Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-23
Świnoujście: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu przy ul. Hołdu Pruskiego 11/2 w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 118782 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu przy ul. Hołdu Pruskiego 11/2 w Świnoujściu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych związanych z remontem i zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Hołdu Pruskiego 11/2 w Świnoujściu na lokal użytkowy z przeznaczeniem na placówkę opiekuńczo-wychowawczą wsparcia dzie 2.Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w: a/ zakresie prac - załącznik nr 1 i 1a, 1b ( przedmiar robót), b/ dokumentacji technicznej wykonanej przez: - Projekt budowlany - branża architektura opracowany przez mgr inż.arch. Roberta Rachutę.- załącznik nr 2 - Projekt budowlany - branża elektryczna opracowany przez mgr inż.Ninę Lipińską -zał nr 2a - Projekt budowlany -branża sanitarna opracowany przez mgr inż. Sławomira Cackowskiego - zał,nr 2b. c/ Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał nr 3 d/ Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót sanitarnych - zał nr 3a e/ Decyzji Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 24.07.2008r znak ZN -4220/152/W/2008 - zał. nr 10 f/ Sondażowych badaniach kolorystyki i programu prac opracowany przez mgr konserwacji dzieł sztuki Mirosławę Koutny - Giedrys - zał. nr 4 g/ Wytycznych konserwatorskich - opracowanych przez architekta - konserwatora Henryka Jana Kustosza. -zał nr. 5 3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji powykonawczej przebiegu prac i ich wyników, opracowanej w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną przestrzenną lokalizację wszystkich czynności, w terminie 14 dni od dnia zakończenia prac - 3 egz. Dokumentacja do wglądu pokój nr 14 w godz. 7.00-9.00 i 11.00- 13.00 nnego - świetlicy środowiskowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 43.33.00.00 - 43.33.00.00 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1.Oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24, spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Tekst jednolity Dz. U.z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami/ oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -Na potwierdzenie spełnienia tego warunku oferent składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2.Oferenci posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót na obiektach wpisanych do rejestru zabytków tj. wykażą się, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia tj. wykonali roboty remontowe na obiektach wpisanych do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł każda. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Oferent przedstawi wykaz wykonanych 2 robót z podaniem ich zakresu , wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz kopie protokołów odbioru tych prac przez Inwestora i Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - zał nr 7 3. Oferent musi dysponować osobami, którzy będą kierować robotami budowlanymi podczas wykonywania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, elektrycznej i sanitarnej oraz posiadać co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy obiektach zabytkowych- zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz.U. Nr 150 poz.1579 z dnia 30.06.2004r), a także osobą pełniącą nadzór konserwatorski nad pracami przy renowacji wnętrz budynku, spełniającej warunki § 7 ust.1 ww rozporządzenia, posiadającej kwalifikacje w zakresie konserwacji i restauracji elementów detali architektonicznych. 4. Oferenci którzy udzielą co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane prace - materiały i robociznę. 5.Oferenci, którzy wykonają prace określone w Zamówieniu w terminie do dnia 30.11.2009r. 6.Oferent musi podpisać oraz wypełnić formularz ofertowy (załącznik nr 8) Oceny spełnienia warunku w postępowaniu dokona Zamawiający w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę wg zasady: spełnia /nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny na dzień składania ofert wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b/ oświadczenie Oferenta - wg załącznika nr 6, c/ wykaz robót na roboty remontowe na obiektach wpisanych do rejestru zabytków oraz dokumenty na potwierdzenie, że roboty zostały wykonane należycie - kopie protokołów odbioru końcowego- zał. nr 7, d/ kopie-uprawnień budowlanych osób, którzy będą kierować robotami budowlanymi ze strony Oferenta, w tym kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych określonych w dokumentacji projektowej (w tym kopie dokumentów stwierdzających te uprawnienia określonych w rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz.U. Nr 150 poz.1579 z dnia 30.06.2004r), a także kopie uprawnień osoby pełniącej nadzór konserwatorski nad pracami przy renowacji wnętrz budynku, spełniającej warunki § 7 ust.1 ww rozporządzenia, posiadającej kwalifikacje w zakresie konserwacji i restauracji elementów detali architektonicznych. e/ oferta winna być sporządzona wg wzoru formularza oferty - wg zał. nr 8, f/ zaakceptowany przez Oferenta projekt umowy załącznik nr 9 g/dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia / nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest na stonie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty) w ZGM ul. Monte Cassino 8, bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 10:00, miejsce: ZGM- sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7:00 -15:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Kompleksowe ubezpieczenie Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.
- Dostawa implantów ortopedycznych i osprzętu do zabiegów ortopedycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Kłaj
- Rewitalizacja zbiorników wodnych na terenie Gminy i Miasta Tuliszków
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
- Przebudowa i remont wnętrza budynku szpitala wraz z rozbudową o wiatrołap / Szpitalny Oddział Ratunkowy w Głogowskim Szpitalu Powiatowym sp. z o.o.
- Roboty konserwacyjne dekarskie w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.