eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleckoUsługa utrzymania czystości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-11

Olecko: Usługa utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 118821 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109074 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Gołdapska 1, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202543, faks 087 5202543 w. 319.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego Szpitalnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi sprzątania i utrzymania czystości oraz obsługa gospodarcza w obiektach należących do szpitala Olmedica w Olecku spółka z o o ul. Gołdapska 1 przez okres 18 miesięcy(od dnia 01.07.2010r. do 31.12.2011r) 2. Zakres usługi: usługę sprzątania należy wykonać na powierzchni około 4220 m2. W skład powierzchni sprzątanej wchodzą: a) pokoje chorych b) pomieszczenia pomocnicze oddziałów szpitalnych, c) pomieszczenia diagnostyczne, d) gabinety zabiegowe, e) gabinety lekarskie, f) pomieszczenia biurowe, g) sanitariaty i łazienki, h) pomieszczenia socjalne, i) kuchenki oddziałowe i jadalnie, j)ciągi komunikacyjne wraz z windami i inne pomieszczenia pomocnicze 3. Szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania zawiera zał nr 4 do niniejszej SIWZ. 4.Lokalizacja oraz metraż pomieszczeń może ulec niewielkiej zmianie w związku z remontami i zmianami organizacyjnymi. 5.Na powierzchni około 2750 m2 należy wykonać usługę zabezpieczenia powierzchni powłoką akrylową - jeden raz w roku. 6.Usługa sprzątania musi zabezpieczyć właściwy stan sanitarny wszystkich rodzajów pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych dla zachowania właściwego stanu sanitarno - higienicznego oraz estetycznego wyglądu. Ogólne zasady sprzątania w szpitalu zawiera załącznik nr 5. 7. Szczegółowy opis zakresu wykonywanej usługi z podziałem na czynności codzienne i okresowe, mycie i zał nr 6. 8.Prace porządkowo - sprzątające winne być wykonywane w systemie ciągłym - jedno i dwu zmianowym, w zależności od natężenia ruchu i charakteru sprzątanej powierzchni - z różną częstotliwością. Zamawiający wymaga, aby na każdym z oddziałów:wewnętrznym,chirurgicznym i położniczo-noworodkowym zatrudniono po jednej osobie w systemie pracy 8--godzinnym w godzinach od 7:00 do 15:00 w dni robocze. Wymienione osoby winne być przydzielone do tych komórek na stałe. Ponadto na każdym z oddziałów ( dziecięcym, wewnętrznym, położniczo - ginekologicznym, chirurgicznym ) powinna mieć codziennie dyżur dzienny(7.00- 9.00) jedna osoba. Na izbie przyjęć wymagany jest dyżur nocny w godzinach 19.00 - 7.00 jednej osoby interwencyjnej na cały szpital. 9. Wykonawca, na własny koszt zapewnia profesjonalne środki myjące, czyszczące, konserwujące, środki do zmywarek w kuchenkach oddziałowych, mydło w płynie do dozowników i worki foliowe w wymaganej kolorystyce.Zastosowane do wykonywania usługi sprzątania środki powinny posiadać stosowne atesty i zezwolenia dopuszczające do stosowania z uwzględnieniem specyfiki szpitala. 10.Wykonawca na własny koszt zapewnia środki dezynfekcyjne, potrzebne do realizacji usługi (dezynfekcja powierzchni płaskich, miejsc trudno dostępnych, sprzętu medycznego - np. łóżka, materace, szafki, myjnia basenów). Wymagania stawiane środkom dezynfekcyjnym określa załącznik nr 7. Dobór środków dezynfekcyjnych musi być ustalony z Zamawiającym - pielęgniarką epidemiologiczną. 11 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt ręczników papierowych i papieru toaletowego. 12.Aktualnie w szpitalu znajdują się następujące ilości pojemników, do których należy dostarczyć mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe: a) pojemnik na mydło w płynie - 190 b) pojemnik na papier toaletowy w rolce - 70 c) pojemnik na ręcznik papierowy w role - 150 d) pojemnik na ręcznik papierowy składanka typu ZZ - 40 13.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania i okazania w razie potrzeby kart charakterystyki środków chemicznych stosowanych przy realizacji usługi. 3.14.Prace sprzątające należy prowadzić z uwzględnieniem obowiązujących zarządzeń wewnętrznych i instrukcji.Usługa musi spełniać normy ISO 9001, które obowiązują w zakładzie. 15.Wykonawca winien dysponować specjalistycznym sprzętem i środkami technicznymi do wykonywania niniejszego zamówienia - przedstawia to załącznik nr 7. 16.Osoby wyznaczone do wykonywania zamówienia winny posiadać: a) dostateczną wiedzę i umiejętności z zakresu wykonywania usługi sprzątania w szpitalu, b) aktualne książeczki zdrowia do celów epidemiologicznych wraz z adnotacją o szczepieniach przeciwko WZW typu B wg. schematu O ; 1 ; 6 miesięcy. Wymienione książeczki winne być udostępnione Zespołowi kontroli zakażeń szpitalnych i sekcji BHP...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clean Service S C, ul. Artyleryjska 9, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 720000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 612000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 612000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 737118,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.