngoskop do trudnych intubacji dla dzieci, Laryngoskop do trudnych intubacji dla dorosłych, Konwekcyjny system ogrzewania pacjenta..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określone w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Dostawa urządzeń komputerowych i drukarek
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechatroniki przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu - Dostępne i przyjazne szkoły - edukacja włączająca w brzeskich szkołach podstawowych
- "Remonty dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową."
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.