Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Olsztyn: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 118741 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 części. Część 1: Meble biurowe, w tym: biurko komputerowe tradycyjne - 1 sztuka, szafa ubraniowa - 1 sztuka, stół - 1 sztuka, komoda - 1 sztuka, biblioteczka - 1 sztuka, regał - 1 sztuka, biurko komputerowe narożne - 1 sztuka, biurko tradycyjne - 1 sztuka, biurko komputerowe - 1 sztuka, szafa 2-drzwiowa aktowa - 1 sztuka, biurko - 2 sztuki, biurko - 2 sztuki, kontener na kółkach pod biurko - 2 sztuki, szafa aktowa 2-drzwiowa - 1 sztuka, regał - 1 sztuka, słupek witryna - 1 sztuka, wieszak z lustrem - 1 sztuka, biurko - 2 sztuki, dostawka do biurka - 2 sztuki, komoda 2-drzwiowa - 1 sztuka, Część 2: Meble biurowe, w tym: regał wolnostojący - 83 sztuki, Część 3: Krzesła, w tym : krzesło tapicerowane obrotowe - 3 sztuki, krzesło tapicerowane obrotowe - 1 sztuka, krzesło - 40 sztuk, krzesło biurowe obrotowe - 1 sztuka, krzesło drewniane tapicerowane - 3 sztuki, krzsło dostawiane - 2 sztuki, krzesło tapicerowane obrotowe - 1 sztuka, krzesło biurowe obrotowe - 1 sztuka, krzesło dostawiane - 10 sztuk, krzesło biurowe obrotowe - 1 sztuka, Część 4: Krzesła, w tym: krzesło stacjonarne plastikowe - 3 sztuki, Część 5: Krzesła, w tym: krzesło obrotowe - 1 sztuka, Część 6: Krzesła, w tym: krzesło komputerowe obrotowe - 4 sztuki, Część 7: Krzesła, w tym: fotel gabinetowy obrotowy - 2 sztuki, Część 8: Meble szkolne, w tym: stół szkolny 2-osobowy: 16 sztuk, stół szkolny 2-osobowy - 20 sztuk, krzesło szkolne - 40 sztuk, Część 9: Meble szkolne, w tym: ławka korytarzowa z oparciem - 2 sztuki, ławka korytarzowa bez oparcia - 4 sztuki, Część 10: Meble laboratoryjne, w tym: szafa laboratoryjna ubraniowa - 1 sztuka, nadstawa na szafę 2-drzwiowa - 3 sztuki, biurko - 1 sztuka, biurko laboratoryjne - 1 sztuka, stół laboratoryjny - 1 sztuka, kontener na kółkach - 1 sztuka, półka wisząca - 1 sztuka, blat laboratoryjny - 1 sztuka, łącznik laboratoryjny - 1 sztuka, komoda laboratoryjna - 1 sztuka, biblioteczka laboratoryjna - 2 sztuki, Część 11: Meble laboratoryjne, w tym: stelaż do stołu pod aparaturę laboratoryjną - 1 sztuka, stelaż do stołu pod aparaturę laboratoryją - 1 sztuka, stelaż do stołu pod aparaturę laboratoryją - 1 sztuka, Część 12: Meble i krzesła, w tym: regał do szatni - 10 sztuk, biurko komputerowe - 2 sztuki, biurko komputerowe - 1 sztuka, stół - 1 sztuka, stół - 1 sztuka, szafa ubraniowa - 15 sztuk, regał na książki - 6 sztuk, biurko do sekretariatu - 1 sztuka, ława- 1 sztuka, szafka pod xero - 1 sztuka, szafa przeszkolona - 13 sztuk, biurko do sekretariatu - 13 sztuk, regał na książki - 26 sztuk, ława - 13 sztuk, stół laboratoryjny - 8 sztuk, krzesło biurowe tapicerowane - 10 sztuk, ława szkolna - 16 sztuk, fotel biurowy - 14 sztuk, taboret laboratoryjny - 18 sztuk, krzesło szkolne - 120 sztuk, stolik szkolny - 60 sztuk, fotel tapicerowany - 26 sztu, regał metalowy - 3 sztuki, szfka na klucze - 1 sztuka, kosz na smieci - 4 sztuki;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ważny certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie produkcji mebli oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, kleje i obrzeża; Ważny atest (certyfikatu) badań wytrzymałościowych na krzesła;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2, pok. 311.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2, pok. 311.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: biurko komputerowe tradycyjne - 1 sztuka, szafa ubraniowa - 1 sztuka, stół - 1 sztuka, komoda - 1 sztuka, biblioteczka - 1 sztuka, regał - 1 sztuka, biurko komputerowe narożne - 1 sztuka, biurko tradycyjne - 1 sztuka, biurko komputerowe - 1 sztuka, szafa 2-drzwiowa aktowa - 1 sztuka, biurko - 2 sztuki, biurko - 2 sztuki, kontener na kółkach pod biurko - 2 sztuki, szafa aktowa 2-drzwiowa - 1 sztuka, regał - 1 sztuka, słupek witryna - 1 sztuka, wieszak z lustrem - 1 sztuka, biurko - 2 sztuki, dostawka do biurka - 2 sztuki, komoda 2-drzwiowa - 1 sztuka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regał wolnostojący - 83 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Krzesła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło tapicerowane obrotowe - 3 sztuki, krzesło tapicerowane obrotowe - 1 sztuka, krzesło - 40 sztuk, krzesło biurowe obrotowe - 1 sztuka, krzesło drewniane tapicerowane - 3 sztuki, krzsło dostawiane - 2 sztuki, krzesło tapicerowane obrotowe - 1 sztuka, krzesło biurowe obrotowe - 1 sztuka, krzesło dostawiane - 10 sztuk, krzesło biurowe obrotowe - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Krzesła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło stacjonarne plastikowe - 3 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Krzesła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło obrotowe - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Krzesła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputerowe obrotowe - 4 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Krzesła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fotel gabinetowy obrotowy - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Meble szkolne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stół szkolny 2-osobowy: 16 sztuk, stół szkolny 2-osobowy - 20 sztuk, krzesło szkolne - 40 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Meble szkolne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ławka korytarzowa z oparciem - 2 sztuki, ławka korytarzowa bez oparcia - 4 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Meble laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafa laboratoryjna ubraniowa - 1 sztuka, nadstawa na szafę 2-drzwiowa - 3 sztuki, biurko - 1 sztuka, biurko laboratoryjne - 1 sztuka, stół laboratoryjny - 1 sztuka, kontener na kółkach - 1 sztuka, półka wisząca - 1 sztuka, blat laboratoryjny - 1 sztuka, łącznik laboratoryjny - 1 sztuka, komoda laboratoryjna - 1 sztuka, biblioteczka laboratoryjna - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Meble laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stelaż do stołu pod aparaturę laboratoryjną - 1 sztuka, stelaż do stołu pod aparaturę laboratoryjną - 1 sztuka, stelaż do stołu pod aparaturę laboratoryjną - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Meble i krzesła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regał do szatni - 10 sztuk, biurko komputerowe - 2 sztuki, biurko komputerowe - 1 sztuka, stół - 1 sztuka, stół - 1 sztuka, szafa ubraniowa - 15 sztuk, regał na książki - 6 sztuk, biurko do sekretariatu - 1 sztuka, ława- 1 sztuka, szafka pod xero - 1 sztuka, szafa przeszkolona - 13 sztuk, biurko do sekretariatu - 13 sztuk, regał na książki - 26 sztuk, ława - 13 sztuk, stół laboratoryjny - 8 sztuk, krzesło biurowe tapicerowane - 10 sztuk, ława szkolna - 16 sztuk, fotel biurowy - 14 sztuk, taboret laboratoryjny - 18 sztuk, krzesło szkolne - 120 sztuk, stolik szkolny - 60 sztuk, fotel tapicerowany - 26 sztuk, regał metalowy - 3 sztuki, szafka na klucze - 1 sztuka, kosz na śmieci - 4 sztuki;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Feromony agregacyjne w formie ampułek
- Pojemnik chwytny do bezobsługowego odłowu owadów oraz płyn do bezobsługowe-go odłowu owadów
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2025 roku
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- odczynniki laboratoryjne.
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa mebli na PGE Narodowy w Warszawie
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- "Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny"
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+ w Prudniku przy ul. Tkackiej 1 - dostawa i montaż mebli
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.