To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-10
Gliwice: Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 11898 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 511062 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach. Zamówienie zostało podzielone na części: 1. Część pierwsza - Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej Rejon I 2. Część druga - Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej Rejon II 3. Część trzecia - Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej Rejon III 4. Część czwarta - Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej Place zabaw. Jeden wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na jedną część zamówienia. Istotne warunki zamówienia: Stałe utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach (dotyczy: Rejon I, Rejon II, Rejon III, Place zabaw): 1. Stałe utrzymanie czystości na terenach zieleni (wg wykazów): - zbieranie wszystkich śmieci, - zamiatanie alejek wokół koszy i ławek, - zamiatanie wzdłuż krawężników i murków, - załadunek i wywóz śmieci na wysypisko (z koszy, zebrane z terenów oraz wielkogabarytowe), - mycie ławek, mycie oraz dezynfekcja koszy na śmieci, - sprzątanie terenu placów zabaw (wg załącznika D), - wygrabianie piaskownic, pól piaskowych i żwirowych (wg załącznika D). 2. Wykaz terenów zielonych: - Rejon I - załącznik A - pow. 30,247 ha, 369 ławek, 342 kosze, - Rejon II - załącznik B - pow. 26,169 ha, 179 ławek, 156 koszy, - Rejon III - załącznik C - pow. 27,236 ha, 157 ławek, 116 koszy, - Place zabaw - załącznik D - pow. 5,399 ha, 277 ławek, 220 koszy. Uwaga: Zamawiający przedstawi wykaz terenów z podaniem nr działki, obrębu oraz powierzchni. Wgląd do map w siedzibie Zamawiającego bądź na stronie Urzędu Miejskiego w Miejskim Systemie Informacji Przestrzennej (http://test.um.gliwice.pl/portal/map/). 3. Za wykonaną pracę w poszczególnych rejonach (wg wykazów) wynagrodzenie płacone będzie ryczałtowo. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowego zlecenia posprzątania terenu nie ujętego w wykazie, a przynależnego do danego rejonu, przewidywana dodatkowa powierzchnia do sprzątania - ok. 3 ha na rejon. Wynagrodzenie będzie płacone na podstawie kosztorysu powykonawczego - cena za 1 ha. 5. Prace wykonywane codziennie - 7 dni w tygodniu, a także w dni ustawowo wolne od pracy. 6. Tereny wymienione w załącznikach powinny być bezwzględnie posprzątane do godziny 10:00, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości usuwanie ich na bieżąco. 7. Nie dopuszcza się zalegania śmieci na terenach oraz w koszach na śmieci. 8. Zamiatanie i zbieranie wszystkich śmieci wokół koszy i ławek (powierzchnia do zamiatania ok. 4 m2 wokół ławki i 1 m2 wokół kosza). 9. Należy uwzględnić różnice w ilości ławek i koszy ok.10%. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości koszy i ławek w trakcie obowiązywania umowy. 11. Zamiatanie i zbieranie wszystkich śmieci wzdłuż krawężników i murków. 12. Codzienne sprzątanie terenu placów zabaw w obrębie ogrodzenia lub w przypadku terenu nie ogrodzonego w promieniu 5 m od skrajnego urządzenia małej architektury (wg załącznika D) - tzn. zamiatanie utwardzonych nawierzchni z piasku i żwiru, wygrabienie i wywóz liści oraz odśnieżanie. Uwaga: sprzątanie placów zabaw obejmuje również zbierani śmieci (patrz pkt.1). 13. Wyrównywanie powierzchni piaskownic, pól piaskowych i żwirowych raz w tygodniu na placach zabaw. 14. W koszach, każdorazowo po opróżnieniu, stosować wkład foliowy dopasowany do jego pojemności (worek foliowy - biodegradowalny) z wyłączeniem koszy w Parku Chopina (84 kosze). 15. Wykonawca jest zobowiązany do zgłaszania wszelkich awarii i zniszczeń sprzętu oraz małej architektury. 16. Dwa razy do roku (w miesiącu kwietniu i sierpniu) należy przeprowadzić mycie ławek oraz mycie i dezynfekcję koszy na śmieci w rejonie I, II i III . Na terenach placów zabaw mycie ławek oraz mycie i dezynfekcja koszy na śmieci przeprowadzić raz w miesiącu (od marca do września). Dezynfekcję koszy należy przeprowadzić środkiem posiadającym atest PZH. 17. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego każdorazowo przed przystąpieniem do mycia ławek oraz mycia i dezynfekcji koszy z wyszczególnieniem miejsc, na których będą wykonywane prace. 18. Wywozu odpadów komunalnych dokonywać pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 5-ciu ton (rejon I-III) oraz 3,5 ton na placach zabaw. 19. Na kilku obiektach zostaną ustawione kosze na segregację śmieci z podziałem na plastik, szkło, metal, organiczne. Za wywóz segregowanych odpadów należy uzyskać odpowiednio karty przekazania odpadów i dołączyć je do faktury miesięcznej. 20. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 21. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu wraz z fakturą kart przekazania odpadów za każdy ukończony miesiąc. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w koszty składowania odpadów na wysypisku. 23. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury, sprzętu zabawowego itp. 24. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji. 25. W przypadku 3 telefonicznych interwencji Zamawiający ma prawo wystosować pisemne upomnienie. 26. Faktura wraz z podpisanym protokołem odbioru za wykonane prace oraz z kartami przekazania odpadów ma być dostarczona do Zamawiającego do 5 dnia roboczego każdego miesiąca. 27. Odbiór prac odbywać się będzie w ostatnim dniu roboczym bieżącego miesiąca. 28. Wykonawca ma obowiązek do zapoznania się z terenami przeznaczonymi do sprzątania w terminie do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączenia ze sprzątania obiektów, które będą modernizowane. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Certyfikat ISO..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej Rejon I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowo Handlowa NATEZJA Urszula Heinrich Dominika Bremer Spółka Jawna, ul. Raciborska 25g, 44-153 Sośnicowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167617,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90750,00
Oferta z najniższą ceną: 90750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 247732,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej Rejon II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.U.H. Aleksandra Augustowska, ul. Górnicza 8, 44-177 Chudów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105490,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79190,00
Oferta z najniższą ceną: 79190,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej Rejon III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FU SEBCIO Andrzej Alamoda, ul. Mazowiecka 36, 44-105 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105210,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74523,00
Oferta z najniższą ceną: 74523,00 / Oferta z najwyższą ceną: 154385,17
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 192-P-24 Serwis i przeglądy aparatury medycznej - diagnostyka obrazowa
- Usługi utrzymania czystości na terenie wybranych jednostek MZUK
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MUK.271.6.2024Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Zgierz
- Usuwanie padłych zwierząt na terenie miasta Gdyni.
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
- Sprzątanie terenów Miasta Świdwin oraz Parku Miejskiego przy ul. Drawskiej
- Utrzymanie czystości, odbiór i wywóz selektywnie zebranych odpadów na targowisku przy ul. Kopernika w Kwidzynie
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.