Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-05
Józefów nad Wisłą: Dostawa koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 118913 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Józefów nad Wisłą , ul. Opolska 33 F, 24-340 Józefów nad Wisłą, woj. lubelskie, tel. 081 8288320, faks 081 8285070.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminajozefow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko - ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Koparko-ładowarka, fabrycznie nowa, rok produkcji 2016 lub 2015, musi posiadać certyfikat zgodności z normami CE i być dopuszczona do ruchu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej po drogach publicznych, jako pojazd wolnobieżny. Minimalne parametry i wymagania techniczne oraz wyposażenie, jakie musi spełniać koparko-ładowarka: 1) Silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, z turbo doładowaniem o mocy minimalnej 110KM; 2) Skrzynia biegów maszyny: manualna z możliwością zmiany kierunku jazdy; 3) Napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś; 4) Koła jezdne: przednie min. 20 cali, tylne min. 30 cali; 5) Błotniki kół przednich i tylnych, przednie koła skrętne; 6) Układ stabilizacji łyżki ładowarkowej w czasie jazdy; 7) Pojemność zbiornika paliwa minimum 120 litrów; 8) Układ hydrauliczny zasilany pompą zębatą o łącznej wydajności minimum 160 l/min; 9) Ciśnienie robocze: min. 200 bar; 10) Licznik prędkości jazdy; 11) Oświetlenie robocze, przód/tył koparki; 12) Łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna otwierana z możliwością spychania, wyrównywania, ładowania, kopania i chwytania o pojemności minimum 1,2 m3 i szerokości minimum 2350 mm z zębami i widłami do palet o regulowanym rozstawie; 13) Sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą joysticka; 14) Przechył łyżki ładowarkowej z systemem automatycznego powrotu do pozycji kopania; 15) Ramię koparki typu /bun/ wysuwane teleskopowo, z dodatkowym obwodem hydraulicznym dla przystawek hydraulicznych, np.: młot, kosiarka bijakowa itp.; 16) Łyżka koparkowa o szerokości 600 mm i łyżka skarpowa o szerokości 1500 mm; 17) Hydrauliczna blokada ramienia koparkowego do pozycji transportowej sterowana w pełni z kabiny operatora; 18) Sterowanie ramieniem koparki za pomocą dwóch dźwigni hydraulicznych; 19) Układ koparki wyposażony w przesuw boczny ramienia koparki; 20) Głębokość kopania z wysuniętym ramieniem: minimum 5500mm; 21) Wysokość załadunku koparki: minimum 3200mm; 22) Wysokość wyładunku ładowarką: minimum 2800mm; 23) Układ kierowniczy wyposażony w system wspomagania hydraulicznego; 24) Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach; 25) Podpory stabilizujące niezależnie wysuwane hydraulicznie z kabiny operatora; 26) Sygnał cofania; 27) Kabina całkowicie oszklona, ogrzewana i wentylowana, wyposażona w lusterka zewnętrzne i uchylne szyby tylne boczne, z wycieraczkami na przedniej i tylnej szybie oraz całkowicie otwieraną szybą tylną, radio CD; 28) Regulowany fotel kierowcy wyposażony w pasy bezpieczeństwa; 29) Na koparko ładowarce powinna być umieszczona i podłączona lampa obrotowa koloru pomarańczowego tzw. /kogut/; 30) Koparko-ładowarka powinna posiadać na wyposażeniu: apteczkę, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, klucz do kół; 31) Wykonawca przeszkoli pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2000 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zał. Nr 3
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zał. Nr 3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zał. Nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zał. Nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zał. Nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Udzielona gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugjozefow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=79
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Józefów nad Wisłą, ul. Opolska 33F, 24-340 Józefów nad Wisłą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Józefów nad Wisłą, ul. Opolska 33F, 24-340 Józefów nad Wisłą.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.08.2016.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.