Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Nowy Sącz: RDW.NS/ZP-02-VI/2008 Odnowa nawierzchni wraz z remontem chodnika obustronnego ulicy Nowotarskiej i Kościeliskiej w Zakopanem w ciągu drogi wojewódzkiej nr 958.
Numer ogłoszenia: 118784 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 70, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4435860, fax 018 4442054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-drogi.pl/zdwkr
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RDW.NS/ZP-02-VI/2008 Odnowa nawierzchni wraz z remontem chodnika obustronnego ulicy Nowotarskiej i Kościeliskiej w Zakopanem w ciągu drogi wojewódzkiej nr 958..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa nawierzchni wraz z remontem chodnika obustronnego ulicy Nowotarskiej i Kościeliskiej w Zakopanem w ciągu drogi wojewódzkiej nr 958, obejmująca: - roboty rozbiórkowe (krawężnik - 480mb, obrzeża - 475mb, ściek uliczny z kostki kamiennej - 633,50mb, chodnik bitumiczny - 1 848,50m2, chodnik z kostki kamiennej brukowej - 60m2, frezowanie nawierzchni bitumicznej - 3 064m2, skucie fundamentu betonowego - 11,52m3, roboty ziemne - 136,78m3, poręcze łańcuchowe U-12b - 86mb, wycinka drzew 5szt., frezowanie pni - 11szt.) - roboty brukarskie (krawężnik - 480mb, obrzeża - 668mb, ściek uliczny z kostki kamiennej - 633,50mb, wyrównanie podbudowy klińcem pod chodnik - 78,14m3, chodnik z kostki brukowej betonowej - 1 953,50m2) - roboty bitumiczne (oczyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltem - 3 064m2, regulacja studzienek ściekowych - 12szt., włazów kanałowych - 21szt., studzienek telefonicznych - 16szt., zaworów wodociągowych - 15szt. i gazowych - 1 szt., nawierzchnia z asfaltobetonu gr. 5cm - 3 064m2) - oznakowanie poziome (cienkowarstwowe - 66,50m2, grubowarstwowe z taśmy prefabrykowanej odblaskowej - 69m2) - zabezpieczenie ruchu (słupki ozdobne typu S7 na odcinku 356mb - 237szt.)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, ponadto spełniają warunki dodatkowe tj.: 1) posiadają doświadczenie - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, rzetelnie i należycie wykonywali co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty bitumiczne i brukarskie w ramach wykonywania remontu lub odnowy odcinka drogi wojewódzkiej lub krajowej o długości nie mniejszej niż 0,500km. 2)mają do dyspozycji kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane konstrukcyjno - inżynieryjne w zakresie dróg i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego oraz dokument potwierdzający, że w/w osoba została wpisana do centralnego rejestru osób uprawnionych (nie dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 1 stycznia 1995r.). 3)posiadają dostęp do wytwórni mas bitumicznych w odległości umożliwiającej transport i wbudowanie masy bitumicznej w czasie nie dłuższym niż 2 godzin lub posiadają umowę wstępną z wytwórnią spełniającą w/w warunek. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru - zał. nr 2 SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należycie - zał. nr 4 SIWZ, jako potwierdzenie spełnienia warunku zapisanego w pkt II.1.d)1) SIWZ 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownik robót) wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 5 SIWZ, jako potwierdzenie warunku zapisanego w pkt II.1.d)2) SIWZ. 5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika robót). 6.Informacja o dysponowaniu własną wytwórnią mas bitumicznych lub umowa wstępna z wytwórnią, jako potwierdzenie spełnienia warunku zapisanego w pkt II.1.d)3) SIWZ. 7.Kosztorys ofertowy - uproszczony. 8 Dowód wpłaty wadium. 9.Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-drogi.pl/zdwkr
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego tj. 33-300 Nowy Sącz ul. Kilińskiego 70, pok. nr 15. Przelewem, za pobraniem pocztowym (23,00zł.+ opłata pocztowa) - w przypadku pobrania SIWZ od Zamawiającego wersji papierowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. 33-300 Nowy Sącz ul. Kilińskiego 70, pok. nr 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Emilii Plater 20.
- Dostawa leków i środków medycznych dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- BZP.271.113.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.