eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDostawy leków, środków medycznych i materiałów opatrunkowych dla SRM w Chełmie, Dział Pomocy Doraźnej,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Chełm: Dostawy leków, środków medycznych i materiałów opatrunkowych dla SRM w Chełmie, Dział Pomocy Doraźnej,
Numer ogłoszenia: 118996 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ , ul. Rejowiecka 128, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5655234, faks 082 5653781.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: *********

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków, środków medycznych i materiałów opatrunkowych dla SRM w Chełmie, Dział Pomocy Doraźnej,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy leków, środków medycznych i materiałów opatrunkowych dla SRM w Chełmie, Dział Pomocy Doraźnej,które zostały określone w ośmiu podgrupach obejmujących: - leki i środki pomocnicze, - leki narkotyczne i psychotropowe, - sprzęt do iniekcji, - rękawice, - opatrunki, - drobny sprzęt medyczny, - środki ochrony medycznej, - płyny dezynfekcyjne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu, spełniającą poniższe warunki: - Oferta winna być zgodna z wymogami SIWZ oraz zasadami Prawa Zamówień Publicznych. - wadium - nie dotyczy. 2. Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci wykonawcy, którzy: - Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 (ustawa z dn. 29 stycznia 2004r., Prawo Zamówień publicznych), - Spełniają warunki określone przepisami art.22 ust. 1 (ustawa z dn. 29 stycznia 2004 r., Prawo Zamówień publicznych). Ocena będzie polegała na zastosowaniu warunku: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą złożoną na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, należy złożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku - załącznik nr 3). 2.Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Za zgodność uważa się dokument (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność) wydany nie wcześniej niż na sześć miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego Organu potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Za aktualny uważa się dokument (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność) wydany nie wcześniej niż na trzy miesiące przed upływem terminu składania oferty. 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Za aktualny uważa się dokument (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność) wydany nie wcześniej niż na trzy miesiące przed upływem terminu składania oferty. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. Za aktualny uważa się dokument (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność ) wydany nie wcześniej niż na sześć miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy. Za aktualny uważa się dokument (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność ) wydany nie wcześniej niż na sześć miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 7.Koncesja lub zezwolenie wymagane przez aktualnie obowiązujące przepisy niezbędne do wykonania zadania będącego przedmiotem zamówienia. 8.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie w rozumieniu art. 6 ustawy o zamówieniach publicznych - w przypadku składania oferty wspólnej. 9.Wykonawcy działający jako wspólnicy spółki cywilnej winni przedłożyć umowę spółki (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność). 10.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów o których mowa w pkt. I-3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, - Nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 1-3, należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. a)dotyczący dysponowania niezbędną wiedzą i doświadczeniem - winien wykazać ten ze wspólników, który zgodnie z umową będzie określoną część zamówienia wykonywał, b)dotyczący potencjału ekonomicznego, technicznego oraz pracowników zdolnych do wykonania zadania, a także sytuacji finansowej - wykonawcy muszą je spełniać wspólnie. 1.1Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do ich reprezentowania wobec Zamawiającego w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w czasie realizacji tego zamówienia, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców (pełnomocnictwo w oryginale) - dotyczy także spółki cywilnej. 1.2Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty określone i sporządzone zgodnie ze wskazaniami zawartymi w cz. III. Dokumenty przedkładane na formularzach opracowanych przez Zamawiającego powinny być sporządzone przez wykonawcę z należytą starannością i ściśle wg wskazań SIWZ, bez dokonywania w nich jakichkolwiek zmian. Jeżeli jakaś informacja nie dotyczy wykonawcy winien w danym miejscu wpisać nie dotyczy oraz uzasadnić dlaczego. 1.3Oferta musi być w całości spięta w teczkę lub zszyta. Luźne dokumenty dołączone do spiętej oferty nie będą brane pod uwagę. 1.4Wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (wymienione w dokumencie potwierdzającym status prawny firmy) oraz opieczętowane pieczęciami firmowymi i imiennymi. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo. 1.5Każda zapisana strona oferty powinna być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. 1.6Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 1.7Wszystkie dokumenty i oświadczenia w języku obcym należy dostarczyć przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. 1.8Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (wykonawcy) w rozumieniu art.11 ust. 4 ustawy z dn.16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być zastrzeżone przez oferenta, zgodnie z art. 96 ust.4 prawa zamówień publicznych. Dokumenty i zaświadczenia zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (wykonawcy), winny być wyodrębnione z oferty i opatrzone klauzulą TAJNE - NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA. 1.9Składający ofertę nie może sobie zastrzec informacji, których jawność wynika z innych aktów prawnych. Dotyczy to np. zapisu art. 86 ust. 4 Prawa Zamówień Publicznych. Oferty takie zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. 1.10Wszelkie oświadczenia lub zawiadomienia (korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcami), przekazane za pomocą teleksu, poczty elektronicznej lub faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie przez przekazującego. 1.11Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art.93 ust. 4 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srm-chelm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie SPZOZ 22-100 Chełm, ul. Rejowiecka 128, sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie SPZOZ 22-100 Chełm, ul. Rejowiecka 128, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki i środki pomocnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki i środki pomocnicze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leki narkotyczne i psychotropowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki narkotyczne i psychotropowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt do iniekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do iniekcji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawice ochronne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice ochronne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki ochrony medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki ochrony medycznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środki dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dezynfekcyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.