Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-29
Rzeszów: Usługa konserwacji i przeglądów systemów: sygnalizacji przeciwpożarowej, włamania i napadu, przywoławczej dla osób niepełnosprawnych w obiektach UR
Numer ogłoszenia: 11874 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski , ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji i przeglądów systemów: sygnalizacji przeciwpożarowej, włamania i napadu, przywoławczej dla osób niepełnosprawnych w obiektach UR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na części: Zadanie 1. Usługa konserwacji i przeglądów systemów instalacji alarmowej przeciwpożarowej i oddymiania. Zadanie 2. Usługa konserwacji i przeglądów systemów włamania i napadu, przywoławczego dla osób niepełnosprawnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. 1 Wykonawca złoży ofertę wraz z formularzem cenowym; 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 24 1 i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych; 3. Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z ustawą z dnia 02.07.2004r. o swobodzie działalności gospodarczej; 4. W stosunku do Wykonawców nie ogłoszono upadłości lub likwidacji ( art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych); 5. Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ); 6. Oferta została podpisana przez osobę lub osoby, które są upoważnione do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; 7. Wykonawca podpisze umowę na zasadach określonych w projekcie umowy; 8. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 9. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 10. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. II. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie z ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty; 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenie potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6. Kopia dokumentów potwierdzających uprawnienia do realizowania usługi 7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - min. 2 usługi; 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 10.Zaakceptowany opis przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski, 35-959 Rzeszów, Al. Rejtana 16C, Dział Organizacyjno - Prawny, pok. nr 20..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski, 35-959 Rzeszów, Al. Rejtana 16C, Dział Organizacyjno - Prawny, pok. nr 20..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa konserwacji i przeglądów systemów instalacji alarmowej przeciwpożarowej i oddymiania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji i przeglądów systemów instalacji alarmowej przeciwpożarowej i oddymiania co 3 miesiące.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa konserwacji i przeglądów systemów włamania i napadu, przywoławczego dla osób niepełnosprawnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji i przeglądów systemów włamania i napadu co 3 miesiące; systemu przywoławczego dla osób niepełnosprawnych co 6 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa części lotniczych
- Tablice interaktywne dla rzeszowskich przedszkoli w ramach projektu "Zdrowo - cyfrowo w przedszkolu"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Inspektoratu ZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24.
- Dostawa urządzeń i pomocy rehabilitacyjnych dla zwierząt
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 8 szt. krzeseł biurowych obrotowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja, naprawa i serwis instalacji sanitarnej i przeciwpożarowej w Parku Centralnym
- "Usługi serwisowe urządzeń i sieci wodociągowych, kanalizacji oraz CO."
- Utrzymanie czystości na obiektach mostowych przez 9 miesięcy od daty zawarcia umowy.
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Usługa wykonania obowiązkowych przeglądów konserwacyjnych i konserwacji Urządzeń Transportu Bliskiego "UTB" - 32 WOG Zamość oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość.
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.