Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Warszawa: wykonanie remontu pomieszczeń i korytarzy w zakresie wymiany podłóg oraz prac remontowo - malarskich w Internacie SOSW Nr 9 przy ul.Barcickiej 1
Numer ogłoszenia: 118730 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 9, ul. J. Ch. Paska 10, 01-640 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8332205, fax 022 8332205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu pomieszczeń i korytarzy w zakresie wymiany podłóg oraz prac remontowo - malarskich w Internacie SOSW Nr 9 przy ul.Barcickiej 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie publicznego jest wykonanie remontu pomieszczeń i korytarzy w zakresie wymiany podłóg oraz prac remontowo - malarskich: - rozbiórka podłóg z deszczułek ok. 130 m2 - rozbiórka podłóg ślepych ok. 130 m2 - rozebranie legarów - wykonanie ślepej podłogi z OSB ok. 130 m2 - ułożenie posadzki z deszczułek ok. 130 m2 - cyklinowanie i lakierowanie podłóg - rozebranie ścianek działowych z płyty i desek - wykonanie ścian murowanych - montaż ościeżnic drewnianych - montaż drzwi drewnianych - odbicie tynków ok. 60 m2 - wykonanie tynków ok. 60 m2 - przecieranie tynków wewnętrznych ok. ok. 550 m2 - malowanie tynków farbą emulsyjną ok. 460 m2 - malowanie tynków farbą olejną ok. ok. 100 m2 w Internacie SOSW Nr 9 przy ul.Barcickiej 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.2. Oferta pod rygorem jej nieważności i wykluczenia oferenta z postępowania przetargowego, musi zawierać następujące dokumenty : 9.2.1. - wypełniony formularz oferty z podaną ceną cyfrowo i słownie (brutto i netto) ( Zał. Nr 1) - WYMÓG 9.2.2. - kosztorys ofertowy (Zał.Nr 5) - WYMÓG 9.2.3.- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /- WYMÓG 9.2.4.- wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót ( Zał. nr 6 ) o podobnym charakterze i zakresie (min. 1 ) poparte referencjami świadczącymi o należytym wykonaniu zamówienia - WYMÓG 9.2.5.- pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych( Zał .nr 2 ) - WYMÓG 9.2.6. - projekt umowy / podpisany / (Zał. nr 3)- WYMÓG 9.2.7. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót /podpisana/(Zał. Nr 4) -WYMÓG
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że: 1. Jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadam uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajduję się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosw9warszawa.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SOSW Nr 9 01-640 Warszawa ul.Paska 10.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 12:00, miejsce: SOSW Nr 9 01-640 Warszawa ul.Paska 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Rozbudowa szybu windy w budynku A
- Wymiana wykładziny dywanowej na poziomie B TAURON Areny Kraków
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową drewnianą w zasobach gminnych administrowanych w rejonie ADM-1
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cielcach
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.