eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiŚwiadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-20

Ogłoszenie nr 11910 - 2017 z dnia 2017-01-20 r.

Mińsk Mazowiecki: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 359274-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 71158670000000, ul. ul. Warszawska  219, 05300   Mińsk Mazowiecki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 257 582 891, faks 257 582 891, e-mail zdpmm@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDP.3-343/66/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Zapewnienie ochrony fizycznej mienia na placu postojowym, ochrony budynków biurowych i gospodarczych, otoczonego wokół ogrodzeniem stałym o powierzchni całkowitej 3.725m2 (schemat lokalizacji budynków w załączeniu) Pełnienie ochrony fizycznej (obsługę jednego dozorcy/wartownika) na zmianę, zgodnie z załączonym harmonogramem godzin pracy (Załącznik nr 1 do umowy). W trakcie trwania służby dozorca/wartownik zobowiązany jest do patrolowania placu, mienia ruchomego i nieruchomości znajdujących się w obrębie ogrodzenia stałego siedziby Zarządu Dróg Powiatowych (ZDP), utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniu pełnienia służby, oraz w miarę potrzeb wykonanie prac porządkowych na terenie siedziby. Osoby dozorujące obiekt-miejsce podlegają bezpośrednio Wykonawcy. Zamawiający lub upoważniony przez niego przedstawiciel może wydać osobom dozorującym specjalne dyspozycje z pominięciem Wykonawcy, pod warunkiem odnotowania ich w książce dyżuru. Dyspozycje te będą wykonane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w przedmiocie umowy i nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu-miejsca. W przypadku stwierdzenia włamania bądź innego zagrożenia osoba dozorująca zobowiązuje się do natychmiastowego skontaktowania się z osobą upoważnioną przez Zamawiającego oraz zawiadomienia odpowiednich służb (Policji, Straży Pożarnej itp.), zabezpieczenia obiektu (w przypadku włamania-zabezpieczenia śladów włamania). Świadczone usługi w zakresie ochrony winny być wykonywane z należytą starannością przy zachowaniu przezorności i troski o powierzone mienie Zamawiającego, zachowując w tajemnicy wszelkie informacje, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić minimum 2 osoby na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 1502 ze zm.) przez cały okres obowiązywania umowy, do czynności polegających na usłudze ochrony fizycznej. W przypadku powzięcia przez zamawiającego informacji o naruszeniu przez wykonawcę powyższego zobowiązania, zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Obowiązek znajduje zastosowanie w szczególności w przypadku, gdy personel wykonawcy będzie świadczył usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej, zamiast na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT121536
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
VISION GROUP Sp. z o.o.,  przetargi@zamowienia.org,  ul. Nowogrodzka 50/515,  00-695,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95507,04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95507,04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149489,28
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Umowa w sprawie zamówienia publicznego została zawarta na kwotę 94 488,60 zł (76 820,00 zł netto) w dniu 05.01.2017r. a nie jak planowano w dniu 01.01.2017r. W związku z powyższym wartość umowy została pomniejszona o kwotę wynikającą ze zmniejszenia zakresu umowy tj. ilości godzin (72 h) przemnożnych przez cenę jednostkową oferty (11,50 zł/h netto). 72h x 11,50zł/h x 1,23 podatek VAT = 1 018,44zł brutto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.