Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Moszczenica: Remont konserwatorski dachu zabytkowego kościoła p.w. Matki Bożej w Moszczenicy.
Numer ogłoszenia: 119137 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. M.B. Szkaplerznej, Moszczenica 243, 38-321 Moszczenica, woj. małopolskie, tel. 0-18 354 10 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont konserwatorski dachu zabytkowego kościoła p.w. Matki Bożej w Moszczenicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont konserwatorski dachu zabytkowego kościoła p.w. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy. wykonaniu podlegają roboty remontowo - budowlane: 1/ rozbiórkowe; 2/ ciesielskie; 3/ izolacyjne; 4/ impregnacyjne; 5/ blacharskie SIWZ dostępna na stronie internetowej: Urzędu Gminy w Moszczenicy - www.moszczenica.iap.pl
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja w oparciu o dostarczone dokumenty oceni złożone oferty stosując kryterium spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: - oświadczenie z art.22 ust.1 PZP zał. nr 2; - Oświadczenie podpisane przez Osoby Uprawnione, w którym Wykonawca potwierdza, że znajduje się w sytuacji; - ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykaz, co najmniej 2-ch wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - przez podobne zamówienia należy rozumieć wykonanie minimum 2 prac na obiektach sakralnych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 150 000 zł każda. / wymagana 1 referencja /; - wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca, posiadających kwalifikacje w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 01 września 2006 r. /Dz.U. z 2006 r, nr 156, poz. 1118 z późn. zm/ w tym osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednie do zleconego zakresu robót i będącą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz wykaże się co najmniej 2 letnią praktyką budowlaną przy obiektach zabytkowych zgodnie z § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 r. /Dz.U. Nr 150, poz. 1579/. Należy dodatkowo załączyć dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez kierownika robót i ich przynależność do Izby. - wykaz podwykonawców, uwzględniający zakres zleconych robót - jeżeli dotyczy, względnie oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami; - formularz ofertowy, podpisany przez osobę /osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych oferenta/ z podaniem ceny za całość zadania w kwocie brutto i netto oraz podaniem stawki VAT, zał. nr 3 do SIWZ; - kosztorys ofertowy wykonany metodą szczegółową w oparciu o przedmiar robót; - pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia /jeśli dotyczy/; - zaakceptowany projekt umowy zał. nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moszczenica.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy; 38-351 Moszczenica 243.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Parafii Rzymsko-Katolicka p.w. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy; 38-351 Moszczenica 243.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Remont elewacji budynków szkolnych oraz dachu sali tanecznej w Jankowie Przygodzkim
- Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Rakszawie
- Remont pomieszczeń biurowych, korytarza (II p.) oraz klatek schodowych - I/Sieradz
- Wymiana nawierzchni chodnika, schodów wejściowych oraz części nawierzchni dziedzińca (II etap) przed budynkiem Szkoły Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15.
- Remont ciągów komunikacyjnych oraz wymiana świetlików w budynku
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.