eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzREMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU WARSZTATOWEGO NR 28 ORAZ BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 3 PRZY UL. HALLERA W GRUDZIĄDZU - 76/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Grudziądz: REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU WARSZTATOWEGO NR 28 ORAZ BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 3 PRZY UL. HALLERA W GRUDZIĄDZU - 76/2015
Numer ogłoszenia: 118939 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164162 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU WARSZTATOWEGO NR 28 ORAZ BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 3 PRZY UL. HALLERA W GRUDZIĄDZU - 76/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont części pomieszczeń budynku warsztatowego nr 28 oraz budynku magazynowego nr 3 przy ul. Hallera w Grudziądzu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Zadanie nr 1: remont części pomieszczeń budynku warsztatowego nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera w Grudziądzu; ROBOTY dotyczące w szczególności następującego zakresu: naprawa, wymiana szklenia oraz malowanie stolarki okiennej; montaż krat okiennych; wymiana instalacji elektrycznej; roboty tynkarskie, malarskie i posadzkarskie; wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45421100-5 - instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów KOD CPV:45441000-0 - roboty szklarskie KOD CPV: 45410000-4 - tynkowanie KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45431000-7 - kładzenie płytek KOD CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 2) Zadanie nr 2: remont części pomieszczeń budynku magazynowego nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera w Grudziądzu; ROBOTY dotyczące w szczególności następującego zakresu: malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów wraz z wykonaniem gładzi; malowanie farbą lateksową ścian; ułożenie płytek na posadzkach; montaż stolarki okiennej i drzwiowej; wymiana instalacji elektrycznej; wymiana gniazdek i łączników oświetleniowych. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ogrodzenie etapów robót oświetlenie terenu robót poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót znaki ostrzegawcze na terenie robót wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45262522-6 - roboty murarskie KOD CPV: 45262522-6 - roboty tynkarskie KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 45410000-4 - tynkowanie KOD CPV: 45431000-7 - kładzenie płytek KOD CPV: 45421100-5 - instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3. Budynki w zakresie, których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w obiekcie. 4. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r., poz. 1409 j.t), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 5. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 7. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót w zakresie Zadania nr 1 oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektową w zakresie zadania nr 2 oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 8. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2) zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie czynnym; 3) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; 4) realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku; 5) zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 10. Zamawiający umożliwia, dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty. 11. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.44.10.00-0, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.31.00.00-3, 90.50.00.00-2, 45.26.25.22-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont części pomieszczeń budynku warsztatowego nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera w Grudziądzu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlane i Transportowe CEZAR Piotr PREUSS, ul. Ks. Szydzika 8, 87-140 Chełmża, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161934,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181717,32

  • Oferta z najniższą ceną: 181717,32 / Oferta z najwyższą ceną: 242069,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Remont części pomieszczeń budynku magazynowego nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera w Grudziądzu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany, mistrz Jurek Adrychowski, Dolna Grupa, ul. Słoneczna 7, 86-134 Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118287,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119970,97

  • Oferta z najniższą ceną: 119970,97 / Oferta z najwyższą ceną: 176580,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.