eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi konfekcjonowania i doręczania tytułów wydawnictw Redakcji Wojskowej



Ogłoszenie z dnia 2010-01-14

Warszawa: Usługi konfekcjonowania i doręczania tytułów wydawnictw Redakcji Wojskowej
Numer ogłoszenia: 11864 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Redakcja Wojskowa z siedzibą w Warszawie , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6845365, 6840352, faks 022 6845503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polska-zbrojna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konfekcjonowania i doręczania tytułów wydawnictw Redakcji Wojskowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług, polegających na konfekcjonowaniu i doręczaniu przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów, zawierających następujące tytuły wydawnictw Redakcji Wojskowej: a) tygodnik Polska Zbrojna: objętość 84 strony, z wkładką tematyczną o objętości 20 stron, nakład ok. 10.000 egzemplarzy: 18 edycji, b) tygodnik Polska Zbrojna: objętość 68 stron, z wkładką tematyczną o objętości 20 stron, nakład ok. 10.000 egzemplarzy: 3 edycje, c) tygodnik Polska Zbrojna: objętość 84 strony, bez wkładki tematycznej, nakład 10.000 egzemplarzy: 16 edycji, d) tygodnik Polska Zbrojna: objętość 68 stron, bez wkładki tematycznej, nakład ok. 10.000 egzemplarzy: 6 edycji, e) miesięcznik Przegląd Wojsk Lądowych: objętość 68 stron, nakład ok. 2.300 egzemplarzy: 11 edycji, f) miesięcznik Przegląd Sił Powietrznych: objętość 68 stron, nakład ok. 1.200 egzemplarzy: 11 edycji, g) miesięcznik Przegląd Morski: objętość 68 stron, nakład ok. 1.000 egzemplarzy: 11 edycji, h) kwartalnik Przegląd Żandarmerii: objętość 52 strony, nakład ok.1.000 egzemplarzy:4 edycje, i) kwartalnik Przegląd Logistyczny: objętość 68 stron, nakład ok. 1.000 egzemplarzy: 4 edycje..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.92.10.00 - Usługi pakowania zbiorczego 64.11.10.00 - Usługi pocztowe dotyczące gazet i czasopism 64.12.12.00 - Usługi dostarczania paczek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 3 do SIWZ. 2.Posiadają wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na doręczaniu przesyłek o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN. Do potwierdzenia :-wykazem wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ).3.Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 3 do SIWZ.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia - posiadają zdolność kredytową lub środki pieniężne na rachunku w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN.Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 3 do SIWZ.5.Brak jest podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Do potwierdzenia :-oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia ( w załączniku Nr 3 do SIWZ);-aktualnym odpisem z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykaz wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ zgodnie z opisanym warunkiem w pkt III ppkt 2 SIWZ) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionenie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polska-zbrojna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pokój nr 215, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój nr 215, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.