Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-16
Czarnków: Roboty budowlane związane z usuwaniem klęsk żywiołowych powstałych na sieci dróg powiatowych Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w wyniku ulewnych deszczy w lipcu 2011 r.
(wspólny słownik zamówień: 45.23.31.42-6 - roboty w zakresie naprawy dróg, 44.13.20.00-4 - elementy przepustów)
Numer ogłoszenia: 118812 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie , ul. Gdańska 56, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552823, faks 067 2552931.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z usuwaniem klęsk żywiołowych powstałych na sieci dróg powiatowych Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w wyniku ulewnych deszczy w lipcu 2011 r. (wspólny słownik zamówień: 45.23.31.42-6 - roboty w zakresie naprawy dróg, 44.13.20.00-4 - elementy przepustów).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 1 - Przebudowa przepustu w miejscowości Biernatowo w ciągu drogi powiatowej nr 1320P w km 0+726 1)wykonanie obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych - beton B-30 12,70m3, 2)przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali gładkiej 0,92t, 3)zolacje przeciwwilgociowe powłokowe 34,00m2, 4)wypełnienie bruzd o przekroju do 0,015m2 w połączeniach rur części przelotowej przepustu 29,60m, 5)wykonanie nawierzchni -warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15 cm 22,50m2, 6)wykonanie nawierzchni - warstwa górna z betonu asfaltowego o grubości po zagęszczeniu 8 cm 22,50m2, 7)bariery Sp-06 jednostronne 12,00mb. ZADANIE nr 2 - Naprawa nasypu drogi powiatowej nr 1344P Pianówka - Goraj w km 2+405 1)wzmocnienie nasypu-wzmocnienie podłoża gruntowego geokratą gr. 20 cm z wypełnieniem komór kruszywem, zakotwienie kraty do istniejącego nasypu 75,00m2, 2)umocnienie skarpy nasypu darniną z humusem 75,00m2. ZADANIE nr 3 - Remont mostu w miejscowości Nowina w ciągu drogi powiatowej nr 1348P Nowina-Stajkowo w km 0+194 1)czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni betonowych niemalowanych wykonywane na sucho - ściany czołowe, skrzydełka i strop 65,00m2, 2)przygotowanie na budowie zbrojenia z prętów o średnicy do 14 mm ścian i skrzydełek- siatka zbrojeniowa 10x10 z prętów średnicy 10mm 0,68t, 3) barwna elastyczna malarska powłoka ochronna z czystego akrylu nakładana metodą natrysku na powierzchniach poziomych i pionowych 65,00m2, 4)nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 3cm 40,00m2, 5)nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową - za każdy dalszy 1cm ponad 3cm grubości po zagęszczeniu 40,00m2, 6)montaż odcinków prostych barieroporęczy mostowych sztywnych typ BPS/2 0,66t, 7)umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi 12,00m2. ZADANIE nr 4 - Naprawa drogi powiatowej nr 1346P Kamionka-Sokołowo od km 9+180 do km 9+980 1)mechaniczne wykonanie koryta równiarką w gruncie kat. III na głębokość 5 cm 4000,00 m2, 2)mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy nawierzchni - kat. gruntu III 4000,00 m2, 3)wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego (z wyłączeniem tłucznia wapiennego) grubości 10cm 4000,00 m2. ZADANIE nr 5 - Przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1341P Gębice-Wyszyny w km 8+167 1)rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 3cm 30,25m2, 2)rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15cm 30,25m2, 3)montaż zbrojenia z prętów o średnicy do 14mm fundamentów podpór 0,94t, 4)zakup i montaż konstrukcji stalowej przepustu 4,0t, 5)warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm 30,50m2, 6)warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm 30,50m2, 7)nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą wiążącą asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm 30,50m2, 8)nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 3cm 30,50m2, 9)plantowanie powierzchni / obrobienie na czysto/ skarp i korony nasypów, grunt kat I-III 28,00m2, 10)umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi 18,00m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 stanowiące nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.46 - 45.23.31.46 44.13.20.00 - Elementy przepustów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca załączy aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcy wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi, protokołami odbioru końcowego), iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie min. dwóch robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż: -zadanie nr 1 - 40.000,00 zł netto, -zadanie nr 2 - 15.000,00 zł netto, -zadanie nr 3 - 80.000,00 zł netto, -zadanie nr 4 - 110.000,00 zł netto, -zadanie nr 5 - 220.000,00 zł netto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu lub możliwości dysponowania narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi dla wykonawcy w celu realizacji zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca sporządzi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca złoży oświadczenie, że dla zabezpieczenia bieżącego wykonania robót posiada środki własne lub dostęp do kredytu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia o: a) udzieleniu na wykonany przedmiot zamówienia rękojmi za wady na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego, b)zobowiązaniu do uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, c) zobowiązaniu do sporządzenia dokumentacji powykonawczej ( jeżeli będzie taka potrzeba ), d) zaakceptowaniu warunków rozliczenia określonych w rozdziale IV ust. 5, e) dokonaniu wizji lokalnej w terenie w dniu .............. .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie
ul. Gdańska 56
64-700 Czarnków
pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie ul. Gdańska 56 64-700 Czarnków pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Dostawa oleju napędowego
- Budowa drogi gminnej w Kuźnicy Czarnkowskiej - ul. Różana, Pocztowa, Parkowa, Akacjowa
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku magazynowego na ul. Przemysłowej 4 na cele rekreacyjne
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1898B na odcinku Mały Płock - Mściwuje
- Przebudowa dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Nowiny- Usnarszczyzna" odc. 1,2 obr. Nowiny, odc. 4 obr. Usnarszczyzna.
- Budowa przepustu rowu Z-7 na ul. Pustoła w m. Zielonki Wieś
- Przebudowa Drogi Gminnej nr 004504F w miejscowości Drzeńsko oraz Drogi Gminnej nr 00451OF w miejscowości Starościn
więcej: Elementy przepustów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.