Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-16
Warszawa: Usługa przeprowadzenia kursów językowych
Numer ogłoszenia: 119002 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214, faks 022 6289785, 5212697.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ms.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursów językowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) przeprowadzenie łącznie nie więcej niż 3 297 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna to 45 minut) indywidualnych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego, niemieckiego i francuskiego z lektorem polskojęzycznym dla pracowników Ministerstwa Sprawiedliwości, b) przeprowadzenie łącznie nie więcej niż 468 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna to 45 minut) indywidualnych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego, niemieckiego i francuskiego z native speakerem dla pracowników Ministerstwa Sprawiedliwości, c) przeprowadzenie łącznie nie więcej niż 5 160 osobogodzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna to 45 minut) grupowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego, niemieckiego i francuskiego z lektorem polskojęzycznym, realizowanych w grupach -maksymalnie 12-osobowych, przy czym jeśli liczba pracowników Zamawiającego zakwalifikowanych do danej grupy szkoleniowej będzie mniejsza niż 12 osób, Wykonawca może dołączyć do tej grupy również osoby nie będące pracownikami zamawiającego (w tym przypadku zamawiający będzie ponosił koszty szkolenia wyłącznie wskazanych przez siebie pracowników), d) zapewnienia sal szkoleniowych z wyposażeniem oraz w liczbie odpowiedniej do przeprowadzenia zajęć językowych w grupach 12-osobowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym sposób przeprowadzenia kursów został określony we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, które jest przedmiotem zamówienia przedmiotowego postępowania, możliwość udzielenia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 niniejszego Rozdziału, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 1 Rozdziału VI SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, łącznie wykonali (tj. świadczyli, zrealizowali, zakończyli), a także w przypadku wykonywanych (świadczonych, realizowanych) świadczeń okresowych lub ciągłych również aktualnie wykonują (świadczą, realizują) co najmniej: - jedną usługę z zakresu (polegającą na) realizacji grupowego kursu językowego obejmującą co najmniej 200 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna to 45 minut) dla minimum 10 osób, - jedną usługę z zakresu (polegającą na) realizacji indywidualnego kursu językowego obejmującą łącznie co najmniej 500 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna to 45 minut) dla łącznej liczby minimum 20 osób. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 niniejszego Rozdziału, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 1 Rozdziału VI SIWZ oraz dokumentów określonych w Rozdziale VI SIWZ. Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, łącznie wykonał (tj. świadczył, zrealizował, zakończył), a także w przypadku wykonywanych (świadczonych, realizowanych) świadczeń okresowych lub ciągłych również aktualnie wykonuje (świadczy, realizuje) co najmniej: - jedną usługę z zakresu (polegającą na) realizacji grupowego kursu językowego obejmującą co najmniej 200 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna to 45 minut) dla minimum 10 osób, - jedną usługę z zakresu (polegającą na) realizacji indywidualnego kursu językowego obejmującą łącznie co najmniej 500 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna to 45 minut) dla łącznej liczby minimum 20 osób.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 niniejszego Rozdziału, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 1 Rozdziału VI SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponują lub będą dysponowali łącznie zespołem dedykowanym do wykonania zamówienia, w skład którego łącznie wchodzą (łącznie będą wchodzili) co najmniej: a) 5 polskojęzycznych lektorów języka angielskiego, 2 polskojęzycznych lektorów języka francuskiego oraz 1 polskojęzyczny lektor języka niemieckiego, gdzie każdy z nich: - ukończył studia pierwszego stopnia lub drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, ze zm.) na kierunku filologia w zakresie języka, w którym będzie prowadził zajęcia w ramach niniejszego zamówienia lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka, w którym będzie prowadził zajęcia w ramach niniejszego zamówienia lub ukończył nauczycielskie kolegium języków obcych w zakresie nauczania języka, w którym będzie prowadził zajęcia w ramach niniejszego zamówienia; - posiada doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu kursów językowych w języku, w którym będzie prowadził zajęcia w ramach niniejszego zamówienia, w wymiarze minimum 100 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna to 45 minut); b) 2 native speakers języka angielskiego, 1 native speaker języka francuskiego oraz 1 native speaker języka niemieckiego, gdzie każdy z nich posiada doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu kursów językowych jako native speaker w języku, w którym będzie prowadził zajęcia w ramach niniejszego zamówienia, w wymiarze minimum 100 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna to 45 minut), c) 1 metodykiem języka angielskiego, 1 metodykiem języka francuskiego i 1 metodykiem języka niemieckiego, gdzie każdy z nich posiada minimum 12-sto miesięczne doświadczenie w pracy na stanowisku metodyka. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której jedna osoba będzie prowadzić kursy językowe w więcej niż jednym języku oraz że jedna osoba będzie prowadzić kursy językowe jako lektor polskojęzyczny i native speaker i metodyk lub lektor polskojęzyczny i native speaker lub native speaker i metodyk lub lektor polskojęzyczny i metodyk. W takiej sytuacji Wykonawca musi oświadczyć, że osoba taka posiada doświadczenie dydaktyczne i wykształcenie zgodne z wymaganym doświadczeniem i wykształceniem określonym w niniejszym Rozdziale oddzielnie dla każdego rodzaju kursu, w którym będzie prowadzić zajęcia językowe. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 niniejszego Rozdziału, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 1 Rozdziału VI SIWZ. Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca oświadczy, iż dysponuje lub będzie dysponował łącznie zespołem dedykowanym do wykonania zamówienia, w skład którego łącznie wchodzą (łącznie będą wchodzili) co najmniej: a) 5 polskojęzycznych lektorów języka angielskiego, 2 polskojęzycznych lektorów języka francuskiego oraz 1 polskojęzyczny lektor języka niemieckiego, gdzie każdy z nich: - ukończył studia pierwszego stopnia lub drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, ze zm.) na kierunku filologia w zakresie języka, w którym będzie prowadził zajęcia w ramach niniejszego zamówienia lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka, w którym będzie prowadził zajęcia w ramach niniejszego zamówienia lub ukończył nauczycielskie kolegium języków obcych w zakresie nauczania języka, w którym będzie prowadził zajęcia w ramach niniejszego zamówienia; - posiada doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu kursów językowych w języku, w którym będzie prowadził zajęcia w ramach niniejszego zamówienia, w wymiarze minimum 100 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna to 45 minut); b) 2 native speakers języka angielskiego, 1 native speaker języka francuskiego oraz 1 native speaker języka niemieckiego, gdzie każdy z nich posiada doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu kursów językowych jako native speaker w języku, w którym będzie prowadził zajęcia w ramach niniejszego zamówienia, w wymiarze minimum 100 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna to 45 minut), c) 1 metodykiem języka angielskiego, 1 metodykiem języka francuskiego i 1 metodykiem języka niemieckiego, gdzie każdy z nich posiada minimum 12-sto miesięczne doświadczenie w pracy na stanowisku metodyka. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której jedna osoba będzie prowadzić kursy językowe w więcej niż jednym języku oraz że jedna osoba będzie prowadzić kursy językowe jako lektor polskojęzyczny i native speaker i metodyk lub lektor polskojęzyczny i native speaker lub native speaker i metodyk lub lektor polskojęzyczny i metodyk. W takiej sytuacji Wykonawca musi oświadczyć, że osoba taka posiada doświadczenie dydaktyczne i wykształcenie zgodne z wymaganym doświadczeniem i wykształceniem określonym w niniejszym Rozdziale oddzielnie dla każdego rodzaju kursu, w którym będzie prowadzić zajęcia językowe.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 niniejszego Rozdziału, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 1 Rozdziału VI SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona (-y) notarialnie. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy (odpowiednio) wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez wykonawcę w zakresie ww. innego podmiotu w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wskazany przez wykonawcę nowy inny podmiot wykaże spełnianie warunków udziału w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy inny podmiot. 2. Dotyczy dokumentów podmiotów zagranicznych z pkt. III. 4.3). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III. 4.3.1) niniejszego Rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli osoba podpisująca ofertę i składająca, w imieniu Wykonawcy, oświadczenia i inne pisma, nie jest osobą upoważnioną na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo innego dokumentu załączonego do oferty, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne Pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i wystawione przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące Wykonawcę albo załączone jako kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie. Pełnomocnictwo sporządzone w języku obcym jest składane wraz z tłumaczeniem na język polski - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby godzin zajęć dydaktycznych, o których mowa w SIWZ w ramach poszczególnych rodzajów kursów językowych - w każdym momencie realizacji zamówienia (liczba godzin zajęć dydaktycznych w ramach poszczególnych rodzajów kursów została określona w celu porównania złożonych ofert i wyłonienia oferty najkorzystniejszej). 2. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać zmiany lektora pod warunkiem: 1) pisemnego (lub faksem) poinformowania Zamawiającego o konieczności i przyczynach dokonania zmiany lektora na co najmniej 7 dni przed terminem dokonania zmiany; 2) wyznaczenia nowego lektora; 3) przedstawienia Zamawiającemu wraz z pismem, o którym mowa w pkt. 1 informacji o doświadczeniu zawodowym i wykształceniu nowo wyznaczonego lektora; 4) wyrażenia przez Zamawiającego zgody (pocztą elektroniczną, faksem lub pisemnie) na zmianę lektora. 3. Każdy nowy lektor wyznaczony przez Wykonawcę do realizacji umowy musi spełniać odpowiednie wymagania Zamawiającego w zakresie doświadczenia zawodowego i wykształcenia określone w § 8 pkt 1 umowy oraz gwarantować kontynuację realizacji dotychczasowego programu nauczania. 4. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać zmiany miejsca, w którym odbywają się zajęcia grupowe pod warunkiem: 1) pisemnego (lub faksem) poinformowania Zamawiającego o konieczności i przyczynach dokonania zmiany miejsca zajęć grupowych na co najmniej 7 dni przed terminem dokonania zmiany; 2) wyznaczenia miejsca zajęć grupowych spełniającego wymagania Zamawiającego w zakresie lokalizacji oraz liczby i wyposażenia sal szkoleniowych; 3) przedstawienia Zamawiającemu wraz z pismem, o którym mowa w pkt. 1 informacji o lokalizacji nowego miejsca zajęć grupowych oraz liczbie i wyposażeniu sal szkoleniowych; 4) wyrażenia przez Zamawiającego zgody (pocztą elektroniczną, faksem lub pisemnie) na zmianę miejsca zajęć grupowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ms.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Sprawiedliwości, Aleje Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, Biuro Dyrektora Generlanego, Wydział Zamówień Publicznych, Paulina Gecyngier, faks (+ 48 22) 52 12 697..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, Aleje Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, w tym Biuro Podawcze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu jest mowa o (SIWZ) należy przez to rozumieć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu jest mowa o (ustawie) należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja grupowych i wyjazdowych usług społecznych o charakterze edukacyjno-integracyjnym i prozdrowotnym dla uczestników projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów."
- "Organizacja wyjazdów edukacyjnych oraz warsztatów dla uczestników projektu pn. ,,Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"-powt.
- Usługi korepetycji z matematyki z podstawy programowej obejmującej szkoły średnie wspierające dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Szamotulskiego w 2025-2027 r.
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.