Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-10
Lipsko: Prace projektowe przebudowy dróg powiatowych nr 3536W, 1919W, 1923W, 1908W (4 zadania)
Numer ogłoszenia: 118953 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku , ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pzdp.lipsko.droga.@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace projektowe przebudowy dróg powiatowych nr 3536W, 1919W, 1923W, 1908W (4 zadania).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Prace projektowe przebudowy dróg powiatowych nr 3536W, 1919W, 1923W, 1908W (4 zadania). 1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 4 zadania inwestycyjne i został podzielony na 4 części: Zadanie nr 1 - Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3536W Odechów-Kowalków-Sienno-Sarnówek na odc. od granicy powiatu do skrzyżowania z drogą wojewódzką 747 w km 11+ 653 do 18+623 dł. odcinka 6970 mb Zadanie nr 2 - Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1919W Jawor Solecki- Sienno na odc. od Janowa do Sienna w km od 2+000 do 7+300 dł. odcinka 5300 mb Zadanie nr 3 - Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1923W Sienno- Kochanówka-Grabowiec na odc. od Sienna do końca Starej Wsi w km od 0+000 do 1+530 dł. odcinka 1530 mb Zadanie nr 4 - Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1908W Wielgie-Łaziska-Gołębiów od Wielgiego do Rafałowa w km od 0+000 do 6+380 dł. odcinka 6380 mb 1.2 Warunki wspólne dla w/w zadań - odcinków dróg powiatowych: 1) Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (poz. 462), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U Nr 130, poz. 1389), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (poz. 463). 1.2) Szczegółowy zakres opracowania projektowo- kosztorysowego obejmuje: a)wykonanie koncepcji funkcjonalno- ruchowej w zakresie skrzyżowań z drogami gminnymi, b)uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji, c) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę o oddziaływaniu na środowisko, pozwolenie wodnoprawne wymagane opinie i uzgodnienia z właścicielami w tym opracowania urządzeń obcych jeżeli takie wymogi zaistnieją (uzgodnienia właścicieli tych urządzeń) d) wykonanie projektu budowlanego - w ilości 5 egzemplarzy e) wykonanie projektu wykonawczego - w ilości 4 egzemplarze f) opracowanie założeń wyjściowych do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne, nieokreślone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych - w ilości 4 egzemplarze g) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny poszczególnych pozycji przedmiarów - w ilości 4 egzemplarze h) opracowanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w ilości 4 egzemplarze, i) opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym - w ilości 2 egzemplarze j) zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu - w ilości 2 egzemplarze. k) wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie art. 11b ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 ze zmianami) 3) Dokładny zakres niezbędnych robót należy określić po zapoznaniu się z terenem. 4) Zaproponowane rozwiązania komunikacyjne winny być skoordynowane z planowaną organizacją ruchu. 5) Koncepcję przyjętego przez Projektanta rozwiązania układu drogowego z przewidywaną organizacją ruchu należy przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym. 6) Zamawiający zastrzega sobie obowiązek informowania przez Wykonawcę o postępie prac i podstawowych decyzjach podejmowanych w trakcie projektowania, jak również prawa do zgłaszania swoich uwag, które należy uwzględnić w dalszych pracach nad projektem. 7) Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z Prawem budowlanym, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną. Oprócz wersji papierowej zamawiający wymaga opracowania projektu w wersji elektronicznej umożliwiającej odczytanie w formie PDF i przekazana na rzecz zamawiającego na płycie CD-DVD, natomiast dokumentacja kosztorysowa winna być przekazana w programie w jakim była opracowana i w PDF. 1.4. Wytyczne techniczne do opracowania projektów dla poszczególnych zadań: Zadanie nr 1 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3536W Odechów-Kowalków-Sienno-Sarnówek na odc. od granicy powiatu do skrzyżowania z drogą wojewódzką 747 w km 11+ 653 do 18+623 dł. odcinka 6970 mb 1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne drogi: a) klasa drogi Z, b) szerokość jezdni 6,00 m, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR3 / KR4, d) pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430 ze zmianami). 2) Należy zaprojektować nawierzchnię jezdni wraz z poszerzeniem do 6,0 m z masy mineralno-asfaltowej 3) Należy zaprojektować pobocza utwardzone materiałem kamiennym szer. 1,0 m 4) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 5) Przystanki autobusowe zaprojektować w formie zatok, w wyjątkowych przypadkach wynikających ze względów terenowych dopuszcza się na polecenie Zamawiającego zaprojektowanie przystanków w formie peronów. 6) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 7) Należy zaprojektować oznakowane pionowe i poziome na całej długości odcinka. 8) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb. 9) Zapewnić obsługę komunikacyjną oraz dostępność nieruchomości przyległych do drogi publicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. jak dla dróg klasy Z. W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe. 10) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji. 11) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd. Zadanie nr 2 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1919W Jawor Solecki- Sienno na odc. od Janowa do Sienna w km od 2+000 do 7+300 dł. odcinka 5300 mb 1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne drogi: a) klasa drogi Z, b) szerokość jezdni 6,00 m, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR3 / KR4, d) pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430 ze zmianami). 2) Należy zaprojektować nawierzchnię jezdni wraz z poszerzeniem do 6,0 m z masy mineralno-asfaltowej 3) Należy zaprojektować pobocza utwardzone materiałem kamiennym szer. 1,0 m. 4) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 5) Przystanki autobusowe zaprojektować w formie zatok, w wyjątkowych przypadkach wynikających ze względów terenowych dopuszcza się na polecenie Zamawiającego zaprojektowanie przystanków w formie peronów (msc. Janów) 6) Zaprojektować przebudowę chodnika w msc. Sienno. 7) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 8) Należy zaprojektować oznakowane pionowe i poziome na całej długości odcinka. 9) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb. 10 W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe (zjazdy do pól i posesji). 11) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji. 12) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd. Zadanie nr 3 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1923W Sienno- Kochanówka-Grabowiec na odc. od Sienna do końca Starej Wsi w km od 0+000 do 1+530 dł. odcinka 1530 mb 1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne drogi: a) klasa drogi Z, b) szerokość jezdni do 5,50 m, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR2, d) pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430 ze zmianami). 2) Należy zaprojektować nawierzchnię jezdni wraz z poszerzeniem do 5,50 m z masy mineralno-asfaltowej. 3) Zaprojektować jednostronny chodnik (od skrzyżowania z drogą pow. nr 1924W do końca terenu zabudowanego) oraz remont istniejącego chodnika. 4) Należy zaprojektować pobocza utwardzone materiałem kamiennym szer. 1,0 m. 5) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 6) Zaprojektować miejsca parkingowe (Rynek msc. Sienno). 7) Zaprojektować przebudowę chodnika w msc. Sienno. 8) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 9) Należy zaprojektować oznakowanie pionowe. 10) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb. 11) W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe (zjazdy do pól i posesji). 12) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji. 13) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd. Zadanie nr 4 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1908W Wielgie-Łaziska-Gołębiów od Wielgiego do Rafałowa w km od 0+000 do 6+380 dł. odcinka 6380 mb 1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne drogi: a) klasa drogi Z, b) szerokość jezdni do 5,5 m, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR2, d) pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430 ze zmianami). 2) Należy zaprojektować nawierzchnię jezdni wraz z poszerzeniem do 5,5 m z masy mineralno-asfaltowej 3) Należy zaprojektować pobocza utwardzone materiałem kamiennym szer. 1,0 m. 4) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 5) Przystanki autobusowe zaprojektować w formie zatok, w wyjątkowych przypadkach wynikających ze względów terenowych dopuszcza się na polecenie Zamawiającego zaprojektowanie przystanków w formie peronów. 6) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 7) Zaprojektować chodnik w m. Wielgie od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1906W do Domu Ludowego. 8) Należy zaprojektować oznakowanie pionowe. 9) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb. 10 W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe (zjazdy do pół i posesji). 11) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji. 12) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 4 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100. 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 800,00 zł, słownie: osiemset złotych 00/100. 3) dla zadania nr 3 w wysokości: 300,00 zł, słownie: trzysta złotych 00/100. 4) dla zadania nr 4 w wysokości: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: - Projektant branży drogowej - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobą z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoba nabyła prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz.394). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz na podstawie oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentów potwierdzających, że polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jest opłacona, według formuły spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 4) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26 ust. 2d Prawa zamówień publicznych 5) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym 6) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę 7) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 8) Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin realizacji - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1) terminu zakończenia przedmiotu umowy - w przypadku przesunięcia terminu naboru wniosków o dofinansowanie inwestycji, 2.2) danych Wykonawcy (siedziba, adres, nazwa), 2.3) zmiana stawki podatku VAT z powodu zmian ustawowych. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą pod warunkiem złożenia wniosku na piśmie przez Wykonawcę i po akceptacji na piśmie przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzdplipsko.bip.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego tj. Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku
ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, pokój nr 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, pokój nr 2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3536W Odechów-Kowalków-Sienno-Sarnówek na odc. od granicy powiatu do skrzyżowania z drogą wojewódzką 747 w km 11+ 653 do 18+623 dł. odcinka 6970 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne drogi: a) klasa drogi Z, b) szerokość jezdni 6,00 m, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR3 / KR4, d) pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430 ze zmianami). 2) Należy zaprojektować nawierzchnię jezdni wraz z poszerzeniem do 6,0 m z masy mineralno-asfaltowej 3) Należy zaprojektować pobocza utwardzone materiałem kamiennym szer. 1,0 m 4) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 5) Przystanki autobusowe zaprojektować w formie zatok, w wyjątkowych przypadkach wynikających ze względów terenowych dopuszcza się na polecenie Zamawiającego zaprojektowanie przystanków w formie peronów. 6) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 7) Należy zaprojektować oznakowane pionowe i poziome na całej długości odcinka. 8) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb. 9) Zapewnić obsługę komunikacyjną oraz dostępność nieruchomości przyległych do drogi publicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. jak dla dróg klasy Z. W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe. 10) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji. 11) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1919W Jawor Solecki- Sienno na odc. od Janowa do Sienna w km od 2+000 do 7+300 dł. odcinka 5300 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne drogi: a) klasa drogi Z, b) szerokość jezdni 6,00 m, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR3 / KR4, d) pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430 ze zmianami). 2) Należy zaprojektować nawierzchnię jezdni wraz z poszerzeniem do 6,0 m z masy mineralno-asfaltowej 3) Należy zaprojektować pobocza utwardzone materiałem kamiennym szer. 1,0 m. 4) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 5) Przystanki autobusowe zaprojektować w formie zatok, w wyjątkowych przypadkach wynikających ze względów terenowych dopuszcza się na polecenie Zamawiającego zaprojektowanie przystanków w formie peronów (msc. Janów) 6) Zaprojektować przebudowę chodnika w msc. Sienno. 7) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 8) Należy zaprojektować oznakowane pionowe i poziome na całej długości odcinka. 9) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb. 10 W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe (zjazdy do pól i posesji). 11) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji. 12) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1923W Sienno- Kochanówka-Grabowiec na odc. od Sienna do końca Starej Wsi w km od 0+000 do 1+530 dł. odcinka 1530 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne drogi: a) klasa drogi Z, b) szerokość jezdni do 5,50 m, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR2, d) pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430 ze zmianami). 2) Należy zaprojektować nawierzchnię jezdni wraz z poszerzeniem do 5,50 m z masy mineralno-asfaltowej. 3) Zaprojektować jednostronny chodnik (od skrzyżowania z drogą pow. nr 1924W do końca terenu zabudowanego) oraz remont istniejącego chodnika. 4) Należy zaprojektować pobocza utwardzone materiałem kamiennym szer. 1,0 m. 5) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 6) Zaprojektować miejsca parkingowe (Rynek msc. Sienno). 7) Zaprojektować przebudowę chodnika w msc. Sienno. 8) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 9) Należy zaprojektować oznakowanie pionowe. 10) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb. 11) W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe (zjazdy do pól i posesji). 12) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji. 13) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1908W Wielgie-Łaziska-Gołębiów od Wielgiego do Rafałowa w km od 0+000 do 6+380 dł. odcinka 6380 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne drogi: a) klasa drogi Z, b) szerokość jezdni do 5,5 m, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR2, d) pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430 ze zmianami). 2) Należy zaprojektować nawierzchnię jezdni wraz z poszerzeniem do 5,5 m z masy mineralno-asfaltowej 3) Należy zaprojektować pobocza utwardzone materiałem kamiennym szer. 1,0 m. 4) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 5) Przystanki autobusowe zaprojektować w formie zatok, w wyjątkowych przypadkach wynikających ze względów terenowych dopuszcza się na polecenie Zamawiającego zaprojektowanie przystanków w formie peronów. 6) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 7) Zaprojektować chodnik w m. Wielgie od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1906W do Domu Ludowego. 8) Należy zaprojektować oznakowanie pionowe. 9) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb. 10 W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe (zjazdy do pół i posesji). 11) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji. 12) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji - 3
INNE PRZETARGI LIPSKO
- Świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko
- Zakup paliw płynnych dla Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Lipsku w roku 2025
- Remont i modernizacja sali widowiskowej Lipskiego Centrum Kultury wraz z reaktywacją nowoczesnego kina cyfrowego
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Tuwima w Ostrowie Wielkopolskim - dojście do szkoły Edukator
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Szymborskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej budynku żłobka przy ul. Wojska Polskiego w Nowym Targu w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029.
- Odtworzenie seminaturalnego ekosystemu retencjonującego wodę w Szczecinku przy ul. Narutowicza i przy ul. Staszica
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 przy ul. Granicznej 12 w Bydgoszczy (program BBO)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.