To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-16
Koźminek: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Bogdanów, Chodybki i Moskurnia Mała
Numer ogłoszenia: 119060 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65690 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koźminek, ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7637085, faks 062 7637207.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Bogdanów, Chodybki i Moskurnia Mała.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Bogdanów, Chodybki i Moskurnia Mała 1. Bogdanów: 1.1. STAN PROJEKTOWANY Ze względu na parametry istniejącej drogi gminnej przyjęto standard techniczny D (droga dojazdowa). Droga klasy tech. D jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. 1.2. PRZEKRÓJ POPRZECZNY W pasie drogowym wyróżniono nw. parametry techniczne: - jezdnia o szerokości 4,00m - pobocza obustronne 2 x 1,00m Przekrój poprzeczny drogi zaprojektowano drogowy, ze spadkami jezdni po 2% i poboczy po 7%. Pobocza należy wykonać gruntowe na szerokości 2 x 1,00m. 1.3. PARAMETRY TECHNICZNE - klasa drogi D (dojazdowa) - kategoria ruchu KR1 - długość drogi 560m - szerokość jezdni 4,00m - szerokość poboczy 2 x 1,00m - szerokość korony 6,00m - spadek jezdni 2 % - spadek poboczy 7 % 1.4.KONSTRUKCJA DROGI Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1. Wspomniana konstrukcja nawierzchni w I ETAP-ie przebudowy składa się z następujących warstw: - masa mineralno - asfaltowa dla KR1-KR2 (w-wa ścieralna) o gr. 4cm - górna podbudowa z kruszywa łamanego twardego (gabro, granit, melafir) o gr. 15cm - dolna podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. 10cm 1.5. ODWODNIENIE DROGI Odwodnienie korpusu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez zachowanie istniejących spadków nawierzchni jezdni oraz poboczy drogi. Istniejące rowy przydrożne należy odmulić. Przepust pod drogą w km 0+047 jak również przepusty pod zjazdami na pola i do posesji należy przebudować. 1.6. POZOSTAŁE ROBOTY I CZYNNIKI Cały zakres robót zlokalizowany jest w istniejącym pasie drogi gminnej. Wykonawca robót zobowiązany jest do zabezpieczenia urządzeń podziemnych w miejscach, gdzie istnieje zagrożenie ich naruszenia. Roboty ziemne w obrębie urządzeń podziemnych należy wykonywać ręcznie. Projektowana przebudowa drogi nie wprowadza zmian w funkcjonowaniu istniejącego środowiska, ponieważ zlokalizowana jest w użytkowym pasie drogowym. Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami, zasadami i normami obowiązującymi w tym zakresie. 2. Chodybki: 2.1.STAN PROJEKTOWANY Ze względu na parametry istniejącej drogi gminnej przyjęto standard techniczny D (droga dojazdowa). Droga klasy tech. D jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. 2.2. PRZEKRÓJ POPRZECZNY W pasie drogowym wyróżniono nw. parametry techniczne: - jezdnia o szerokości 4,0m - pobocza obustronne 2 x 1,5m Przekrój poprzeczny drogi zaprojektowano drogowy, ze spadkami jezdni po 2% i poboczy po 7%. Pobocza należy wykonać gruntowe na szerokości 2 x 1,5m. 2.3. PARAMETRY TECHNICZNE - klasa drogi D (dojazdowa) - kategoria ruchu KR1 - długość drogi 680m - szerokość jezdni 4,0m - szerokość poboczy 2 x 1,5m - szerokość korony 7,0m - spadek jezdni 2 % - spadek poboczy 7 % 2.4. KONSTRUKCJA DROGI Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1. Wspomniana konstrukcja nawierzchni w I ETAP-ie przebudowy składa się z następujących warstw: - masa mineralno - asfaltowa dla KR1-KR2 (w-wa ścieralna) o gr. 4cm - górna podbudowa z kruszywa łamanego twardego (gabro, granit, melafir) o gr. 15cm - dolna podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. 10cm 2.5. ODWODNIENIE DROGI Odwodnienie korpusu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez zachowanie istniejących spadków nawierzchni jezdni oraz poboczy drogi. 2.6. POZOSTAŁE ROBOTY I CZYNNIKI Cały zakres robót zlokalizowany jest w istniejącym pasie drogi gminnej. Wykonawca robót zobowiązany jest do zabezpieczenia urządzeń podziemnych w miejscach, gdzie istnieje zagrożenie ich naruszenia. Roboty ziemne w obrębie urządzeń podziemnych należy wykonywać ręcznie. Projektowana przebudowa drogi nie wprowadza zmian w funkcjonowaniu istniejącego środowiska, ponieważ zlokalizowana jest w użytkowym pasie drogowym. Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami, zasadami i normami obowiązującymi w tym zakresie. 3. Moskurnia Mała: 3.1. STAN PROJEKTOWANY Ze względu na parametry istniejącej drogi gminnej przyjęto standard techniczny D (droga dojazdowa). Droga klasy tech. D jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. 3.2. PRZEKRÓJ POPRZECZNY W pasie drogowym wyróżniono nw. parametry techniczne: - jezdnia o szerokości 4,0m - pobocza obustronne 2 x 1,0m Przekrój poprzeczny drogi zaprojektowano drogowy, ze spadkami jezdni po 2% i poboczy po 7%. Pobocza należy wykonać gruntowe na szerokości 2 x 1,0m. 3.3. PARAMETRY TECHNICZNE - klasa drogi D (dojazdowa) - kategoria ruchu KR1 - długość drogi 235m - szerokość jezdni 4,0m - szerokość poboczy 2 x 1,0m - szerokość korony 6,0m - spadek jezdni 2 % - spadek poboczy 7 % 3.4. KONSTRUKCJA DROGI Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1. Wspomniana konstrukcja nawierzchni w I ETAP-ie przebudowy składa się z następujących warstw: - masa mineralno - asfaltowa dla KR1-KR2 (w-wa ścieralna) o gr. 4cm - górna podbudowa z kruszywa łamanego twardego (gabro, granit, melafir) o gr. 10cm - istniejąca podbudowa tłuczniowa o szerokości 4,5m 3.5. ODWODNIENIE DROGI Odwodnienie korpusu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez zachowanie istniejących spadków nawierzchni jezdni oraz poboczy drogi. 3.6. POZOSTAŁE ROBOTY I CZYNNIKI Cały zakres robót zlokalizowany jest w istniejącym pasie drogi gminnej. Wykonawca robót zobowiązany jest do zabezpieczenia urządzeń podziemnych w miejscach, gdzie istnieje zagrożenie ich naruszenia. Roboty ziemne w obrębie urządzeń podziemnych należy wykonywać ręcznie. Projektowana przebudowa drogi nie wprowadza zmian w funkcjonowaniu istniejącego środowiska, ponieważ zlokalizowana jest w użytkowym pasie drogowym. Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami, zasadami i normami obowiązującymi w tym zakresie. UWAGA W trakcie prowadzonych robót drogowych, wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie znaków geodezyjnych.Szczegółowy zakres prac do wykonania określa, projekt budowlany, kosztorys ofertowy, przedmiar robót i Specyfikacja techniczna stanowiące załącznik do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.66 - 45.23.32.66 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIDROG Spółka zo.o., Domaniew 9 98-235 Błaszki, Domaniew 9 98-235 Błaszki, 98-235 Błaszki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 414632,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 393759,05
Oferta z najniższą ceną: 393759,05 / Oferta z najwyższą ceną: 590155,76
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.