eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaszówNICI CHIRURGICZNE dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Staszów: NICI CHIRURGICZNE dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie.
Numer ogłoszenia: 118704 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642281 w. 204, faks 015 8643675.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NICI CHIRURGICZNE dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy NICI CHIRURGICZNYCH wyszczególnionych w załącznikach do poszczególnych pakietów. Liczba pakietów - 5..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Do przetargu nie wymaga się wnoszenia wadium przez Wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 4. Ocena ofert w zakresie poszczególnych pakietów będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego pakietu nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego pakietu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 7. b) Formularze cenowe (załączniki asortymentowe do poszczególnych pakietów) w zakresie wybranych przez wykonawcę pakietów od 1 do 5 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę. c) Oświadczenie akceptujące stawiane warunki zamówienia i projektu umowy. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. f) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych - Załącznik numer 8 do SIWZ. h) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami prawa, spełniają normy jakościowe, posiadają aktualne dokumenty świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie RP, dostarczany asortyment spełnia wymogi Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych, (Dz. U. nr 93 z 2004r. poz. 896). W oświadczeniu Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wymaganych dokumentów na każde pisemne żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem przetargu - w ramach udzielanych na wezwanie zamawiającego wyjaśnień). k) Próbki do wszystkich pakietów w ilości 2 saszetek na każdą pozycję asortymentową (z opisem, do której pozycji i którego pakietu dotyczy) l) Katalogi w języku polskim do wszystkich pakietów. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną w dniu złożenia oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Jakość - 35

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie. ul. 11 Listopada 78, 28 - 200 Staszów..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie. ul. 11 Listopada 78, 28 - 200 Staszów..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Nici chirurgiczne 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Szew syntetyczny, wchłanialny, jałowy, plecionka, długość 70 - 75 cm, z igłą atraumatyczną, czas wchłaniania 56-90 dni, czas podtrzymywania tkanek - ok. 1 miesiąc 1 - Nr 1 igła 1/2 koła dł. 48 - 50mm okrągła szt 360 2 - Nr 1 igła 1/2 koła dł. 40mm okrągła szt 2000 3 - Nr 1 igła 1/2 koła dł. 30mm okrągła szt 1600 4 - Nr 0 igła 1/2 koła dł. 30mm okrągła szt 1500 5 - Nr 0 igła 1/2 koła dł. 35-37mm okrągła szt 1500 6 - Nr 0 igła 1/2 koła dł 40mm okrągła, mocna szt 120 7 - Nr 0 igła 5/8 koła dł. 40mm, okrągła, długość nitki 70-75cm lub 90cm szt 120 8 - Nr 2/0 igła 1/2 koła dł. 22mm, mocna, okrągła szt 72 9 - Nr 2/0 igła 1/2 koła dł. 25-26mm, okrągła szt 1800 10 - Nr 2/0 igła 1/2 koła dł. 30mm, okrągła szt 1500 11 - Nr 2/0 igła 1/2 koła dł. 35-37mm, okrągła szt 1200 12 - Nr 2/0 igła 1/2 koła dł. 65-76mm, okrągła, długość nitki 70-75m lub 90cm szt 60 13 - Nr 3/0 igła 1/2 koła dł. 20-22mm, okrągła szt 720 14 - Nr 3/0 igła 1/2 koła dł. 25-26mm, okrągła szt 720 15 - Nr 3/0 igła 1/2 koła dł. 30mm, okrągła szt 720 16 - Nr 3/0 igła 3/8 koła dł. 19mm, ostra szt 100 17 - Nr 3/0 igła 1/2 koła 17-18mmx2,okrągła szt. 180 18 - Nr 4/0 igła 3/8 koła dł. 16-18mm, okrągła zaostrzona szt 24 19 - Nr 4/0 igła 1/2 koła dł. 20-22mm okrągła szt. 120 II. Szew syntetyczny, jałowy wchłanialny, bez igły (podwiązka) 1 - Nr 2/0, 12 x 45cm długości nitki sasz. 540 2 - Nr 0, 6 x 45cm długości nitki sasz. 200 3 - Nr 1, 6 x 45cm długości nitki sasz. 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. jakość - 35

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Nici chirurgiczne 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Szew syntetyczny, wchłanialny, jednowłóknowy, okres wchłaniania do 180 dni, okres podtrzymywania tkanek ok. 60 dni. 1 - Nr 2/0 igła 1/2 koła, dł. 26mm, zaostrzona szt. 36 2 - Nr 3/0 igła 1/2 koła, dł. 20mm, okrągła, nić-75cm szt. 36 3 - Nr 4/0 igła 1/2 koła, dł. 16mm, 3/8 koła ostra, odwrotnie tnąca, dł. 45cm szt. 36 4 - Nr 5/0 igła 16mm, 3/8 koła ostra odwrotnie tnąca, dł. 45cm szt. 36 II. Szew syntetytczny, wchłanialny, jałowy, pleciony, powlekany, okres wchłaniania 56-70 dni, okres podtrzymywania tkanek 21-28 dni. 1 - Nr 1 igła dł.65mm 1/2 koła okrągła, nić 90cm szt. 720 2 - Nr 2 igła dł.65mm 1/2 koła okrągła, nić 150cm szt. 720 3 - Nr 2 igła dł.40mm 1/2 koła okrągła, nić 90 cm szt. 2700 4 - Nr 2 igła dł. 48mm 1/2 koła okrągła, nić 90 cm szt. 2700 5 - Nr 0 bez igły nić 150cm (podwiązka) sasz. 360 6 - Nr 1 bez igły nić 150cm (podwiązka) sasz. 180 7 - Nr 2/0 bez igły nić 150cm (podwiązka) szt. 800 III. Szew syntetyczny, monofilament, czas podtrzymywania tkanek 10 dni, czas wchłaniania 50-56 dni, długość nici 90cm 1 - Nr 0 igła 1/2 koła dł. 37mm, okrągła szt 108 2 - Nr 1 igła 1/2 koła dł. 37mm, okrągła szt 108 3 - Nr 1 igła 1.2 koła dł. 40mm, okrągła szt 108.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Jakość - 35

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Nici chirurgiczne 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Szew syntetyczny, niewchłanialny, jałowy, jednowłóknowy (nylonowy) 1 - Nr 2/0 igła dł. 24mm, 3/8 koła, ostra, nić -dł. 75cm szt 3600 2 - Nr 3/0 igła dł. 24mm, 3/8 koła, ostra, nić -dł. 45cm szt 3600 3 - Nr 4/0 igła dł. 19mm, 3/8 koła, ostra, nić -dł. 45cm szt 424 4 - Nr 6/0 igła dł. 11mm, 3/8 koła, ostra, odwrotnie tnąca z mikroostrzem, nić -dł. 45cm, bezbarwny szt 36 5 - Nr 0 igła dł. 40mm, 1/2 koła, ostra, nić -dł. 100cm szt 720 6 - Nr 0 igła dł. 30mm, 1/2koła, okrągła nić -dł. 150cm szt 360 7 - Nr 1 igła dł. 40mm, 1/2 koła, okrągła, nić dł. 100cm szt 180 II. Szew syntetyczny, niewchłanialny, jednowłóknowy, polipropylenowy 1 - Nr 2/0 igła dł. 30mm x 2, 1/2 koła okrągła, nić - 90cm szt. 360 2 - Nr 3/0 igła dł. 16-17mm x 2, 1/2 koła, okrągła, nić - dł. 90cm szt. 36 3 - Nr 4/0 igła dł. 16-17mm x 2, 1/2 koła okrągła, nić. dł. 90cm szt. 36 4 - Nr 5/0 igła dł. 13mm x 2, 1/2 koła, okrągła, nić - dł. 75cm szt. 36 5 - Nr 6/0 igła dł. 13mm x 2, 1/2 koła, okrągła, nić - dł. 60-75cm szt. 36 III. Szew naturalny, typu jedwab, niewchłanialny, wielowłóknowy 1 - Nr 2/0 igła dł. 16mm, 3/8 koła, ostra, odwrotnie tnąca, nić -dł. 75cm szt. 36 2 - Nr 6/0 igła dł. 12mm, 3/8 koła, ostra odwrotnie tnąca, nić -dł. 45cm szt. 36 3 - Nr 8/0 igła dł. 6mm, szpatula, nić -dł. 30cm szt. 36.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Jakość - 35

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Nici chirurgiczne 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny antybakteryjny, powlekany, plecionka wchłanialny, długość nitki 70cm, z igłą atraumatyczną, czas wchłaniania 56-70 dni czas podtrzymywania tkanek ok. 1 miesiąc 1 - Nr 2/0 igła 1/2 koła dł. 17mm, okrągła szt. 60 2 - Nr 2/0 igła 1/2 koła dł. 22mm, okrągła mocna szt. 60 3 - Nr 0 igła 1/2 koła dł. 22mm, okrągła mocna szt. 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Jakość - 35

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Wosk kostny jałowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wosk kostny (np. Bone Vax, Eqiwax) sasz. 60.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Jakość - 35

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.