eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRealizacja koncepcji kampanii wizerunkowej regionu Podkarpacia w ramach projektu WOMEN - Realizowanie ponadnarodowej strategii celem przeciwdziałania odpływowi dobrze wykształconych młodych kobiet współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - w ramach Programu dla Europy Środkowej, priorytet I, Obszar 1.3. Wsparcie Rozwoju Wiedzy na podstawie umowy o dofinansowanie 4CE506P1.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Rzeszów: Realizacja koncepcji kampanii wizerunkowej regionu Podkarpacia w ramach projektu WOMEN - Realizowanie ponadnarodowej strategii celem przeciwdziałania odpływowi dobrze wykształconych młodych kobiet współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - w ramach Programu dla Europy Środkowej, priorytet I, Obszar 1.3. Wsparcie Rozwoju Wiedzy na podstawie umowy o dofinansowanie 4CE506P1.
Numer ogłoszenia: 119064 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56840 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja koncepcji kampanii wizerunkowej regionu Podkarpacia w ramach projektu WOMEN - Realizowanie ponadnarodowej strategii celem przeciwdziałania odpływowi dobrze wykształconych młodych kobiet współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - w ramach Programu dla Europy Środkowej, priorytet I, Obszar 1.3. Wsparcie Rozwoju Wiedzy na podstawie umowy o dofinansowanie 4CE506P1..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja koncepcji kampanii wizerunkowej regionu Podkarpacia w ramach projektu WOMEN - Realizowanie ponadnarodowej strategii celem przeciwdziałania odpływowi dobrze wykształconych młodych kobiet współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - w ramach Programu dla Europy Środkowej, priorytet I, Obszar 1.3. Wsparcie Rozwoju Wiedzy na podstawie umowy o dofinansowanie 4CE506P1. Kampania wizerunkowa skierowana będzie do kobiet w wieku 18-35 lat, mieszkających na Podkarpaciu - jest to jednocześnie główna grupa docelowa. Kobiety te to studentki lub absolwentki. Pochodzą z tego województwa, ale rozważają możliwość wyjazdu w poszukiwaniu większych i lepszych możliwości. Nie są do końca świadome perspektyw jakie daje województwo Podkarpacie. Poboczną grupę stanowią pozostałe osoby w wieku 16-35, które mają wpływ na decyzje podejmowane przez grupy docelowe. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia działań zgodnie z poniższym opisem koncepcji kreatywnej i wynikającymi z niej zadaniami. Opracowana kampania oparta jest na analizie głównych przyczyny powodujących odpływ młodych osób (zwłaszcza kobiet) z Podkarpacia. Ostatecznie przyjęto następującą istotę kampanii: - Młoda kobieta poszukuje pracy w zawodzie (po szkole średniej, podczas lub po studiach), ale z jakichś powodów nie może jej znaleźć, - Przez to nie zauważa perspektyw i traci poczucie bezpieczeństwa oraz wizję przyszłości (nie taką wizję przyszłości miała), - Zaczynają się u niej obawy, strach i apatia, spowodowane brakiem lepszych rozwiązań. Osoba wegetuje lub wyjeżdża poza miejsce swojego zamieszkania. Za rozwiązanie problemu przyjęto kampanię o nazwie Zostań tutaj - Twórz Podkarpacie. W celu stworzenia skuteczniejszej komunikacji opracowano personę główną kampanii: Imię i nazwisko: Karolina Potocka, wiek: 27 lat. Pochodzi i mieszka w Jaśle, studiowała w Rzeszowie politologię na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jest absolwentką, obecnie poszukującą pracy. Jej pasją jest ogrodnictwo oraz książki detektywistyczne. W wolnych chwilach buszuje po Internecie i prowadzi wielogodzinne rozmowy o polityce. Jest pozytywna, pełna energii oraz przekonana o własnej wartości. Ważna jest dla niej rodzina, narzeczony Bartek oraz pies Fafik. Ceni sobie spokój, bezpieczeństwo. Twardo stąpa po ziemi. Długotrwałe poszukiwanie pracy niedaleko rodzinnego domu pozbawiło ją perspektyw i nadziei na powodzenie swoich planów, dlatego coraz mocnej rozważa wyjazd do większego miasta w poszukiwaniu pracy. Bardzo mocno myśli o Warszawie, Łodzi lub Poznaniu. Nie chce opuszczać rodzinnych stron, ale czuje, że bez tego sobie nie poradzi, a nie chce żyć na utrzymaniu rodziców. Chce założyć rodzinę i godnie żyć. W/w. informacje, tj. istota kampanii zostały dopisane jako informacje pomocnicze, dookreślające kampanię (wprowadzenie do idei i określenie istoty rzeczy, którą trzeba uchwycić w kampanii). Według założonego Harmonogramu Przedmiot Umowy będzie realizowany przez Wykonawcę od dnia podpisania umowy do 30 września 2014 roku. Termin realizacji zadań określonych w Harmonogramie może ulec zmianie do 31 października 2014r. w przypadkach uzasadnionych, tj. gdy procedura przetargowa przesunie się do końca maja, br. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do siwz - opis przedmiotu zamówienia; Załącznik nr 2 do siwz - harmonogram; Załącznik nr 3 do siwz - wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt WOMEN - Realizowanie ponadnarodowej strategii celem przeciwdziałania odpływowi dobrze wykształconych młodych kobiet współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - w ramach Programu dla Europy Środkowej, priorytet I, Obszar 1.3. Wsparcie Rozwoju Wiedzy na podstawie umowy o dofinansowanie 4CE506P1..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Formind Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kościuszki 6/5, 40-049 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123577,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75866,40

  • Oferta z najniższą ceną: 75866,40 / Oferta z najwyższą ceną: 148110,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.