eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zadanie nr 1Remont dachu budynku szko³y. Zadanie nr 2Remont kanalizacji deszczowej - dokoñczenie. Zadanie nr 3Wykonanie ogrodzenia posesji szko³y.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-06-04

Gliwice: Zadanie nr 1: Remont dachu budynku szko³y. Zadanie nr 2: Remont kanalizacji deszczowej - dokoñczenie. Zadanie nr 3: Wykonanie ogrodzenia posesji szko³y.
Numer og³oszenia: 118736 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa nr 11, ul. Pocztowa 31, 44-100 Gliwice, woj. ¶l±skie, tel. 032 2319115, fax 032 2319115.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: szko³a podstawowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zadanie nr 1: Remont dachu budynku szko³y. Zadanie nr 2: Remont kanalizacji deszczowej - dokoñczenie. Zadanie nr 3: Wykonanie ogrodzenia posesji szko³y..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

    II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Remont dachu budynku szko³y. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotycz±cych remontu dachu budynku szko³y - budynek g³ówny Zamówienie obejmuje wykonanie nastêpuj±cych robót: a) roboty rozbiórkowe ceramicznego pokrycia dachowego b) wymiana uszkodzonych elementów wiê¼by dachowej, c) wymiana: obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej, p³otków ¶niegowych d) wykonanie pokrycia dachu dachówk± ceramiczn± karpiówk± w koronkê e) wywóz i utylizacja odpadów f) opracowanie: projektu organizacji robót i planu bioz g) opracowanie dokumentacji powykonawczej h) wszelkie prace pomocnicze zwi±zane z robotami remontowymi, jak np. wygrodzenie terenu robót, daszki zabezpieczaj±ce, i inne Powierzchnia pokrycia - dach ceramiczny: oko³o 1073 m2 Powierzchnia pokrycia - dach papowy: oko³o 40 m2 Zadanie nr 2: Remont kanalizacji deszczowej - dokoñczenie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotycz±cych dokoñczenia sieci kanalizacji od studzienki D1 do studzienki k255 Zamówienie obejmuje wykonanie nastêpuj±cych robót: a) roboty rozbiórkowe i demonta¿owe b) wymiana sieci kanalizacyjnej, wymiana studzienki kanalizacyjnej c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej d) regulacja istniej±cej studzienki, wymiana pokrywy na w³az ¿eliwny przejazdowy e) wywóz i utylizacja odpadów f) opracowanie: projektu organizacji robót i planu bioz g) opracowanie dokumentacji powykonawczej h) wszelkie prace pomocnicze zwi±zane z robotami remontowymi, jak np. wygrodzenie terenu robót, i inne D³ugo¶æ sieci kanalizacyjnej: oko³o 31,5 m Nawierzchnia z kostki brukowej: oko³o 158 m2 Zadanie nr 3: Wykonanie ogrodzenia posesji szko³y. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu czê¶ci ogrodzenia terenu szko³y: a) wykonanie nowego ogrodzenia o ³±cznej d³ugo¶ci oko³o 84,00 m wraz z furtk± i bram± - furtka stalowa ocynkowana - brama stalowa ocynkowana - coko³y prefabrykowane(deska ¿elbetowa) - ogrodzenie prefabrykowane na s³upkach, ocynkowane, wymiar przês³a 2500x1730 mm. Ogrodzenie systemowe typ UDAR3 H=1730 mm (http://www.urban-metal.pl) b) wykonanie remontu ogrodzenia terenu szko³y, d³ugo¶ci oko³o 99,50 m - ³±cznie z furtk± i bramami - rozebranie istniej±cego ogrodzenia wraz z bramami i furtk± - furtka stalowa ocynkowana - bramy stalowe ocynkowane - coko³y prefabrykowane(deska ¿elbetowa) - ogrodzenie prefabrykowane na s³upkach, ocynkowane, wymiar przês³a 2500x1730 mm. Ogrodzenie systemowe typ UDAR3 H=1730 mm (http://www.urban-metal.pl)

    II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryæ dachowych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryæ dachowych Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - K³adzenie ruroci±gów Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie k³adzenia ruroci±gów Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeñ Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeñ .

    II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 25.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIA£U

    • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Warunki przyst±pienia do postêpowania: 1.1. Warunki przyst±pienia do postêpowania i wymagane dokumenty 1.1.1. Posiadanie uprawnieñ do wykonania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ oraz nie podleganie wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postêpowania okre¶laj±: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie warunek dotycz±cy nie podleganiu wykluczeniu, o którym mowa powy¿ej musz± spe³niaæ wszystkie podmioty dzia³aj±ce wspólnie. 1.1.1.1. W celu potwierdzenia, warunku(ów) okre¶lonego(ych) w pkt 1.1.1. - nale¿y z³o¿yæ: a) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; w przypadku spó³ki cywilnej - aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej lub aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru dla ka¿dego ze wspólników; b) aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 1.1.2. Posiadanie niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowanie potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Potencja³ kadrowy: Wykonawca musi mieæ do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika robót posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego (dotyczy zadania nr 1, nr 3) - kierownika robót posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego(dotyczy zadania nr 2) b) Do¶wiadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia niniejszego postêpowania (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie) ukoñczy³ z nale¿yt± staranno¶ci± realizacjê co najmniej 2 robót dla danego zadania odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot niniejszego zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 75.000,00 z³ (brutto) ka¿da robota (dotyczy zadania nr 1), nie mniejszej ni¿ 25.000 z³ (brutto) ka¿da robota (dotyczy zadania nr 2), nie mniejszej ni¿ 10.000 z³ (brutto) ka¿da robota (dotyczy zadania nr 3). W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie potencja³ techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegaj± sumowaniu. 1.1.2.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) okre¶lonego(ych) w pkt 1.1.2 nale¿y z³o¿yæ: a) dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e kierownik robót, który bêdzie wykonywaæ przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego z uwzglêdnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.a.. b) wykaz (na za³. nr 3 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z tre¶ci± za³±cznika) osób które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia. c) wykaz (na za³. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z tre¶ci± za³±cznika) wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia niniejszego postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie z uwzglêdnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.b. 1.1.3. Znajdowanie siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien mieæ dostêp lub dysponowaæ ¶rodkami finansowymi wystarczaj±cymi do realizacji zamówienia. W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie potencja³ ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu 1.1.3.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) okre¶lonego(ych) w pkt 1.1.3 nale¿y z³o¿yæ: o¶wiadczenie na za³±czniku nr 2 1.1.4. W celu potwierdzenia warunków okre¶lonych w pkt 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 2, za³±czonego do specyfikacji;
    • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Warunki przyst±pienia do postêpowania: 1.1. Warunki przyst±pienia do postêpowania i wymagane dokumenty 1.1.1. Posiadanie uprawnieñ do wykonania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ oraz nie podleganie wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postêpowania okre¶laj±: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie warunek dotycz±cy nie podleganiu wykluczeniu, o którym mowa powy¿ej musz± spe³niaæ wszystkie podmioty dzia³aj±ce wspólnie. 1.1.1.1. W celu potwierdzenia, warunku(ów) okre¶lonego(ych) w pkt 1.1.1. - nale¿y z³o¿yæ: a) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; w przypadku spó³ki cywilnej - aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej lub aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru dla ka¿dego ze wspólników; b) aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 1.1.2. Posiadanie niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowanie potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Potencja³ kadrowy: Wykonawca musi mieæ do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika robót posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego (dotyczy zadania nr 1, nr 3) - kierownika robót posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego(dotyczy zadania nr 2) b) Do¶wiadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia niniejszego postêpowania (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie) ukoñczy³ z nale¿yt± staranno¶ci± realizacjê co najmniej 2 robót dla danego zadania odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot niniejszego zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 75.000,00 z³ (brutto) ka¿da robota (dotyczy zadania nr 1), nie mniejszej ni¿ 25.000 z³ (brutto) ka¿da robota (dotyczy zadania nr 2), nie mniejszej ni¿ 10.000 z³ (brutto) ka¿da robota (dotyczy zadania nr 3). W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie potencja³ techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegaj± sumowaniu. 1.1.2.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) okre¶lonego(ych) w pkt 1.1.2 nale¿y z³o¿yæ: a) dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e kierownik robót, który bêdzie wykonywaæ przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego z uwzglêdnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.a.. b) wykaz (na za³. nr 3 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z tre¶ci± za³±cznika) osób które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia. c) wykaz (na za³. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z tre¶ci± za³±cznika) wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia niniejszego postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie z uwzglêdnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.b. 1.1.3. Znajdowanie siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien mieæ dostêp lub dysponowaæ ¶rodkami finansowymi wystarczaj±cymi do realizacji zamówienia. W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie potencja³ ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu 1.1.3.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) okre¶lonego(ych) w pkt 1.1.3 nale¿y z³o¿yæ: o¶wiadczenie na za³±czniku nr 2 1.1.4. W celu potwierdzenia warunków okre¶lonych w pkt 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 2, za³±czonego do specyfikacji;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

    IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl

    Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szko³a Podstawowa Nr 11, ul. Pocztowa 31; 44-100 Gliwice telefon: 0(32)231-91-15 ; fax.: 0(32)232-18-74.

    IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Szko³a Podstawowa Nr 11, ul. Pocztowa 31; 44-100 Gliwice sekretariat.

    IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

    ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

    CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Remont dachu budynku szko³y..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Remont dachu budynku szko³y. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotycz±cych remontu dachu budynku szko³y - budynek g³ówny Zamówienie obejmuje wykonanie nastêpuj±cych robót: a) roboty rozbiórkowe ceramicznego pokrycia dachowego b) wymiana uszkodzonych elementów wiê¼by dachowej, c) wymiana: obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej, p³otków ¶niegowych d) wykonanie pokrycia dachu dachówk± ceramiczn± karpiówk± w koronkê e) wywóz i utylizacja odpadów f) opracowanie: projektu organizacji robót i planu bioz g) opracowanie dokumentacji powykonawczej h) wszelkie prace pomocnicze zwi±zane z robotami remontowymi, jak np. wygrodzenie terenu robót, daszki zabezpieczaj±ce, i inne Powierzchnia pokrycia - dach ceramiczny: oko³o 1073 m2 Powierzchnia pokrycia - dach papowy: oko³o 40 m2.
    • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.12.10-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 25.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

    CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Remont kanalizacji deszczowej - dokoñczenie..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Remont kanalizacji deszczowej - dokoñczenie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotycz±cych dokoñczenia sieci kanalizacji od studzienki D1 do studzienki k255 Zamówienie obejmuje wykonanie nastêpuj±cych robót: a) roboty rozbiórkowe i demonta¿owe b) wymiana sieci kanalizacyjnej, wymiana studzienki kanalizacyjnej c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej d) regulacja istniej±cej studzienki, wymiana pokrywy na w³az ¿eliwny przejazdowy e) wywóz i utylizacja odpadów f) opracowanie: projektu organizacji robót i planu bioz g) opracowanie dokumentacji powykonawczej h) wszelkie prace pomocnicze zwi±zane z robotami remontowymi, jak np. wygrodzenie terenu robót, i inne D³ugo¶æ sieci kanalizacyjnej: oko³o 31,5 m Nawierzchnia z kostki brukowej: oko³o 158 m2.
    • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.11.10-9, 45.23.31.20-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 25.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

    CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Wykonanie ogrodzenia posesji szko³y..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Wykonanie ogrodzenia posesji szko³y. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu czê¶ci ogrodzenia terenu szko³y: a) wykonanie nowego ogrodzenia o ³±cznej d³ugo¶ci oko³o 84,00 m wraz z furtk± i bram± - furtka stalowa ocynkowana - brama stalowa ocynkowana - coko³y prefabrykowane(deska ¿elbetowa) - ogrodzenie prefabrykowane na s³upkach, ocynkowane, wymiar przês³a 2500x1730 mm. Ogrodzenie systemowe typ UDAR3 H=1730 mm (http://www.urban-metal.pl) b) wykonanie remontu ogrodzenia terenu szko³y, d³ugo¶ci oko³o 99,50 m - ³±cznie z furtk± i bramami - rozebranie istniej±cego ogrodzenia wraz z bramami i furtk± - furtka stalowa ocynkowana - bramy stalowe ocynkowane - coko³y prefabrykowane(deska ¿elbetowa) - ogrodzenie prefabrykowane na s³upkach, ocynkowane, wymiar przês³a 2500x1730 mm. Ogrodzenie systemowe typ UDAR3 H=1730 mm (http://www.urban-metal.pl).
    • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.34.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 25.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

    Podziel siê

    Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


    Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

    chcê zamieszczaæ og³oszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.