eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa artykułów biurowych dla O/ZUS w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Rzeszów: Dostawa artykułów biurowych dla O/ZUS w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 119088 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych dla O/ZUS w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących artykułów, zgodnie z zasadami określonymi poniżej. Bloczek z klejem 450 kartek 76mm x 76mm - karteczki samoprzylepne, wykonany z papieru offsetowego kolorowego - 3000 szt. Bloczek - kostka zapisowa klejona biała 85mm x 85mm 450 kartek wykonany z papieru offsetowego - 500 szt. Blok szkolny z makulatury A5 100 kart. Kratkowany ,miękka oprawa kartki białe - 1000 szt. Blok szkolny z makulatury A4 100 kart. Kratkowany miękka oprawa kartki białe - 1000 szt. Zeszyt A4 96 kart. Kratka, twarda oprawa - 1200 szt. Zeszyt A5 96 kart. kratka, twarda oprawa - 800 szt. Zeszyt A5 60 kart. kratka, twarda oprawa - 200 szt. Zeszyt A4 60 kart. kratka - 200 szt.Cienkopis STABILO point 88 lub równoważny odporny na wyschnięcie z bezwonnym tuszem, końcówką plastikową o grubości 0,4mm piszący w kolorze czarnym - 1200 szt. Cienkopis STABILO point 88 lub równoważny odporny na wyschnięcie z bezwonnym tuszem, końcówką plastikową o grubości 0,4mm piszący w kolorze czerwonym - 1200 szt. Pióro żelowe Rystor Boy - Gel Eko lub równoważny z przeźroczystym korpusem i końcówką, niełamliwym metalowym lub plastikowym klipsem, wymiennym wkładem żelowym, grubość linii pisania 0,3 mm, długość linii pisania 800m, z gumowym uchwytem w kolorze tuszu i mechanizmem chowania wkładu, piszący w kolorze niebieskim - 3500 szt. Flamaster biurowy z cienką końcówką kolor czarny - 200 szt. Marker EDING lub równoważny ze ściętą końcówką o grubości linii 1-5 mm, z atramentem wodoodpornym na bazie alkoholu piszący w kolorze czarnym - 4000 szt.Ołówek HB wykonany z żywicy syntetycznej okrągły z gumką rysik podczas strugania strugaczką ręczną nie będzie się łamał - 1800 szt. Wkład wielkopojemny metalowy ZENITH lub równoważny zastosowanie do długopisów typu ZENITH, PARKER, itp. Długość lini pisania ok. 2500 m Końcówka NS z kulką o średnicy 1mm piszący w kolorze niebieskim - 250 szt. Wkład zwykły krótki /piszący w kolorze czarnym i niebieskim (po 75) - 150 szt. Wkłady żelowe do długopisów z poz. 11 piszące w kolorze niebieskim - 2000 szt. Wkłady żelowe do długopisów z poz. 11 piszące w kolorze czarnym - 2000 szt.Zakreślacz fluorescencyjny ze ściętą końcówką piszący w kolorach zielonym, zółtym i pomarańczowym - 1200 szt. Długopis na sprężynce, przyklejana podstawa piszący w kolorze niebieskim - 350 szt. Gumka do mazania typu duo plast lub równoważna dwustronna biało niebieska do mazania długopisu i ołówka - 400 szt. Klej w płynie poj. 50ml.z korkiem rozprowadzającym klej - 300 szt. Klej biurowy w tubie, biały, bezzapachowy - poj. 40 cm3 - 600 szt. Korektor w długopisie Pentel ZLC31 lub równoważny szybkoschnący z metalową końcówką korpus z możliwością wyciskania korektora w celu lepszej kontroli jego aplikacji poj. 12 ml - 800 szt.Korektor TIP-EX lub równoważny z gąbką na bazie wody, bezzapachowy, pojemność 20ml - 400 szt. Rolka kasowa 57 mm x 30 m - 2500 szt. Rolka kasowa 69 mm x 30 m - 200 szt. Taśma klejąca 24 mm x 20 m bezbarwna - 2000 szt. Tusz bezolejowy NORIS 110, lub równoważny do stempli gumowych i fotopolimerowych, wodny, uniwersalny. Pojemnik z aplikatorem ułatwiającym nasączanie poj. 25 ml. Kolor czarny - 100 szt.Tusz do stempli i numeratorów metalowych czerwony w buteleczce o poj. 25ml z końcówką ułatwiającą nanoszenie - 20 szt.Tusz bezolejowy NORIS 110, lub równoważny do stempli gumowych i fotopolimerowych, wodny, uniwersalny. Pojemnik z aplikatorem ułatwiającym nasączanie poj. 25 ml. Kolor czerwony - 500 szt. Taśma barwiąca do kalkulatora 13 6 czerwono-czarna - 100 szt. Taśma pakowna akrylowa o grubości całkowitej 52 mic, na bazie zmodyfikowanego kleju akrylowego wymiary 50 mm x 66 m brązowa - 800 szt. Glicerynowy nawilżacz do palców bezzapachowy, posiadający antypoślizgową podstawę, objętość min. 20 ml - 25 szt. Dziurkacz duży Letack MP - 300 lub równoważny, metalowy, bardzo mocny dziurkujący min. 30 kartek metalowa obudowa, wysuwany ogranicznik formatu bez plastikowych elementów roboczych - 100 szt.Zszywacz biurowy mały Letack lub równoważny, metalowy, zszywający min. 20 kartek z uchwytem z niełamliwego plastiku - 400 szt.Zszywki biurowe 24 6 - 5000 szt. Rozszywacz metalowy - 100 szt.Spinacz krzyżowy duży a 50 - 100 szt.Spinacz duży a100 w opak. - 800 opak Spinacz mały a 100 w opak. - 2500 opak Klipy biurowe 15mm, a 12 szt w opak - 40 opak Klipy biurowe 19mm, a, 12 szt w opak - 40 opak Klipy biurowe 25mm, a, 12 szt w opak - 40 opak Klipy biurowe 32mm, a, 12 szt w opak - 40 opak Klipy biurowe 41mm, a, 12 szt w opak - 40 opak Klipy biurowe 51mm, a, 12 szt w opak - 40 opak Datownik automatyczny, obudowa wykonana z tworzywa o wymiarach, podstawa max 4x2,5 cm - 300 szt. Nożyczki 20 cm ze stali nierdzewnej, wytrzymała rączka odporna na pęknięcia i odpryski wzbogacona o gumowy uchwyt, ergonomiczny kształt i miękka rękojeść, rękojeść w kolorze czarno-niebieskim - 250 szt. Wąsy metalowe a 1000 z blaszkami - 150 szt.Temperówka pojedyncza, metalowa ze stalowym ostrzem - 300 szt. Sznurek rolniczy typu PP 2000 TEX lub równoważny, waga 4 kg, długość 2000 m 80 szt. Sznurek konopny 25dkg rolka, gałka - 300 szt. Okładka do bindowania kartonowa Chromolux 250g/m2 błyszcząca a 100 w opak kolorowe - 20opak Folia do bindowania 200mic. bezbarwna a 100 w opak - 20opak Gumki recepturki bardzo elastyczne, zawartość kauczuku do 80% 0,5kg - 80 opak Przybornik biurkowy akrylowy, kolor dymny do przechowywania różnych przyborów do pisania w raz z uchwytem na taśmę samoprzylepną - 50 szt. Linijka 30cm, giętka, wykonana z nieprzeźroczystego plastiku długość 30 cm - 200 szt. Koszulka A4 miękka, bezbarwna, wpinana do segregatora otwierana u góry a 100 w opak. - 500 opak Segregator A4 50 2 ringowy oklejony na zewnątrz folią PP, z wymienną etykietą twarda oprawa -100 szt. Segregator A4 70 2 ringowy oklejony na zewnątrz folią PP, z wymienną etykietą twarda oprawa - 800 szt. Skoroszyt A4 plastikowy, twardy, wykonany z folii PCV, przednia okładka przeźroczysta, tylna kolorowa - 1500 szt. Skoroszyt tekturowy biały A4 - 100 000 szt. Dwustronny marker do opisywania płyt CD, DVD oraz folii. Miękka i giętka końcówka nie powoduje uszkodzeń i pozwala na wygodne wprowadzenie oznaczeń, przyjazny dla środowiska, nie zawiera ksylenu. Grubość linii pisania F 0,9 mmm EF 0,4 mm, długość linii pisania 500 m. Kolor czarny i czerwony 50/50 - 100 szt.Teczka PCV wiązana przeźroczysta przednia okładka, tylna kolorowa, zakładki chroniące dokumenty przed wypadaniem, format A4 - 700 szt. Teczka z mocnego, barwionego i lakierowanego z jednej strony kartonu o gramaturze 400g m2 zamykana na gumkę, zakładki chroniące dokumenty przed wypadaniem format A4 - 800 szt. Teczka wiązana tekturowa A4 - 80 000 szt. Teczka do podpisu harmonijkowa o formacie A4 , posiadająca dziesięć przegródek. Wykonana z kartonu pokrytego okleiną introligatorską. Kolor bordowy - 50 szt. Skoroszyt wpinany sztywny wykonany z PCV z przeźroczystą bezbarwną okładka i otworami umożliwiającymi wpinanie do segregatora . Wymienna etykieta długości całego grzbietu. Kolor czerwony a 10 - 50 szt. Woreczki foliowe zasiłkowe w kształcie o grubości folii 0,13 mm w rozmiarze 23,5 x 18,5 cm , gatunek I - 20 000 szt. Kalkulator CITIZEN SDC-368 lub równoważny 12 pozycyjny wyświetlacz ,podwójna pamięć zaokrąglenie wyników, obliczanie marży, cofanie ostatnio wprowadzanej pozycji, klawisz podwójnego zera ,podwójne zasilanie, plastikowe przyciski - 30 szt. Kalkulator CITIZEN 355 DPN lub równoważny 12 miejscowy kalkulator z drukarką HeavyDuty, zasilanie sieciowe, obliczanie marży, obliczanie podatkowe, klawisz sumy całkowitej, zaokraglenie wyników, tabulacja, cofanie ostatnio wprowadzanej pozycji, klawisz podwójnego zera prędkość wydruku 35 lini sek, szerokość rolki papierowej 58mm, plastikowe przyciski. Wymiary(wysokość x szerokość x grubość + - 15mm : 300 x 226 x 77 mm.) - 40 szt. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego XEROX WorkeCentre PE 120 o wydajności min 5000 stron - 20 szt. Rolka faksowa papier termoczuły 210mm x 30 mb - 100 szt. Skoroszyt kartonowy hakowy A4 wykonany z kartonu grubości 250 gm2, w kolorze białym - 200 szt. Szuflada transparentna archiwizacyjna przydymiona wykonana z ekologicznego polipropylenu o dużej sztywności i stabilności, można je ustawiać w pionie stos. Wymiary 346 x 254 x 60 mm - 550 szt. Półka z trzema szufladami w kolorze srebrnym wykonana z mocnego metalu powlekanego lakierem, o wymiarach 260x350x290 mm - 20 szt. Pozostałe informacje Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie w przypadku oferowania asortymentu: identycznego jak wskazany przez Zamawiającego - należy wpisać np. zgodny z przedmiotem zamówienia lub pozostawić bez wypełnienia - dotyczy asortymentu, który Zamawiający wskazał z nazwy; który Zamawiający określa poprzez wskazanie jego parametrów technicznych, nie wymieniając przy tym jego nazwy czy nazwy producenta - można zostawić bez wypełnienia lub wpisać rodzaj oferowanego asortymentu poprzez wskazanie jego nazwy handlowej albo nazwy producenta (importera); równoważnego - dokładną nazwę handlową, typ i nazwę producenta oferowanego artykułu oraz opis oferowanego produktu w języku polskim lub fotografię produktu, z których będzie wynikało, że oferowany artykuł:spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego,charakteryzuje się takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi, jakościowymi funkcjonalnymi oraz użytkowymi w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. Podane ilości towaru są ilościami maksymalnymi, przewidzianymi do realizacji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający informuje, iż rzeczywiste ilości zamawianego towaru mogą być mniejsze o 25% w stosunku do całości zamówienia Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć artykułów biurowych wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy. Całość zamówienia będzie realizowana po telefonicznym lub pisemnym zleceniu nie więcej niż w dwunastu dostawach, pozycje zacienione (tj poz. 71 i 72) będą dostarczone w pierwszej dostawie. Jednocześnie zaoferowane wkłady z pozycji 17 i 18 muszą pasować i umożliwiać ich użycie w długopisach z pozycji 11 Całość zamówienia będzie realizowana w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2014 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.14.13.00 - Kalkulatory drukujące 30.19.21.25 - Pisaki 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach : a) zmiany podwykonawców lub osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, b) z powodu siły wyższej. Siła wyższa oznacza wszelkie nadzwyczajne, nieprzewidywalne sytuacje lub zdarzenia zewnętrzne o charakterze wyjątkowym pozostające poza kontrolą stron, uniemożliwiające którejkolwiek z nich wypełnienie jakichkolwiek spośród jej zobowiązań przewidzianych niniejszą umową, nie wynikające z błędu lub zaniedbania stron oraz pozostające nie do pokonania pomimo dołożenia wszelkiej należytej staranności, c) zmiany terminu realizacji umowy będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, d) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone. e) wydłużenia przez Wykonawcę okresu gwarancji o dowolny okres, f) zmiany harmonogramu realizacji umowy, g) zmiany terminów płatności, wynikających ze zmian wprowadzonych do umowy, h) zmiany osób odpowiedzialnych za nadzór nad wykonywanymi pracami. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al.Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al.Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów pok. nr 26 - Dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.