eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoliceBudowa ścieżki rowerowej łączącej ulicę Piłsudskiego z ulicą Jasienicką w Policach..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-20

Police: Budowa ścieżki rowerowej łączącej ulicę Piłsudskiego z ulicą Jasienicką w Policach..
Numer ogłoszenia: 118706 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109144 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4311830, faks 91 4311832.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki rowerowej łączącej ulicę Piłsudskiego z ulicą Jasienicką w Policach...

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót dodatkowych będących przedmiotem zamówienia obejmuje: -wymianę gruntu i zwiększenie warstwy kruszywa stabilizowanego cementem C1,5/2,0 z 10 cm na odcinku od km 0+003,20 do km 0+420,00; -wykonanie krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x25 cm oraz uzupełnienie powstałych szczelin masą asfaltowa na długości zjazdów; -wykonanie dwóch zjazdów z ul.Kościuszki do posesji zlokalizowanych na działkach 269/9 i 269/17 z kruszywa łamanego 0/31,50 o grubości 20 cm; -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej przy wjeździe na stadion przy ul.Siedleckiej, km 0+518,0-strona lewa;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Zachodniopomorskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE BIS Sp z o.o., ul. Tama Pomorzańska 14E, 70-030 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57725,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56504,06

  • Oferta z najniższą ceną: 56504,06 / Oferta z najwyższą ceną: 56504,06

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn.Budowa ścieżki rowerowej łączącej ul. Piłsudskiego z ul. Jasienicką w Policach na odcinku od km 0+003,2 do km 0+420,0 ulicy Grunwaldzkiej do włączenia w ul. Starzyńskiego , stwierdzono występowanie odmiennych warunków gruntowych (grunty z grupy nośności G2/G3, gruz, materiał nasypowy) niż te, które były przyjęte w dokumentacji projektowej. Stan podłoża wymagał wykonania wymiany gruntu oraz robót związanych ze zmianą grubości podłoża gruntowego. Wobec zaistniałych okoliczności stwierdzono konieczność dokonania zamówienia dodatkowego obejmującego zwiększenie grubości warstwy kruszywa stabilizowanego cementem C1,5/2,0 z 10 cm na 15 cm. Z uwagi na zły stan nawierzchni ulicy Siedleckiej (liczne spękania i wykruszenia), a w związku z tym trudności w wykonaniu połączenia nawierzchni projektowanych zjazdów z nawierzchnią istniejącą ul.Siedleckiej podjęto decyzję o ułożeniu wzdłuż wszystkich zjazdów krawężnika betonowego najazdowego o wymiarach 15x25 cm oraz uzupełnienie powstałych szczelin masą asfaltowa na długości zjazdu. W trakcie prac drogowych podjęto decyzje, że zjazdy z ul.Kościuszki do posesji zlokalizowanych na działkach nr 269/9 i 269/17 zostaną wykonane do granicy w/w działek, z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 20 cm i na szerokość 3,0m. Z uwagi na zły stan nawierzchni przy wjeździe na stadion przy ul.Siedleckiej w km 0+518,0 zdecydowano o wykonaniu nowej nawierzchni z kostki betonowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.