To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Lublin: Dostawa materiałów papierniczych, biurowych i eksploatacyjnych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie
Numer ogłoszenia: 119067 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94137 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów papierniczych, biurowych i eksploatacyjnych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część IV postępowania: Zakup materiałów biurowo - eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu Unia Przedsiębiorczych 1. Segregator A-4, szerokość grzbietu 75mm - 25 sztuk 2. Pojemnik na dokumenty ścięty - 20 sztuk 3. Papier ksero A-4 - 20 ryz 4. Skoroszyt plastikowy z otworami na wpięcie do segregatora A-4 - 30 sztuk 5. Długopis przezroczysty z gumowanym uchwytem - 30 sztuk 6. Wkład do długopisu SA-7CN - 2 opakowania 7. Zakreślacze tekstu fluorescencyjne - 10 sztuk 8. Poduszka do stempli - 4 sztuki 9. Zszywki stalowe, galwanizowane 26/6 - 5 opakowań 10. Taśma samoprzylepna z podajnikiem - 4 sztuki 11. Tusz wodny do stempli ręcznych i poduszek - 2 sztuki 12. Zakładki indeksujące - 10 opakowań 13. Listwy wsuwane do oprawy dokumentów - 1 opakowanie 14. Okładki do bindowania A 4 - 1 opakowanie 15. Klej w sztyfcie - 5 sztuk 16. Nożyk do cięcia papieru - 3 sztuki 17. Karteczki samoprzylepne z trwałą substancją klejącą- 20 bloczków 18. Marker permanentny wodny - 19 sztuk 19. Pióro żelowe z zatyczką i zapasowym wkładem - 20 sztuk 20. Długopis automatyczny z wymiennym metalowym wkładem - 20 sztuk 21. Płyta CD-R do jednokrotnego zapisu - 1 opakowanie 22. Koperty na CD białe z okienkiem - 50 sztuk 23. Papier ksero A-4 - 40 ryz 24. Segregator A-4 - 25 sztuk 25. Koperty na CD białe z okienkiem - 100 sztuk 26. Korektor w kształcie pióra - 5 sztuk 27. Skoroszyt plastikowy A4- 26 sztuk 28. Zszywki stalowe, galwanizowane 26/6 - 15 opakowań 29. Bloczek, kostka klejona, biała - 3 bloczki 30. Bloczek, kostka klejona, kolorowa - 3 bloczki 31. Dziurkacz biurowy do 40 kartek - 2 sztuki 32. Dziurkacz biurowy do 30 kartek - 2 sztuki 33. Zszywki stalowe, galwanizowane 23/8 - 5 opakowań 34. Gumka syntetyczna - 5 sztuk 35. Zszywacz biurowy metalowy zszywający do 30 kartek - 3 sztuki 36. Zszywacz biurowy metalowy z plastikowymi wykończeniami z możliwością zszywania do 45 kartek- 1 sztuka 37. Koszulki z poszerzanymi bokami, otwierane od góry z klapką - 4 opakowania 38. Temperówka plastikowa z pojemnikiem - 4 sztuki 39. Grzbiety plastikowe do bindowania o rozmiarze 12,5 mm - 3 opakowania 40. Grzbiety plastikowe do bindowania o rozmiarze 10 mm - 2 opakowania 41. Grzbiety plastikowe do bindowania o rozmiarze 14 mm - 2 opakowania 42. Pojemnik na spinacze - 5 sztuk 43. Okładki do bindowania, folia bezbarwna A 4 - 1 opakowanie 44. Płyta CD-R do jednokrotnego zapisu - 1 opakowanie 45. Teczka lakierowana z gumką, format A 4 - 12 sztuk 46. Box składany na dokumenty format A4- 16 sztuk.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92 - 21.12.56.92 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.91.20 - Papier samokopiujący 30.19.92.30 - Koperty 22.60.00.00 - Tusz 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Unia Przedsiębiorczych współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Zakup materiałów biurowo-eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu Unia Przedsiębiorczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- BIURO PLUS L.A. Koptyra Spółka Jawna, ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1992,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1715,79
Oferta z najniższą ceną: 1715,79 / Oferta z najwyższą ceną: 2477,97
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup kopert
- Dostawa sprzętu na artykuły biurowe, worki, środki czystości, baterie, tusze, tonery, myszki, klawiatury dla podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT z podziałem na części
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.