Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-05
Warszawa: Zakup i dostawa wyróżnień honorowych dla WCEO
Numer ogłoszenia: 118869 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3964 , ul. Bystra 1, 03-700 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 892 326, faks 261 892 320.
- Adres strony internetowej zamawiającego: jw3964.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyróżnień honorowych dla WCEO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wyróżnień honorowych dla WCEO, w tym: Odznaki honorowe i odznaki tytułów honorowych w ogólnej ilości 4280 szt. Buzdygany honorowe i pierścienie generalskie (admiralskie) w ogólnej ilości 51 szt. Tytuły honorowe (statuetki) w ogólnej ilości 16 szt. Sznury wyróżniające w ogólnej ilości 2320 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.80.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw3964.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria JW 3964 03-700 Warszawa, ul. Bystra 1 /wjazd ul. Skierskiego/ w godz. 7:30 - 10:00 i 12:00 - 14:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria JW 3964 03-700 Warszawa, ul. Bystra 1 /wjazd ul. Skierskiego/ w godz. 7:30 - 10:00 i 12:00 - 14:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa odznaki honorowych i odznak tytułów honorowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odznaki honorowe i odznaki tytułów honorowych, w tym: Odznaka Honorowa Wojsk Lądowych - 800 szt., Odznaka Honorowa Sił Powietrznych - 250 szt., Odznaka Honorowa Marynarki Wojennej - 200 szt., Odznaka Honorowa Wojsk Specjalnych - 150 szt., Odznaka Honorowa Żandarmerii Wojskowej - 100 szt., Odznaka tytułu honorowego Zasłużony Żołnierz RP I stopnia (złota) - 50 szt., Odznaka tytułu honorowego Zasłużony Żołnierz RP II stopnia (srebrna) - 400 szt., Odznaka tytułu honorowego Zasłużony Żołnierz RP III stopnia (brązowa) - 1500 szt., Odznaka tytułu honorowego Zasłużony Pilot Wojskowy (nadanego po raz pierwszy) - 40 szt., Odznaka tytułu honorowego Zasłużony Pilot Wojskowy (nadanego po raz drugi) - 30 szt., Odznaka tytułu honorowego Zasłużony Pilot Wojskowy (nadanego po raz trzeci) - 10 szt. Odznaka tytułu honorowego Wzorowy Elew - 300 szt., Odznaka tytułu honorowego Wzorowy Kadet - 300 szt., Odznaka tytułu honorowego Wzorowy Podchorąży - 150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa buzdyganów honorowych i pierścieni generalskich (admiralskich).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buzdygan honorowy - 20 szt., Pierścień generalski - generał brygady - 20 szt., Pierścień generalski - generał dywizji - 5 szt., Pierścień generalski - generał broni - 1 szt., Pierścień generalski - generał - 1 szt., Pierścień admiralski - kontradmirał - 2 szt., Pierścień admiralski - wiceadmirał - 1 szt., Pierścień admiralski - admirał floty - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa tytułów honorowych (statuetek).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statuetka znak tytułu honorowego Przodujący Oddział Wojska Polskiego - 12 szt., Statuetka znak tytułu honorowego Przodująca Instytucja Wojskowa - 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa sznurów wyróżniających.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sznur wyróżniający w kolorze amarantowym z jednym chwastem - 1000 szt., Sznur wyróżniający w kolorze amarantowym z dwoma chwastami - 1000 szt., Sznur wyróżniający w kolorze amarantowo-srebrnym z jednym chwastem - 10 szt., Sznur wyróżniający w kolorze amarantowo-srebrnym z dwoma chwastami - 10 szt., Zapinka sznura munduru MW - 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.