Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Jelenia Góra: dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Wojewódzki, do kontaktów: Beata Odwarzna, Jerzy Świątkowski, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, fax 075 7543883, e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Apteka szpitalna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pow. 60 000 euro, do 211 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: - Pakiet nr 1 - 3000,00 zł - Pakiet nr 2 - 6000,00 zł - Pakiet nr 3 - 1235,00 zł - Pakiet nr 4 - 450,00 zł - Pakiet nr 5 - 955,00 zł - Pakiet nr 6 - 535,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w SIWZ, warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz oferty, b) określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru (max do 6 dni), c) określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min. termin płatności min. 90 dni), d) określenie stałości cen (min. 12 miesięcy), e) określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu, f) uzupełniony wykaz asortymentowo-ilościowy wraz z formularzem cenowym, g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający), g) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, h) W celu potwierdzenwa bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że zaoferowane wyroby posiadają stosowne, ważne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP oraz że wykonawca posiada odpowiednie koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, i) oświadczenie wykonawcy, że w każdym czasie na życzenie zamawiającego przedstawi mu wszystkie atesty i dopuszczenia wymagane prawem na oferowany asortyment jak również próbki, j) potwierdzenie wniesienia wadium, k) dot. pakietu nr 1 - oświadczenie wykonawcy, że użyczy zamawiającemu nieodpłatnie instrumentarium niezbędne do wykonywania zabiegów, l) dot. pakietu nr 5 - oświadczenie wykonawcy, że na czas trwania umowy wykonawca zapewni nieodpłatne zamawiającemu instrumentarium chirurgiczne uzgodnione z zamawiającym, a w przypadku płyt LCP prowadnice i śrubokręt dynamometryczny.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłaty należy dokonać przy odbiorze przesyłki za zaliczeniem pocztowym lub w kasie w siedzibie zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.02.2007, godzina 11:00, siedziba zamawiającego - Sekcja Umów i Zamówień Publicznych (pok. 175).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Materiały do zespalania kości. 1) Krótki opis: Materiały do zespalania kości. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: do 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Proteza całkowita stawu biodrowego i kolanowego. 1) Krótki opis: Proteza całkowita stawu biodrowego i kolanowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: pow. 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Gwoździe śródszpikowe. 1) Krótki opis: Gwoździe śródszpikowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: do 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Interferencyjny element gwintowany. 1) Krótki opis: Interferencyjny element gwintowany. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: do 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Płytki profilowane do złamań nasadowo-stawowych. 1) Krótki opis: Płytki profilowane do złamań nasadowo-stawowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: do 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Endoproteza połowicza stawu biodrowego. 1) Krótki opis: Endoproteza połowicza stawu biodrowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: do 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/7/2025 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach III etapu inwestycji "Centrum Przyrodniczo - Edukacyjne KPN - Karkonoska Zielona Szkoła"
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE NOWEGO DŹWIGU 2-KONDYGNACYJNEGO O UDŹWIGU Q=630KG DO BLOKU "K"
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej POZ-roboty ogólnobudowlane
- Modernizacja budynku ,,C" siedziby TAURON Ekoenergia sp. z o.o. - wykonanie izolacji ścian
- KPN/6/2025 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- P-16/2025 Zakup i dostawa sprzętu do artroskopii dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- PRODUKTY LECZNICZE.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.