Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Milicz: ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE BĄDŹ PRZEKAZYWANIE DO UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH I WETERYNARYJNYCH ZE SZPITALA POWIATOWEGO W MILICZU
Numer ogłoszenia: 118725 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Grzybowa 1, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846884, fax 071 3840652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-milicz.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE BĄDŹ PRZEKAZYWANIE DO UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH I WETERYNARYJNYCH ZE SZPITALA POWIATOWEGO W MILICZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące odbiór, transport i unieszkodliwianie bądź przekazywanie do unieszkodliwiania odpadów medycznych (własnych i zbieranych) i weterynaryjnych (zbieranych) o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Pzp
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.20 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.42.00 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium dla całości postępowania wynosi 1 350,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający wymogi określone w art. 22 oraz nie podlegający wykluczeniu na podst. art. 24 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Oceny spełniania warunków udziału przez Wykonawców Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez nich dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . oświadczenia: ·o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, · o zapoznaniu się z warunkami SIWZ i wzorem umowy · o wykonaniu zamówienia zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie · 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenie właściwego organu podatkowego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności urzędujących członków władz oraz podmiotu zbiorowego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-milicz.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Grzybowa1, 56-300 Milicz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ZP ZOZ ul. Grzybowa 1, 56 -300 Milicz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Remont elewacji zabytkowych budynków szkoły w Technikum Leśnym w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego
- REMONT DACHU W INTERNACIE SZKOŁY TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM. PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.