eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KostrzynROBOTY DODATKOWE DO ZADANIA PODSTAWOWEGO NA BUDOWĘ SCHRONISKA DLA ZWIERZĄT W SKAŁOWIE, GM. KOSTRZYN - ETAP I INWESTYCJI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-20

Kostrzyn: ROBOTY DODATKOWE DO ZADANIA PODSTAWOWEGO NA BUDOWĘ SCHRONISKA DLA ZWIERZĄT W SKAŁOWIE, GM. KOSTRZYN - ETAP I INWESTYCJI
Numer ogłoszenia: 118746 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112780 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Schronisko dla zwierząt", ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 61 8178565 w. 27, faks 61 8178179.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY DODATKOWE DO ZADANIA PODSTAWOWEGO NA BUDOWĘ SCHRONISKA DLA ZWIERZĄT W SKAŁOWIE, GM. KOSTRZYN - ETAP I INWESTYCJI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są ROBOTY DODATKOWE DO ZADANIA PODSTAWOWEGO NA BUDOWĘ SCHRONISKA DLA ZWIERZĄT W SKAŁOWIE, GM. KOSTRZYN - ETAP I INWESTYCJI, realizowanego zgodnie z wielobranżową Dokumentacją projektową z Aneksem do dokumentacji projektowej branży sanitarnej Instalacja wody zimnej zasilająca poidła dla zwierząt w budynkach inwentarskich wraz z projektem zamiennym - obejmującą projekty budowlane i wykonawcze, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz przedmiary robót - opracowaną przez Architektoniczną Pracownię Projektową Tomasz Drożdżyński, 61-041 POZNAŃ, ul. Konińska 18, stanowiącą załącznik nr 1 i 2 do opisu przedmiotu zamówienia. Roboty dodatkowe polegać będą na wykonaniu dodatkowych i zamiennych robót dla odcinka drogi dojazdowej, w zakresie wzmocnienia nasypu drogowego, z uwagi na brak możliwości spełnienia wymogów nośności podłoża rodzimego oraz nasypu drogowego. Uzasadnienie konieczności wykonania robót zamiennych i dodatkowych, zgodnie: 1) z wpisem do dziennika budowy z dnia 13.10.2014 r. dokonanym przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, dotyczącym wstrzymania robót drogowych na wskazanym odcinku drogi, 2) z zaleceniem inspektora nadzoru robót 27.10.2014 r., sporządzonym w oparciu badanie wykonane w korycie budowlanym dróg dojazdowych (warstwy podłoża gruntowego nie spełniają wymaganych modułów odkształcenia, brak wymaganej nośności gruntu), 3) z opinią z dnia 07.11.2014 r. Projektanta potwierdzającą zalecenie inspektora nadzoru , 4) z Protokółem Konieczności nr 1/2015 z dnia 14.01.2015 r. : Rozwiązanie zamienne dotyczy wykonania nasypu wzmacniającego podłoże rodzime z kruszywa betonowego lub naturalnego wzmocnionego geosyntetykiem ułożonego na warstwie geowłókniny. Wykonanie wzmocnionego podłoża umożliwi wykonanie nasypu korpusu drogi zgodnie z założeniami projektowymi w zakresie uzyskania odpowiednich parametrów nośności i zapewni jego trwałość na rodzimym podłożu słabonośnym. Wykonanie wzmocnienia podłoża i nasypu drogowego spowoduje rezygnację z wykonania warstwy stabilizacji bezpośrednio pod podbudowę z kruszywa zagęszczonego mechanicznie, na wskazanym odcinku drogi. Wstępnie ustalono, że szacunkowy koszt wykonania powyższego zadania wyniesie ok. 200.000 zł brutto..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane Produkcyjno-Handlowe HENBUD Henryk Kaczor, ul. Wojtkowiaka 16, 62-270 KŁECKO, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162600,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196034,02

  • Oferta z najniższą ceną: 196034,02 / Oferta z najwyższą ceną: 196034,02

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie przeprowadzono w trybie: zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust, 1 pkt. 5 lit. b) Ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki zostało zawarte w Protokole Konieczności z dnia 14.01.2015 r., sporządzonym, na podstawie spotkań z udziałem przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. Wynika z niego jasno, że na określonym odcinku drogi wystąpiły odmienne warunki geotechniczne podłoża niż na pozostałym odcinku. Gorsze warunki geotechniczne wymagają wykonanie robót dodatkowych i zamiennych, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, w zakresie części dróg dojazdowych. Zamówienia zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót. Wartość udzielanego zamówienia wynosi netto 159 377,25 zł (37 723,32 euro), tj. brutto 196 034,02 zł i nie przekracza 50 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego stanowiącego kwotę brutto 9 131 471,51 zł x 0,50 = 4 565 735,76 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.