eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa różnych produktów medycznych oraz leków dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-16

Radom: Zakup i dostawa różnych produktów medycznych oraz leków dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 118934 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa różnych produktów medycznych oraz leków dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych produktów medycznych oraz leków dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego Część nr 1 - Płyny antybakteryjne do zaopatrywania cewników Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1 Płyn antybakteryjny zapobiegający infekcjom cewników o działaniu bakteriobójczym i grzybobójczym , roztwór 3 ml ampułka 40 2 Płyn antybakteryjny z taurolidyną , heparyną oraz o stężeniu cytrynianu ( 4%),o działaniu bakteriobójczym, utrzymujący drożność, roztwór 10 ml fiolka 1200 3 Płyn antybakteryjny zawierający taurolidynę, cytrynian (4%) oraz urokinazę, przywracający drożność cewnika, fiolka 5 ml , zawierający fiolka 30 Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat Część nr 2- Środki do prowadzenia reutylizacji dializatorów w aparacie Renatron Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1 Środek dezynfekcyjny ba bazie nadtlenku wodoru, kwasu octowego i nadoctowego wraz z paskami na obecność nadtlenku wodoru i paskami na stwierdzenie pozostałości kwasu nadoctowego (pakiet) litr 1560 2 Środek do odtłuszczania aparatu Renatron na bazie 2-Butoxyethanolu i niejonowych środków powierzchniowo czynnych ( opakowanie do 4 litrów) litr 32 Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat Część nr 3 - Zatyczki portu w dializatorze Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1 Zatyczki portu krwi w dializatorze ( czerwone) Szt. 5904 2 Zatyczki portu dializatu ( białe) Szt. 4440 3 Łącznik ponownie przetwarzający Szt. 30 Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat Część nr 4 - Filtry do uzdatniania wody Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1 Filtr do uzdatniania wody 20cal, filtr do aparatu DVA wzmacniany Szt. 20 Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat Część nr 5 - Preparat do leczenia wtórnej nadczynności przytarczyc Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1 Inj Paricalcitolum r-r wstrzyknięć 5 mcg/ml x 5 amp a 1 ml Op. 340 Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat Część nr 6- Omeprazol Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1 Omeprazol inj iv 0,04g do stosowania bez ograniczeń czasowych z możliwością do rozpuszczania i podawania w jałowych roztworach soli i glukozy fiolka 36000 Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat Część nr 7 - Octan Glatirameru Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1 Glatirameri acetas r-r do wstrzykiwań 20mg/1ml amp.- strzykawka 1456 Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 1 roku a) Odbiorca będzie zamawiał towar sukcesywnie w ilościach uzależnionych od aktualnych potrzeb Szpitala. b) Nie zamówienie towaru w danym miesiącu nie jest w żadnym wypadku odstąpieniem od umowy w całości lub w części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3, 33.18.12.00-4, 33.64.23.00-5, 33.60.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie obrotu produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r Prawo farmaceutyczne ( tj. Dz. U. z 2004r nr 53 poz. 533 ze zm.)- dotyczy części nr 5-7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony powyżej spełniają łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według metody spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru na kwotę min. a) Dla części nr 1 - 43.600, 00 PLN b) Dla części nr 2 - 88.380,00 PLN c) Dla części nr 3 - 15.000,00 PLN d) Dla części nr 4- 1.100,00 PLN e) Dla część nr 5 - 90.600,00 PLN f) Dla części nr 6 - 133.300,00 PLN g) Dla części nr 7- 100.000,00 PLN Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony powyżej spełniają łącznie. W przypadku gdy w wykazie zamówień przedstawionym przez wykonawcę rozliczenia między wykonawcą a zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca ( do celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego ( http://www.nbp.pl) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 2012.04.16 Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według metody spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    1) pozwolenie na dopuszczenie do obrotu oferowanych produktów leczniczych wydane przez właściwy organ - dotyczy części nr 5,6,7

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty: 1) wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, które mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub 2) Pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy 1 Dotyczy części nr 1-4 a) Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie ( na wniosek Dostawcy) po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy. b) Ceny jednostkowe brutto mogą również ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa- mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto. c) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy Dotyczy części nr 5-7 1 Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa- mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian b) zmiany cen urzędowych, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen towarów, c) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami administracyjnymi, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen towarów d) Dostawca będzie zobligowany do każdorazowego obniżenia ceny oferowanego produktu leczniczego , jeśli Prezes NFZ w drodze zarządzenia obniży limity cen na leki z tzw.: terapeutycznych programów zdrowotnych. 2 Odbiorca zastrzega sobie prawo do zastąpienia produktu objętego umową innym lekiem synonimowych (odpowiednikiem) zawierającym w składzie tą samą substancję czynną (nazwę międzynarodową) oraz ma zarejestrowane te same wskazania co lek objęty umową bez zmiany ceny jednostkowej brutto w następujących przypadkach: a) wycofania leków z obrotu lub wykreślenia z rejestru produktów leczniczych i materiałów medycznych, b) zaprzestania wytwarzania produktu leczniczego objętego umową, c) wygaśnięcia świadectwa rejestracji d) w przypadku gdyby cena leku synonimowego była wyższa (udokumentowana) wymagałoby to pisemnej zgody obu stron. e) Odbiorca zastrzega sobie, że w przypadku zmiany konfekcjonowania (wielkości opakowania) nastąpi przeliczenie na odpowiednią ilość opakowań lub ilości sztuk w opakowaniu proporcjonalnie do oferowanej zmiany. 3 Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom ul. Lekarska 4 piętro III pokój 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom ul. Lekarska 4 piętro III pokój 308 lub 309.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Płyny antybakteryjne do zaopatrywania cewników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1 Płyn antybakteryjny zapobiegający infekcjom cewników o działaniu bakteriobójczym i grzybobójczym , roztwór 3 ml ampułka 40 2 Płyn antybakteryjny z taurolidyną , heparyną oraz o stężeniu cytrynianu ( 4%),o działaniu bakteriobójczym, utrzymujący drożność, roztwór 10 ml fiolka 1200 3 Płyn antybakteryjny zawierający taurolidynę, cytrynian (4%) oraz urokinazę, przywracający drożność cewnika, fiolka 5 ml , zawierający fiolka 30 Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki do prowadzenia reutylizacji dializatorów w aparacie Renatron.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1 Środek dezynfekcyjny ba bazie nadtlenku wodoru, kwasu octowego i nadoctowego wraz z paskami na obecność nadtlenku wodoru i paskami na stwierdzenie pozostałości kwasu nadoctowego (pakiet) litr 1560 2 Środek do odtłuszczania aparatu Renatron na bazie 2-Butoxyethanolu i niejonowych środków powierzchniowo czynnych ( opakowanie do 4 litrów) litr 32 Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zatyczki portu w dializatorze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1 Zatyczki portu krwi w dializatorze ( czerwone) Szt. 5904 2 Zatyczki portu dializatu ( białe) Szt. 4440 3 Łącznik ponownie przetwarzający Szt. 30 Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Filtry do uzdatniania wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1 Filtr do uzdatniania wody 20cal, filtr do aparatu DVA wzmacniany Szt. 20 Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparat do leczenia wtórnej nadczynności przytarczyc.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1 Inj Paricalcitolum r-r wstrzyknięć 5 mcg/ml x 5 amp a 1 ml Op. 340 Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Omeprazol.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1 Omeprazol inj iv 0,04g do stosowania bez ograniczeń czasowych z możliwością do rozpuszczania i podawania w jałowych roztworach soli i glukozy fiolka 36000 Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Octan Glatirameru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1 Glatirameri acetas r-r do wstrzykiwań 20mg/1ml amp.- strzykawka 1456 Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 1 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.