eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-19

Olsztyn: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 118741 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 części. Część 1: Meble biurowe, w tym: biurko komputerowe tradycyjne - 1 sztuka, szafa ubraniowa - 1 sztuka, stół - 1 sztuka, komoda - 1 sztuka, biblioteczka - 1 sztuka, regał - 1 sztuka, biurko komputerowe narożne - 1 sztuka, biurko tradycyjne - 1 sztuka, biurko komputerowe - 1 sztuka, szafa 2-drzwiowa aktowa - 1 sztuka, biurko - 2 sztuki, biurko - 2 sztuki, kontener na kółkach pod biurko - 2 sztuki, szafa aktowa 2-drzwiowa - 1 sztuka, regał - 1 sztuka, słupek witryna - 1 sztuka, wieszak z lustrem - 1 sztuka, biurko - 2 sztuki, dostawka do biurka - 2 sztuki, komoda 2-drzwiowa - 1 sztuka, Część 2: Meble biurowe, w tym: regał wolnostojący - 83 sztuki, Część 3: Krzesła, w tym : krzesło tapicerowane obrotowe - 3 sztuki, krzesło tapicerowane obrotowe - 1 sztuka, krzesło - 40 sztuk, krzesło biurowe obrotowe - 1 sztuka, krzesło drewniane tapicerowane - 3 sztuki, krzsło dostawiane - 2 sztuki, krzesło tapicerowane obrotowe - 1 sztuka, krzesło biurowe obrotowe - 1 sztuka, krzesło dostawiane - 10 sztuk, krzesło biurowe obrotowe - 1 sztuka, Część 4: Krzesła, w tym: krzesło stacjonarne plastikowe - 3 sztuki, Część 5: Krzesła, w tym: krzesło obrotowe - 1 sztuka, Część 6: Krzesła, w tym: krzesło komputerowe obrotowe - 4 sztuki, Część 7: Krzesła, w tym: fotel gabinetowy obrotowy - 2 sztuki, Część 8: Meble szkolne, w tym: stół szkolny 2-osobowy: 16 sztuk, stół szkolny 2-osobowy - 20 sztuk, krzesło szkolne - 40 sztuk, Część 9: Meble szkolne, w tym: ławka korytarzowa z oparciem - 2 sztuki, ławka korytarzowa bez oparcia - 4 sztuki, Część 10: Meble laboratoryjne, w tym: szafa laboratoryjna ubraniowa - 1 sztuka, nadstawa na szafę 2-drzwiowa - 3 sztuki, biurko - 1 sztuka, biurko laboratoryjne - 1 sztuka, stół laboratoryjny - 1 sztuka, kontener na kółkach - 1 sztuka, półka wisząca - 1 sztuka, blat laboratoryjny - 1 sztuka, łącznik laboratoryjny - 1 sztuka, komoda laboratoryjna - 1 sztuka, biblioteczka laboratoryjna - 2 sztuki, Część 11: Meble laboratoryjne, w tym: stelaż do stołu pod aparaturę laboratoryjną - 1 sztuka, stelaż do stołu pod aparaturę laboratoryją - 1 sztuka, stelaż do stołu pod aparaturę laboratoryją - 1 sztuka, Część 12: Meble i krzesła, w tym: regał do szatni - 10 sztuk, biurko komputerowe - 2 sztuki, biurko komputerowe - 1 sztuka, stół - 1 sztuka, stół - 1 sztuka, szafa ubraniowa - 15 sztuk, regał na książki - 6 sztuk, biurko do sekretariatu - 1 sztuka, ława- 1 sztuka, szafka pod xero - 1 sztuka, szafa przeszkolona - 13 sztuk, biurko do sekretariatu - 13 sztuk, regał na książki - 26 sztuk, ława - 13 sztuk, stół laboratoryjny - 8 sztuk, krzesło biurowe tapicerowane - 10 sztuk, ława szkolna - 16 sztuk, fotel biurowy - 14 sztuk, taboret laboratoryjny - 18 sztuk, krzesło szkolne - 120 sztuk, stolik szkolny - 60 sztuk, fotel tapicerowany - 26 sztu, regał metalowy - 3 sztuki, szfka na klucze - 1 sztuka, kosz na smieci - 4 sztuki;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ważny certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie produkcji mebli oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, kleje i obrzeża; Ważny atest (certyfikatu) badań wytrzymałościowych na krzesła;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2, pok. 311.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2, pok. 311.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: biurko komputerowe tradycyjne - 1 sztuka, szafa ubraniowa - 1 sztuka, stół - 1 sztuka, komoda - 1 sztuka, biblioteczka - 1 sztuka, regał - 1 sztuka, biurko komputerowe narożne - 1 sztuka, biurko tradycyjne - 1 sztuka, biurko komputerowe - 1 sztuka, szafa 2-drzwiowa aktowa - 1 sztuka, biurko - 2 sztuki, biurko - 2 sztuki, kontener na kółkach pod biurko - 2 sztuki, szafa aktowa 2-drzwiowa - 1 sztuka, regał - 1 sztuka, słupek witryna - 1 sztuka, wieszak z lustrem - 1 sztuka, biurko - 2 sztuki, dostawka do biurka - 2 sztuki, komoda 2-drzwiowa - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regał wolnostojący - 83 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Krzesła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło tapicerowane obrotowe - 3 sztuki, krzesło tapicerowane obrotowe - 1 sztuka, krzesło - 40 sztuk, krzesło biurowe obrotowe - 1 sztuka, krzesło drewniane tapicerowane - 3 sztuki, krzsło dostawiane - 2 sztuki, krzesło tapicerowane obrotowe - 1 sztuka, krzesło biurowe obrotowe - 1 sztuka, krzesło dostawiane - 10 sztuk, krzesło biurowe obrotowe - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Krzesła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło stacjonarne plastikowe - 3 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Krzesła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło obrotowe - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Krzesła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputerowe obrotowe - 4 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Krzesła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fotel gabinetowy obrotowy - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Meble szkolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stół szkolny 2-osobowy: 16 sztuk, stół szkolny 2-osobowy - 20 sztuk, krzesło szkolne - 40 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Meble szkolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ławka korytarzowa z oparciem - 2 sztuki, ławka korytarzowa bez oparcia - 4 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Meble laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafa laboratoryjna ubraniowa - 1 sztuka, nadstawa na szafę 2-drzwiowa - 3 sztuki, biurko - 1 sztuka, biurko laboratoryjne - 1 sztuka, stół laboratoryjny - 1 sztuka, kontener na kółkach - 1 sztuka, półka wisząca - 1 sztuka, blat laboratoryjny - 1 sztuka, łącznik laboratoryjny - 1 sztuka, komoda laboratoryjna - 1 sztuka, biblioteczka laboratoryjna - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Meble laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stelaż do stołu pod aparaturę laboratoryjną - 1 sztuka, stelaż do stołu pod aparaturę laboratoryjną - 1 sztuka, stelaż do stołu pod aparaturę laboratoryjną - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Meble i krzesła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regał do szatni - 10 sztuk, biurko komputerowe - 2 sztuki, biurko komputerowe - 1 sztuka, stół - 1 sztuka, stół - 1 sztuka, szafa ubraniowa - 15 sztuk, regał na książki - 6 sztuk, biurko do sekretariatu - 1 sztuka, ława- 1 sztuka, szafka pod xero - 1 sztuka, szafa przeszkolona - 13 sztuk, biurko do sekretariatu - 13 sztuk, regał na książki - 26 sztuk, ława - 13 sztuk, stół laboratoryjny - 8 sztuk, krzesło biurowe tapicerowane - 10 sztuk, ława szkolna - 16 sztuk, fotel biurowy - 14 sztuk, taboret laboratoryjny - 18 sztuk, krzesło szkolne - 120 sztuk, stolik szkolny - 60 sztuk, fotel tapicerowany - 26 sztuk, regał metalowy - 3 sztuki, szafka na klucze - 1 sztuka, kosz na śmieci - 4 sztuki;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.