Ogłoszenie z dnia 2012-04-16
Poznań: Zamówienie uzupełniające na zimowe utrzymanie i oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w okresie od dnia 16 października 2011 roku do dnia 15 kwietnia 2012 roku (Rejon I - Stare Miasto Centrum, Rejon II - Stare Miasto Północ, Rejon III - Nowe Miasto Północ, Rejon IV - Nowe Miasto Południe, Rejon V - Grunwald, Rejon VI - Jeżyce, Rejon VII - Wilda) do zamówienia podstawowego, udzielonego umowami nr DZ/UI/3413/193/11, DZ/UI/3413/200/11, DZ/UI/3413/222/11, DZ/UI/3413/223/11, DZ/UI/3413/186/11, DZ/UI/3413/194/11, DZ/UI/3413/219/11
Numer ogłoszenia: 118756 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, faks 061 8201709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na zimowe utrzymanie i oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w okresie od dnia 16 października 2011 roku do dnia 15 kwietnia 2012 roku (Rejon I - Stare Miasto Centrum, Rejon II - Stare Miasto Północ, Rejon III - Nowe Miasto Północ, Rejon IV - Nowe Miasto Południe, Rejon V - Grunwald, Rejon VI - Jeżyce, Rejon VII - Wilda) do zamówienia podstawowego, udzielonego umowami nr DZ/UI/3413/193/11, DZ/UI/3413/200/11, DZ/UI/3413/222/11, DZ/UI/3413/223/11, DZ/UI/3413/186/11, DZ/UI/3413/194/11, DZ/UI/3413/219/11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia uzupełniającego polega na świadczeniu usług polegających na utrzymaniu w gotowości pracowników oraz dwóch pługoposypywarek w następujących czasookresach: - w dniu 1 kwietnia 2012 roku - w godz. 01:00- 09:00, - w dniu 2 kwietnia 2012 roku - w godz. 01:00-09:00. Przedmiot zamówienia opisany zgodnie ze Wspónył Słownikiem Zamówień (CPV): usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane - kod 90.60.00.00-3. Przedmiot zamówienia został podzielny na 7 części: a) Rejon I Stare Miasto Centrum, b) Rejon II Stare Miasto- Północ, c) Rejon III Nowe Miasto Północ, d) Rejom IV Nowe Miasto Południe, e) Rejon V Grunwald, f) Rejon VI Jeżyce, g) Rejon VII Stare Miasto Centrum.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Rejon I Stare Miasto Centrum
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek, Sobański Spółka jawna, ul. Jasielskiej 7b, 60-476 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
- Technika Sanitarna Sp. z o.o., ul. Jasielska 7b, 60-476 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3240,00
Oferta z najniższą ceną: 3240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Rejon II Stare Miasto- Północ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHNIKA SANITARNA - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TECHNIKA SANITARNA - SP. Z O.O.
- Alkom Sp. z o.o., Północna 1, 61-719 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3123,00
Oferta z najniższą ceną: 3123,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3123,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Rejon III Nowe Miasto Północ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SITA Zachód Sp. z o.o., ul. Jerzmanowskiej 13, 54-530 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2609,28
Oferta z najniższą ceną: 2609,28 / Oferta z najwyższą ceną: 2609,28
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Rejon IV Nowe Miasto Południe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SITA Zachód Sp. z o.o., ul. Jerzmanowskiej 13, 54-530 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2609,28
Oferta z najniższą ceną: 2609,28 / Oferta z najwyższą ceną: 2609,28
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Rejon V Grunwald
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Remondis Sanitech Poznań Sp. z o.o. , ul. Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
- Krzysztof Skoczylas prowadzący działalnośc gospodarczą pod nazwą San Eko Zakład Usług Komunalnych, ul. Łukaszewicza 37a/1, 60-729 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1584,00
Oferta z najniższą ceną: 1584,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1584,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Rejon VI Jeżyce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS SANITECH POZNAŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS SANITECH POZNAŃ SP. Z O.O.
- Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek, Sobański Spółka jawna, Jasielska 7b, 60-476 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
- Technika Sanitarna Sp. z o.o., ul. Jasielska 7b, 60-476 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3240,00
Oferta z najniższą ceną: 3240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Rejon VII Wilda
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SITA Zachód Sp. z o.o., ul. Jerzmanowskiej 7b, 54-530 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2609,28
Oferta z najniższą ceną: 2609,28 / Oferta z najwyższą ceną: 2609,28
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z przywołanym przepisem Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego może udzielić dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wypełnienie ustawowych przesłanek wskazanych powyżej skutkuje udzieleniem zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: W trakcie realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiający stwierdził potrzebę wykonania dodatkowego zakresu czynności odpowiadających rodzajem usługom przewidzianym w zamówieniu podstawowym. Zakres usług nie przekroczy 50 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego. W związku z powyższym, uzasadnione jest udzielenie przedmiotowego zamówienia uzupełniającego Wykonawcom wyłonionym w trybie przetargu nieograniczonego do realizacji zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann oraz obiektów wodnych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem terenów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobierzyce
- "Usuwanie skutków powypadkowych lub innych zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie m. Legnicy w okresie do 31.12.2025r."
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.