eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wymiana pokryć dachowych z eternitu na pokrycia z blachy trapezowej ocynkowanej na dwóch budynkach mieszkalnych nr 4 i 8 w Łękach Kościelnych, gmina Krzyżanów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Łódź: Wymiana pokryć dachowych z eternitu na pokrycia z blachy trapezowej ocynkowanej na dwóch budynkach mieszkalnych nr 4 i 8 w Łękach Kościelnych, gmina Krzyżanów
Numer ogłoszenia: 118682 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi , ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 636 53 26, faks 042 632 9133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokryć dachowych z eternitu na pokrycia z blachy trapezowej ocynkowanej na dwóch budynkach mieszkalnych nr 4 i 8 w Łękach Kościelnych, gmina Krzyżanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokryć dachowych z eternitu na pokrycia z blachy trapezowej ocynkowanej na dwóch budynkach mieszkalnych nr 4 i 8 w Łękach Kościelnych, gmina Krzyżanów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w opisach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji kosztorysowo - przedmiarowej, stanowiących załączniki do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez złożenie zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub odpisu z właściwego rejestru sądowego w zakresie robót budowlanych. b) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Należy wykazać się wykonaniem co najmniej dwóch podobnych robót o wartości powyżej 150.000,00 zł każda zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania w postaci referencji. c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży wymaganej prawem budowlanym dla realizacji niniejszego zamówienia oraz posiadającymi ważne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają polisę od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000,00 zł. e) Udzielenie 36 miesięcznej gwarancji jakości na całość wykonanych robót. f) Posiadają Decyzję właściwego organu zatwierdzającego program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest, wytwarzanymi w wyniku świadczenia usług remontowych i rozbiórkowych obejmującą teren lokalizacji przedmiotowego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie podwykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji części zamówienia wymagającego w/w decyzji wraz z w/w decyzją wystawioną na podwykonawcę. g) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1. Załącznik nr 1 do formularza ofertowego- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie robót polegających na wykonywaniu sieci cieplnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Załącznik nr 2 do formularza ofertowego - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000,00 zł . 3. Załącznik nr 3 do formularza ofertowego - kosztorys ofertowy szczegółowy, sporządzony zgodnie ze wzorem. 4. Załącznik nr 4 do formularza ofertowego zgodnie ze wzorem zawierający m.in. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP, Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust.1 w szczególności, że firma nie zalega z uiszczaniem, żadnych podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (art.24 ust.1 pkt 3), 5. Załącznik nr 5 do formularza ofertowego - Dokumenty potwierdzające, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada właściwe uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wymaganych prawem budowlanym dla realizacji niniejszego zamówienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - złożenie (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, wydanych dla osoby mającej pełnić obowiązki kierownika budowy, 6. Załącznik nr 6 do formularza ofertowego - pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę i potwierdzających dokumenty za zgodność z oryginałem, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 7. Załącznik nr 7 do formularza ofertowego - wykaz i referencje potwierdzające prawidłowe wykonanie co najmniej dwóch robót tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości powyżej 150 000,00 zł każda, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. 8. Załącznik nr 8 - Decyzja właściwego organu zatwierdzającego program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest, wytwarzanymi w wyniku świadczenia usług remontowych i rozbiórkowych obejmująca teren lokalizacji przedmiotowego zamówienia lub pisemne zobowiązanie podwykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji części zamówienia wymagającego w/w decyzji wraz z w/w decyzją wystawioną na podwykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ul. Północna 27/29 pok. 316.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ul. Północna 27/29 pok. 316.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.