eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu komputerowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 119127 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie , ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4898200, faks 091 4898255.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: 1. Macierz HP StorageWorks 2312fc G2 lub równoważna macierz dyskowa-1 szt. 2. Serwer HP Proliant ML350 G5 lub równoważny- 1 szt. 3. Rozbudowa istniejącego serwera, pełna kompatybilność ze specyfikacją sprzętową serwera HP Proliant ML 350 G5 - 1 szt. 4. Oprogramowanie wirtualizacyjne VMware vSphere Standard lub równoważne oprogramowanie wirtualizacyjne - 1 szt. 5. UPS APC Smart-UPS RM 3000 2U lub równoważny - 2 szt. 6. Wdrożenie systemu informatycznego z pozycji od 1 do 5 - 1 szt. 7. Komputer klasy HP dc5800 MT lub równoważny - 9 szt. 8. Serwer wydruku - 3 szt. 9. Karta sieciowa - 9 szt. 10. Pamięć operacyjna - 10 szt. 11. Pamięć operacyjna do laptopów - 9 szt. Szczegółowe wymagania wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.23.71.35 - Karty sieciowe 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe 30.21.12.00 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie umowy sprzedaży obejmujące instalacje, konfiguracje i wdrożenie serwerów i zewnętrznych pamięci dyskowych wraz z oprogramowaniem wirtualizacyjnym, każda na kwotę nie mniejszą niż 80 tys. zł brutto 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 9.9. SIWZ, tj...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy Wykonawcy. 2. Wypełniony formularz cenowy - wykaz sprzętu komputerowego 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z którego wynika, że Wykonawca należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie umowy sprzedaży obejmujące instalacje, konfiguracje i wdrożenie serwerów i zewnętrznych pamięci dyskowych wraz z oprogramowaniem wirtualizacyjnym, każda na kwotę nie mniejszą niż 80 tys. zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że umowy te zostały wykonane należycie.. 6. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego - należy dołączyć do oferty katalogi, foldery oferowanego przedmiotu zamówienia, z których będzie jasno wynikało, co zostało zaoferowane Zamawiającemu i czy oferta spełnia wymogi opisane przez Zamawiającego w SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wiw.szczecin.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ul.Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin pokój 22..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ul.Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin pokój KANCELARIA..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.