eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiPełnienie nadzoru inwestorskiegoNad zadaniem pt. Rozbudowa Zespołu Szkół w Rotmance o salę gimnastyczną wraz z przyłączami, drogami i placami w Rotmance przy ul. Al. Piłsudskiego 37, dz. nr 1198

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Pruszcz Gdański: Pełnienie nadzoru inwestorskiego: Nad zadaniem pt. Rozbudowa Zespołu Szkół w Rotmance o salę gimnastyczną wraz z przyłączami, drogami i placami w Rotmance przy ul. Al. Piłsudskiego 37, dz. nr 1198
Numer ogłoszenia: 118841 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax 0-58 682 27 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego: Nad zadaniem pt. Rozbudowa Zespołu Szkół w Rotmance o salę gimnastyczną wraz z przyłączami, drogami i placami w Rotmance przy ul. Al. Piłsudskiego 37, dz. nr 1198.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa budynku szkoły w Rotmance o salę gimnastyczną wraz z zapleczem socjalnym połączoną z budynkiem głównym łącznikiem, o pow. zabudowy 1439 m2, pow. użytkowej 1 615,70 m2, kubaturze 12 541,20m3. Budynek sali gimnastycznej w rzucie poziomym prostokątny, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny z salą sportową o wym. 20 x 36 m i widownią na 224 miejsca, w części dwukondygnacyjny z salą korekcyjną i kompleksem przebieralni i pryszniców dla obu sal, kryty dwuspadowym dachem, połączony z istniejącym budynkiem szkolnym łącznikiem, wspartym na trzech żelbetowych ramach. Dane techniczne rozbudowy : Opis dla budynku: a)fundamenty - żelbetowe ławy i stopy wylewane, b)ściany fundamentowe - bloczki bet.24cm, na nich wieniec żelbetowy 24 x 24cm, ocieplenie 5 cm polistyrenem ekstrudowanym i płytki elewacyjne, c)ściany zew. - bloczki z betonu komórkowego gr. 40cm na zaprawie cienkowarstwowej, d)słupy międzyokienne oraz inne usztywnienia w ścianach zew. - żelbetowe wylewane, e)ściany wew. konstr.- z bloczków wapienno- piaskowych 24cm na zaprawie cienkowarstwowej, f)ścianki działowe - z bloczków wapienno - piaskowych gr.12 i z cegły ceram. gr.6cm , g)wieńce, podciągi - żelbetowe wylewane na mokro h)nadproża - żelbetowe wylewane na mokro, i)strop nad parterem - typu FILIGRAN gr. 20cm, j)kort tenisowy na dachu - strop typu FILIGRAN gr. 20cm + warstwa spadkowa betonowa + 2x papa termozgrzewalna + polistyren ekstradowany gr.12cm + systemowe odwodnienie dachu. UWAGA. Nie jest przedmiotem zamówienia położenie trawy syntetycznej na korcie oraz wykonanie i montaż klatki stalowej zabezpieczającej kort. k)biegi i spoczniki klatki schodowej - żelbetowe prefabrykowane, l)schody zew. ewakuacyjne - stalowe dwubiegowe z balustradą , m)kanały wentylacji grawitacyjnej - z PCV o przekroju 150 x 80mm zakończone na dachu wywietrzakami. n)balustrady schodów i widowni - stal nierdzewna + płyty plexi + pochwyt drewniany, o)konstrukcja dachowa - dźwigary wielkowymiarowe z drewna klejonego z płatwiami i kontrpłatwiami drewnianymi + wełna mineralna + papa termozgrzewalna, p)zadaszenie nad wejściem - poliwęglan w konstrukcji stalowej, q)łącznik jednokondygnacyjny - podwieszony oparty na ramie słupowej żelbetowej, strop żelbetowy wylewany gr.20cm, konstrukcja ścian i dachu stalowa, ściany osłonowe z paneli włókna szklanego, dach płyta wielowarstwowa dachowa, r)stolarka okienna - - PCV kolor szary jednostronnie, przeszklenia w ścianie sali systemowe z włókna szklanego i świetliki aluminiowe z wypełnieniem z poliwęglanu s)stolarka drzwiowa - płytowe wew kolorowe , WC - z płyt laminatu kolorowe , aluminiowe wejściowe kolor szary obustronnie, z zamkami 2x i samozamykaczem, szyby bezpieczne obustronnie, stalowe zewnętrzne, t)instalacje wewnętrzne : grzewcza i ciepłej wody, wod- kan., woda technologiczna, wentylacje mechaniczna sali gimnastycznej, elektryczna, wlz z istniejącej rozdzielnicy RG zlokalizowanej przy budynku głównym szkoły. Teletechniczna - system telewizji dozorowej i system sygnalizacji włamania u)technologia kotłowni - kocioł gazowy kondensacyjny Viessmann Vitocrossal 200 o mocy 75-225 kW z palnikiem modulowanym MatriX z automatyką, zasobnik c.w.u na 1000 l Viessmann - Vitocell 1000l Przyłącza do budynku : a)wodociągowe - z rurociągu w ul. Piłsudskiego dn-250mmm poprowadzić w dwóch odcinkach z rur PE dn- 125mm - 2,70mb do studni wodomierzowej i dn - 90 - 72,20mb, b)sanitarne - włączenie się do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na działce, rury PCV 200 mm - na dł 23,50 mb i 3szt studnie dn - 400 Wawin, c)deszczowe - włączenie się do istniejących kolektorów deszczowych odcinkami PCV rur dn- 160 i 200mm, d)gazowe - włączenie się do gazociągu dn - 225mm w ul. Piłsudskiego rurociągiem z rur PE dn 65 na dł.75 mb od szafki gazomierzowej usytuowanej na granicy działki, gazomierz G25. z nadajnikiem impulsów i rejestratorem wartości szczytowych zużycia gazu. Zagospodarowanie terenu : Układ komunikacyjny projektowany zmodyfikowano planszą dodatkową etapu I z realizacją ograniczoną do wykonania ( rys. O/a branży drogowej) : a) drogi dojazdowej p.poż z płyt MEBA gr.10cm,szer. 4,5mm na dł 129mb i z betonowej kostki czerwonej szer.5m, gr.8cm na dł.31mb, b) chodniki z kostki betonowej koloru szarego w odcinkach szer. 3,10m, 1,5m i 2,5m, c) plac przed budynkiem z kostki szarej i czerwonej o pow. 187,50m2, d) miejsca parkingowe z płyt MEBA gr.10cm w ilości łącznej 19szt o wym 2.3 x 5,0m - 18szt i 3.5x5,0 - 1szt, rozdzielone pasami kostki betonowej w kolorze czarnym i krawężnik betonowy 15x30cm na ławie betonowej na obrzeżach parkingu.. e) mur oporowy żelbetonowy prefabrykowany na dł 40mb, wysokości 1,30m nad poziomem działki zabezpieczający skarpę od strony północnej granicy działki, f) odwodnienie placów - liniowe odwodnienie systemowe na dł.11m, g) odwodnienie drogi - drenaż powierzchniowy z rur NPCV dn 100 na dł 106mb i studnia ściekowa przy parkingu włączona do kanalizacji deszczowej. h) poręcze ochronne stalowe typu uszy na dł 38m od strony skarpy przy drodze wew. do części podziemnej szkoły. I) tereny zielone : humusowanie i obsianie trawa terenów wokół budynku na pow. 833m2. Uwagi do oferty : - nie przewiduje się składanie ofert na poszczególne branże.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należy wykazać sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad co najmniej 1 obiektem użyteczności publicznej lub mieszkalnymi o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1600 m² , we wszystkich branżach oraz dysponować osobami uprawnionymi, zrzeszonymi w Izbie Inżynierów Budownictwa w branży budowlanej, sanitarnej, gazowej i elektrycznej z doświadczeniem w każdej z branż minimum 8 letnim. 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Ocena spełnienia warunków określonych powyżej odbędzie się na podstawie poniżej wymienionych dokumentów i oświadczeń , które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat nadzorów inwestorskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 obiektów użyteczności publicznej z podaniem rodzaju budynku, pow. użytkowej oraz daty i miejsca wykonania -załącznik nr 3, 4.kopię dokumentów potwierdzających, że prace wskazane w załączniku nr 3 zostały wykonane przez wykonawcę należycie, potwierdzenia muszą być wystawione na wykonawcę przez inwestora, posiadać daty oraz terminy wykonania inwestycji oraz rodzaj obiektu 5.wykaz osób z 8 - letnim stażem pracy wraz z podaniem formy dysponowania (rodzaj umowy)- załącznik nr 4, 6.dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i członkostwo w branżowej izbie inżynierów budownictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok.11 Urzędu Gminy w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.