eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Dostawa drzwi przeciwpożarowych wraz z montażem do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Sopot: Dostawa drzwi przeciwpożarowych wraz z montażem do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie.
Numer ogłoszenia: 119007 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko , ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zespreum.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drzwi przeciwpożarowych wraz z montażem do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa drzwi przeciwpożarowych do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie: Drzwi przeciwpożarowe jednoskrzydłowe w ilości 10 sztuk, z czego jedne o szerokości 1000 mm dla niepełnosprawnych oraz drzwi dwuskrzydłowe według ilości 5 sztuk, z czego 4 z naświetlem i jedne bez naświetla. 1/ drzwi wewnętrzne, o odporności ogniowej EI 30; 2/ skrzydło bezprzylgowe, z drewna pełnego /tarcica klejona/, obłożonego obustronnie płytą MDF lub płytą wiórową, po 6 kasetonów z obu stron, dłuższe krawędzie skrzydła wykończone doklejkami z drewna twardego; 3/ ościeżnica drewniana o odporności ogniowej EI 30, blokowa, poszerzana do wskazanej grubości muru, opaski dwustronne poszerzane do grubości 150mm profilowane/ profil opasek zbliżony do istniejącego wzoru; 4/wykończenie dąb barwiony - kolor do ustalenia po podpisaniu umowy; 5/ zamek wpuszczany zapadkowo - zasuwkowy z czołem z blachy, z wkładką patentową, okucia klamka - klamka, na rozetce okrągłej, rygiel ręczny do blokowania skrzydła biernego w drzwiach dwuskrzydłowych, samozamykacz wpuszczany; 6/kolor zawiasów, rozetek oraz klamek stylizowany na stary - do ustalenia po podpisaniu umowy; 7/ uszczelki pęczniejące;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.20 - Drzwi przeciwpożarowe 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj. Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, (tj. wykonali, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonują dostawy drzwi przeciwpożarowych z montażem zbliżone do zakresu z zakresem niniejszego postępowania) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu: a/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit. a i d - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.1 i 2 Informacji o oświadczeniach i dokumentach; b/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.b - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.3 i 4 Informacji o oświadczeniach i dokumentach; c/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.c - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 5 Informacji o oświadczeniach i dokumentach;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. 2. wypełnione Oświadczenie o spełnianiu tego warunku - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. 3. wykaz wykonanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy drzwi przeciwpożarowych z montażem - o zbliżonej do oferowanej wartości, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - pisemne potwierdzenie spełniania tego warunku na załączniku numer 3 (WYKAZ DOSTAW) do SIWZ 4. wypełnione Oświadczenie o spełnianiu tego warunku - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument 5. wypełnione Oświadczenie o spełnianiu tego warunku - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument 6. wypełnionego FORMULARZA OFERTY - stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 7. wypełnionego FORMULARZA CENOWEGO - stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.DODATKOWA INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW : - MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 1 Informacji o oświadczeniach i dokumentach - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt. 1 Informacji o oświadczeniach i dokumentach - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, albo sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty. UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Rodzaj procedury : otwarta Dynamiczny system zakupu nie ma zastosowania. Umowa ramowa nie ma zastosowania. numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą : N/9/09 język , w którym można sporządzać oferty : PL Zamawiający oceni spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców według następujących zasad: 1.1 Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV. SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 1.2 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w oparciu o złożone dokumenty na zasadzie /spełnia / nie spełnia/. Forma prawna , jaką musi przyjąć grupa wykonawców , której zostanie udzielone zamówienie : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : - listę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału, poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony . Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty. Zapłata wynagrodzenia za dostawę i montaż drzwi przeciwpożarowych nastąpi po zakończeniu całości prac na podstawie faktury na rachunek Wykonawcy podany na fakturze w terminie do 30 dni od doręczenia prawidłowo wystawionej faktury w oparciu o protokół odbioru końcowego podpisany przez komisję Zamawiającego bez zastrzeżeń z udziałem Wykonawcy. Punkt kontaktowy: j.w. Osoby do kontaktów: p. Henryk Hawańczak - Inspektor ds. utrzymania ruchu - strona merytoryczna tel.: 058-555-75-27 p. Katarzyna Gronek - Inspektor ds. zamówień publicznych - strona formalno - prawna - tel.: 058 555-75-28 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w ciągu 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze (art. 67 ust. 1 pkt.7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). Zamówienie nie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA). Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w trakcie posiedzenia Komisji Przetargowej, które odbędzie się w dniu:3 sierpnia 2009 roku o godz. 11.00 w: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3, 81-759 Sopot Dział Zamówień Publicznych, I piętro, pok. nr 7B Procedury odwoławcze : - organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze : Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, PL-02-676 Warszawa, Polska , e-mail: uzp@uzp.gov.pl, tel.+48 22 458 77 22, faks : +48 22 458 77 00, adres internetowy: www.uzp.gov.pl - źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań : Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, PL-02-676 Warszawa, Polska , e-mail: uzp@uzp.gov.pl, tel.+48 22 458 78 01, faks : +48 22 458 77 00, adres internetowy: www.uzp.gov.pl Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu jego rozstrzygnięcia, jednocześnie przekazując kopię odwołania - Zamawiającemu..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.