To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Kraśnik: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Kraśnik oraz dróg wewnętrznych zarządzanych przez Urząd Miasta Kraśnik w 2011r. w zakresie nawierzchni bitumicznych i gruntowych
Numer ogłoszenia: 118861 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94661 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Kraśnik oraz dróg wewnętrznych zarządzanych przez Urząd Miasta Kraśnik w 2011r. w zakresie nawierzchni bitumicznych i gruntowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje sukcesywne wykonywanie następujących prac wg zleceń: 1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi (technologia jak w KNR 2-31 tabl. 1106) na drogach gminnych w Kraśniku oraz drogach wewnętrznych zarządzanych przez Urząd Miasta Kraśnik. Ilość wbudowanej masy bitumicznej nie powinna być większa niż 100 kg-m2 (dla celów kosztorysowych). W koszty należy wliczyć ewentualne uzupełnienie podbudowy. 2) Wykonanie remontu-odnowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (techn. Jak w KNR 2-31 0311). Przewiduje się wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno -bitumicznych grysowych, wbudowanej mechanicznie gr. do 4 cm po zagęszczeniu (standard II). 3) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0108). 4) Frezowanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej. 5) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (techn. jak w KNR 2-31 tabl.1406-03 i 05 oraz tabl.1406-01-02 i 04). 6) Remont cząstkowy nawierzchni mieszankami asfaltu lanego (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1107). 7) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi -na zimno-. 8) Wykonanie koryta głęb. 20 cm w gruncie kat. I-IV (techn. Jak w KNR 2-31 tabl. 0101). 9) Pogłębienie koryta o każde 5 cm. 10) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm (techn. Jak w KNR 2-31 tabl. 0104). 11) Uzupełnienie warstwy odsączającej o każdy 1 cm grubości. 12) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0107). 13) Podbudowa z tłucznia kamiennego (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0114). 14) Zwiększenie grubości podbudowy o każdy 1 cm. 15) Profilowanie równiarką samojezdną dróg gruntowych (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1401-06). 16) Zagęszczanie walcem statycznym samojezdnym dróg gruntowych (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1401/07). 17) Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych grysem (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1108). 18) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, grys kamienny bazaltowy frakcji 5-8 (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1002-01). 19) Rozbiórka krawężników betonowych na podsypce piaskowej (bez zerwania podsypki) (techn. jak w KNR 2-31 0813-01 begin_of_the_skype_highlighting 2-31 0813-01 end_of_the_skype_highlighting oraz 0813-02). 20) Ustawienie krawężnika betonowego na podsypce cementowo - piaskowej (techn. jak w KNR 2-31 0403-03 begin_of_the_skype_highlighting 2-31 0403-03 end_of_the_skype_highlighting oraz 0403-04). 21) Ława pod krawężnik (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0402-03-04) wraz z przygotowaniem (powstałego po rozbiórce krawężnika) rowka pod tę ławę. 22) Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową (techn. jak w KNR 2-31 tabl.0706). 23) Oznakowanie poziome jezdni farbą chemoutwardzalną (metoda grubowarstwowa). 24) Wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych - płyty o pow. do 1m2 (jumbo ) 25) Wykonanie nawierzchni z płyt żelbetonowych lotniczych - materiał inwestora 26) Wykonanie nawierzchni dróg z materiału z odzysku - płyt drogowych betonowych - trylinka (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0310). 27) Oczyszczenie studzienki chłonnej lub kanalizacji burzowej 28) Czyszczenie przepustów z namułu (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1404-02-03). 29) Ręczne rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych grub. 4cm (techn. jak- w KNR 2-31 tabl. 0801-05-06). 30) Ręczne rozebranie nawierzchni z brukowca 16-20 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0804-06). 31) Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0805-01-04). 32) Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej regularnej. 33) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej na podsypce cementowo -piaskowej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1103-05 - 08). 34) Remont cząstkowy nawierzchni z brukowca - typ jak na ul. Bóźnicznej (techn. jak -w KNR 2-31 tabl. 1102). 35) Plantowanie powierzchni, skarp, nasypów itp. 36) Obsiewanie trawą z humusowaniem 37) Obsiewanie trawą w ziemi urodzajnej (bez humusowania) 38) Roboty ziemne (z przewiezieniem na odl. 1km) 2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia i uwzględnione w oferowanej cenie. - ceny obejmują koszty: robocizny, materiałów, pracy sprzętu wraz z zapewnieniem transportu materiałów, wywozu gruzu i rumoszu z remontowanych dróg na wysypisko. - układanie materiałów rozbiórkowych (krawężników) w stosy na paletach w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. - prace będą zlecane każdorazowo przez Zamawiającego w miarę potrzeb. - destrukt z frezowania nawierzchni wykorzystać do napraw dróg gruntowych wskazanych przez Zamawiającego. - Wykonawca ponosił będzie koszty niezbędnych badań wynikających z norm i przepisów, wykonywanych w celu kontroli jakości robót. Wykonawca przeprowadzi te badania w ramach cen zamówienia. - Wykonawca dokona napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót na swój koszt, swoim staraniem i w ramach zamówienia. - w oferowanej cenie Wykonawca winien uwzględnić koszty wszystkich innych robót koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. - Wykonawca może zlecić część robót innemu Wykonawcy, wtedy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za jakość, termin robót oraz usunięcie wad w okresie gwarancji i rękojmi. - koszty obsługi geodezyjnej ponosi Wykonawca. - zastrzega się możliwość zmiany zakresu ilości przewidywanych prac. - Wykonawca odpowiada za stan techniczny nawierzchni dróg. 3. Ilość prac określono w załączniku Nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości prac w ramach poszczególnych pozycji kosztorysu ofertowego, przy czym ogólna kwota zamówienia nie może ulec zmianie...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A. W KRAŚNIKU W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A. W KRAŚNIKU W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe S.A., ul. Kolejowa 6, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229599,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 170172,19
Oferta z najniższą ceną: 170172,19 / Oferta z najwyższą ceną: 170172,19
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
- Remont ulicy Szkolnej
- Remonty cząstkowe dróg gminnych: CZ I - masą asfaltową, CZ II - grysami i emulsją, CZ III - oraz chodników gminnych z kostki betonowej i kamiennej, CZ IV - gruntowych mieszanką tłucznia kamiennego
- Wykonanie remontów bieżących nawierzchni żwirowych i gruntowych na terenie Gminy Mońki w 2025 r.
- "Remont bieżący nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi na terenie Powiatu Gorzowskiego"
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych, chodników, placów i urządzeń małej architektury na terenie miasta i gminy Lubsko w 2025 r.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.