Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-11
Warszawa: Wykonanie i dostawę systemu monitorowania stanu technicznego lekkiego pojazdu szynowego oraz systemu monitorowania stanu technicznego toru dla lekkiego pojazdu szynowego. Postępowanie o nr 521/17/2010.
Numer ogłoszenia: 118987 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Transportu , ul. Koszykowa 75, 00-662 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 234-73-11, faks 022 621-56-87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawę systemu monitorowania stanu technicznego lekkiego pojazdu szynowego oraz systemu monitorowania stanu technicznego toru dla lekkiego pojazdu szynowego. Postępowanie o nr 521/17/2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwa etapy, tj: ETAP 1 i ETAP 2. 2.ETAP 1 polega na opracowaniu, wykonaniu i dostarczeniu kompletnego system monitorowania stanu technicznego lekkiego pojazdu szynowego oraz monitorowania stanu technicznego toru (w przypadku lekkiego pojazdu szynowego) składającego się z czujników z oprogramowaniem, włączonych w magistralę danych, okablowania, jednostki akwizycji i przetwarzania danych wraz z oprogramowaniem, modułu łączności z serwerem wraz z oprogramowaniem oraz serwera systemu wraz z niezbędnym oprogramowaniem. 2.1.Maksymalny czas na wykonanie ETAPU 1 (zwany dalej CZASEM REALIZACJI) nie może przekroczyć 150 dni od dnia podpisania umowy. 3.ETAP 2 - określany jako asysta techniczna dla wykonanego w ETAPIE 1 systemu monitorowania i polega na: 1) udziale w pracach, polegających na integracji części systemu instalowanego na pojeździe z programem obsługującym część informatyczną (serwerową) systemu; 2) udzielaniu konsultacji i sprawowaniu nadzoru w okresie wdrażania systemu, w zależności od wskazań Zamawiającego; 3) usuwaniu błędów wykrytych w trakcie wdrażania systemu; 4) wprowadzaniu drobnych zmian nie wpływających na sposób działania całego systemu lub znacznej jego części a wynikających np. z uwag użytkowników; 5) dokumentowaniu wprowadzonych zmian w ciągu 14 dni od otrzymania stosownego polecenia od Zamawiającego. 3.1. Minimalny okres trwania ASYSTY TECHNICZNEJ wynosi 120 dni i jest liczony od daty podpisania protokołu odbioru ETAPU 1 przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Wydziału Transportu przy ul. Koszykowej 75 w Warszawie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował prace odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tzn.: 1) co najmniej trzy zintegrowane systemy informatyczne z komponentami mobilnymi dla jednostek państwowych lub samorządowych; 2) posiada doświadczenie w wibroakustycznych badaniach eksperymentalnych lekkich pojazdów szynowych; 3) posiada doświadczenie w integracji strukturalnej i oprogramowaniu modułów takich jak: pomiarowe, obliczeniowe, łączności i komunikacji, inne; 4) współpracował w co najmniej dwóch usługach badawczych, z co najmniej dwoma jednostkami badawczo-rozwojowymi lub uczelniami wyższymi.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zespołem, w skład którego wchodzi co najmniej 6 osób, w tym: 1) Kierownik Zespołu, posiadający co najmniej tytuł doktora nauk technicznych, z wykształceniem kierunkowym w dziedzinie diagnostyki pojazdów szynowych, o udokumentowanym dorobku naukowym z zakresu diagnostyki drganiowej obiektów technicznych, który uczestniczył w co najmniej trzech projektach dotyczących badań eksperymentalnych pojazdów szynowych; 2) Ekspert Wiodący, posiadający co najmniej tytuł doktora nauk technicznych w zakresie informatyki, automatyki lub pokrewnym i uczestniczył w wykonaniu co najmniej trzech projektów, w ramach których opracowano oprogramowanie realizujące zadania właściwe dla monitorowania; 3) Ekspert Wspierający: osoba posiadająca co najmniej tytuł doktora nauk technicznych z wykształceniem kierunkowym w dziedzinie dynamiki pojazdów szynowych o udokumentowanym dorobku naukowym; 4) min. 3 członków zespołu z tytułem co najmniej magistra w zakresie nauk informatycznych lub pokrewnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - ASYSTA TECHNICZNA (czas wykonywania Etapu 2 przedmiotu zamówienia) najkorzystniejsza będzie oferta z najdłuższym zaoferowanym okresem - 20
- 3 - CZAS REALIZACJI (czas wykonania Etapu 1 przedmiotu zamówienia) najkorzystniejsza będzie oferta z najkrótszym okresem realizacji - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ca.pw.edu.pl/zamowienia/zamview.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej
ul. Koszykowa 75; 00-662 Warszawa; pok 106d.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2010 godzina 11:45, miejsce: Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej ul. Koszykowa 75; 00-662 Warszawa; pok 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt kluczowy nr POIG.01.01.02-00-013/08 pt: Monitorowanie Stanu Technicznego Konstrukcji i Ocena jej Żywotności - Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ekspertyzy wałów przeciwpowodziowych na terenie ZZ Lwówek Śląski części
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w celu uregulowania stanu prawnego dróg gminnych Gminy Korzenna z podziałem na części/2025 r.
- Projekt kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sutków
- Wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej zagospodarowania terenu cmentarza komunalnego w miejscowości Wierzbice - II ETAP
- Program ochrony Miasta przez skutkami eksploatacji górniczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.