Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-29
Oświęcim: Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont drogi nr 1898K relacji Stawy Monowskie - Żaki na odcinku od skrzyżowania z DK 44 do skrzyżowania z ulicą Balony
Numer ogłoszenia: 118827 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont drogi nr 1898K relacji Stawy Monowskie - Żaki na odcinku od skrzyżowania z DK 44 do skrzyżowania z ulicą Balony.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont drogi nr 1898K relacji Stawy Monowskie - Żaki na odcinku od skrzyżowania z DK 44 do skrzyżowania z ul. Balony. Lokalizacja: sołectwo Włosienica i Stawy Monowskie, Powiat Oświęcimski. Zakres prac do wykonania obejmuje: 1.Wykonanie robót nawierzchniowych poprzez wbudowanie dwóch warstw konstrukcyjnych nawierzchni bitumicznej o grubościach 4 cm - warstwa ścieralna i 4 cm - warstwa wyrównawcza, na powierzchni istniejącej jezdni. W miejscach gdzie szerokość jezdni jest mniejsza niż 5 m należy wykonać poszerzenia jezdni do 5 m. Poszerzenia zaprojektowano na kategorię obciążenia ruchem KR 3. Przed ułożeniem nowej nawierzchni należy skropić podłoże emulsją asfaltową, również międzywarstwowo pomiędzy podbudową pomocniczą, podbudową zasadniczą, warstwą wyrównawczą, wiążącą i ścieralną. W miejscu połączenia drogi powiatowej nr 1898 K ze zjazdem z DK 44, na skrzyżowaniu z przejazdem kolejowym oraz w rejonie skrzyżowania z ul. Balony należy zrobić wcięcie w istniejącej jezdni celem dowiązania sytuacyjno - wysokościowego. W miejscu dowiązań zaprojektowano konstrukcję na KR 3. Zaprojektowano również remont peronu autobusowego. Konstrukcja nawierzchni: km 0+004.00 - km 0+283.25 a) warstwa ścieralna - AC 11 S gr. 4 cm b) skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową c) warstwa wyrównawcza - AC 16 W gr. 4 cm d) skropienie istniejącej konstrukcji jezdni emulsją asfaltową e) istniejąca konstrukcja jezdni z kruszywa łamanego Łączna grubość projektowanej nawierzchni bitumicznej wynosi 8 cm km 0+305.84 - km 0+456.46 a) warstwa ścieralna - AC 11 S gr. 4 cm b) skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową c) warstwa wyrównawcza - AC 16 W gr. 4 cm d) skropienie istniejącej konstrukcji jezdni emulsją asfaltową e) istniejąca konstrukcja jezdni z kruszywa łamanego Łączna grubość projektowanej nawierzchni bitumicznej wynosi 8 cm km 0+305.84 - km 0+456.46 - poszerzenie jezdni do szerokości 5 m - KR 3 a) warstwa ścieralna - AC 11 S gr. 5 cm b) skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową c) warstwa wiążąca - AC 16 W gr. 6 cm d) skropienie podbudowy zasadniczej emulsją asfaltową e) podbudowa zasadnicza - AC 22 P gr. 7 cm f) skropienie podbudowy pomocniczej emulsją asfaltową g) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/63 gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej nawierzchni bitumicznej wynosi 38 cm km 0+000.00 - km 0+004.00, km 0+283.25 - km 0+287.25, km 0+301.84 - km 0+305.84, km 0+456.46 - km 0+460.46 - dowiązanie sytuacyjno - wysokościowe a) warstwa ścieralna - AC 11 S gr. 5 cm b) skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową c) warstwa wiążąca - AC 16 W gr. 6 cm d) skropienie podbudowy zasadniczej emulsją asfaltową e) podbudowa zasadnicza - AC 22 P gr. 7 cm f) skropienie podbudowy pomocniczej emulsją asfaltową g) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/63 gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej nawierzchni bitumicznej wynosi 38 cm Konstrukcja peronu autobusowego: a) kostka brukowa betonowa gr. 8 cm b) podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm c) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 15 cm Łączna grubość projektowanej nawierzchni bitumicznej wynosi 26 cm 2. Umocnienie pobocza drogi Należy ukształtować obustronne pobocza drogi o szerokości 0,75 m na odcinku od km 0+000.00 do km 0+287,25 oraz o szerokości 0,50 m na odcinku od km 0+301.84 do km 0+460.46 z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 zaklinowanego klińcem 0/4 warstwa górna grubości 10 cm i frakcji 0/63 o grubości 20 cm warstwa dolna. Konstrukcja nawierzchni pobocza: a) pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 zaklinowane klińcem 0/4 gr. 10 cm, b) pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 gr. 20 cm. Łączna grubość projektowanej konstrukcji pobocza drogi wynosi 30 cm. 3. Remont i odczyszczenie przepustów W ramach zadania należy oczyścić istniejące przepusty wraz z robotami towarzyszącymi. Ponadto należy wyremontować przepust znajdujący się pod peronem autobusowym w związku z jego remontem w km 0+032.74. Dodatkowo przewidziano wydłużenie przepustu o 1 m na wlocie w km 0+384.95. Zaprojektowano również ścianki czołowe na wlocie i wylocie przedmiotowego przepustu. Po wykonaniu przedłużenia przepustu i zabudowie ścianek czołowych należy uzupełnić i wyprofilować skarpę ziemną nad przepustem. 4. Odtworzenie rowów przydrożnych Należy odczyścić rów przydrożny zlokalizowany po lewej stronie drogi powiatowej nr 1898K na odcinku od km 0+010.44 do km 0+172.99 wraz z wyprofilowaniem skarp i dna. 5. Oznakowanie pionowe i poziome Oznakowanie poziome drogi w zakresie od DK 44 do skrzyżowania z ul. Ustronną w Stawach Monowskich wykonać należy metodą chemoutwardzalną. Znakowanie należy wykonać po upływie jednego miesiąca od czasu ułożenia ostatniej warstwy bitumicznej. Oznakowanie pionowe należy wykonać na folii II generacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) projekt wykonawczy wraz z uzgodnieniami, stanowiący załącznik do SIWZ b) przedmiar robót, stanowiący załącznik do SIWZ c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: - przelewem - wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy w Andrychowie, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037 z dopiskiem wadium - SZP.272.20.2012 tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. - w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) - składane w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, Wydział Finansowy - pok. 220, II piętro, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do Wydziału Finansowego - pok. 220, II piętro). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10), - zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca: 1) złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ, 2) wykaże (na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 5 do SIWZ), że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto porównywalną do przedmiotu zamówienia polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi. Fakt wykonania robót musi być potwierdzony dokumentem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) wykaże (na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 6 do SIWZ), że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b Pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiany nazwy i danych podmiotów podpisujących umowę, 2) zmiany nazwy zadania inwestycyjnego w budżecie powiatu lub u podmiotów współfinansujących zadanie inwestycyjne, 3) zmiany zasad finansowania, 4) zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub aktualizacji rozwiązań projektowych ze względu na postęp technologiczny, - brakiem możliwości rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn obiektywnych. Wówczas termin wykonania prac ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia rozpoczęcia prac. - brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek niekorzystnych warunków atmosferycznych, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy. Czas trwania zamówienia zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych, na jaka prace stanowiące przedmiot zamówienia zostały przerwane, - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, - innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy, - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych. 5) zmiany wynagrodzenia brutto za przedmiot umowy związanego ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa np. w zakresie zmiany stawki podatku VAT 6) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy na wniosek Wykonawcy 7) zmiana treści umowy wynikająca ze zmiany w przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne jest dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powat.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, pokój 120 - I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, pokój 12 - parter (Dziennik Podawczy).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.