eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SejnyPrzetargu nieograniczonego na zakup urządzeń medycznych z podziałem na pięć zadańZadanie 1. Zakup aparatu do znieczulania z respiratorem dla szpitala SP ZOZ w Sejnach Zadanie 2. Zakup stołu operacyjnego dla szpitala SP ZOZ w Sejnach Zadanie 3. Zakup stery

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Sejny: Przetargu nieograniczonego na zakup urządzeń medycznych z podziałem na pięć zadań: Zadanie 1. Zakup aparatu do znieczulania z respiratorem dla szpitala SP ZOZ w Sejnach Zadanie 2. Zakup stołu operacyjnego dla szpitala SP ZOZ w Sejnach Zadanie 3. Zakup sterylizatorów dla szpitala SP ZOZ w Sejnach Zadanie 4. Zakup myjni dezynfektora, stacji uzdatniania wody oraz wózka do przewozu materiałów sterylnych dla szpitala SP ZOZ w Sejnach Zadanie 5. Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Poradni Rehabilitacyjnej SP ZOZ w Sejnach i materacy przedziwodleżynowych dla szpitala SP ZOZ w Sejnach
Numer ogłoszenia: 118796 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach , ul. dr. Edwarda Rittlera 2, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5162138, faks 087 5162341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sejny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetargu nieograniczonego na zakup urządzeń medycznych z podziałem na pięć zadań: Zadanie 1. Zakup aparatu do znieczulania z respiratorem dla szpitala SP ZOZ w Sejnach Zadanie 2. Zakup stołu operacyjnego dla szpitala SP ZOZ w Sejnach Zadanie 3. Zakup sterylizatorów dla szpitala SP ZOZ w Sejnach Zadanie 4. Zakup myjni dezynfektora, stacji uzdatniania wody oraz wózka do przewozu materiałów sterylnych dla szpitala SP ZOZ w Sejnach Zadanie 5. Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Poradni Rehabilitacyjnej SP ZOZ w Sejnach i materacy przedziwodleżynowych dla szpitala SP ZOZ w Sejnach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup urządzeń medycznych z podziałem na pięć zadań: Zadanie 1. Zakup aparatu do znieczulania z respiratorem dla szpitala SP ZOZ w Sejnach. Zadanie 2. Zakup stołu operacyjnego dla szpitala SP ZOZ w Sejnach. Zadanie 3. Zakup sterylizatorów dla szpitala SP ZOZ w Sejnach. Zadanie 4. Zakup myjni dezynfektora, stacji uzdatniania wody oraz wózka do przewozu materiałów sterylnych dla szpitala SP ZOZ w Sejnach. Zadanie 5. Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Poradni Rehabilitacyjnej SP ZOZ w Sejnach i materacy przeciwodleżynowych dla szpitala SP ZOZ w Sejnach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi: 35 100 zł, słownie: trzydzieści pięć tysięcy sto zł w tym: - wadium dla Zadania 1 wynosi: 9 000 zł, słownie: dziewięć tysięcy zł - wadium dla Zadania 2 wynosi: 4 500 zł, słownie: cztery tysiące pięćset zł - wadium dla Zadania 3 wynosi: 8 400 zł, słownie: osiem tysięcy czterysta zł - wadium dla Zadania 4 wynosi: 3 500 zł, słownie: trzy tysiące pięćset zł - wadium dla Zadania 5 wynosi: 9 700 zł, słownie: dziewięć tysięcy siedemset zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów - wymienionych w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 , art. 23 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) oraz nie podleganiu o wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) zamawiający żąda złożenia łącznie z ofertą, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; - Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatecznym upływem terminu składania ofert. 3. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia łącznie z ofertą następujących dokumentów: - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat ( 2006- 2008) podobnych dostaw a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 7) 4. w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia łącznie z ofertą następujących dokumentów: - Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, to jest: - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów dotyczących wykonawcy; 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. lub w zakresie, że; 4) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, pozostałe dokumenty są wymagane tak jak dla wykonawców mających siedzibę w Rzeczpospolitej Polskiej. Wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć wymagane prawem dokumenty w języku polskim świadczące o dopuszczeniu do obrotu i używania wyrobów medycznych oznakowanych znakiem zgodności CE i numerem identyfikacyjnym jednostki notyfikowanej jeżeli ocena zgodności była przeprowadzona pod jej nadzorem. Dokumenty te: to deklaracja zgodności oraz certyfikat jednostki notyfikowanej, pod nadzorem której była przeprowadzona ocena zgodności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sejny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Sejnach, ul. Dr E. Rittlera 2, 16-500 Sejny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ w Sejnach, ul. Dr E. Rittlera 2, 16-500 Sejny, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Numer projektu: WND-RPPD.06.02.00-20-014/08 Tytuł projektu: POPRAWA JAKOŚCI USŁUG MEDYCZNYCH POPRZEZ ZAKUP SPRZĘTU CHIRURGICZNEGO I REHABILITACYJNEGO DLA SP ZOZ W SEJNACH.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Zakup aparatu do znieczulania z respiratorem dla szpitala SP ZOZ w Sejnach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Zakup aparatu do znieczulania z respiratorem dla szpitala SP ZOZ w Sejnach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.17.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Zakup stołu operacyjnego dla szpitala SP ZOZ w Sejnach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2. Zakup stołu operacyjnego dla szpitala SP ZOZ w Sejnach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.22.30-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Zakup sterylizatorów dla szpitala SP ZOZ w Sejnach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3. Zakup sterylizatorów dla szpitala SP ZOZ w Sejnach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Zakup myjni dezynfektora, stacji uzdatniania wody oraz wózka do przewozu materiałów sterylnych dla szpitala SP ZOZ w Sejnach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4. Zakup myjni dezynfektora, stacji uzdatniania wody oraz wózka do przewozu materiałów sterylnych dla szpitala SP ZOZ w Sejnach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Poradni Rehabilitacyjnej SP ZOZ w Sejnach i materacy przeciwodleżynowych dla szpitala SP ZOZ w Sejnach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5. Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Poradni Rehabilitacyjnej SP ZOZ w Sejnach i materacy przeciwodleżynowych dla szpitala SP ZOZ w Sejnach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.15.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.