eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDostawy środków myjących i dezynfekujących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Przemyśl: Dostawy środków myjących i dezynfekujących
Numer ogłoszenia: 119167 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Przemyślu , ul. Juliusza Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 7360500;7360511;7360513, faks 16 7360585.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków myjących i dezynfekujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków myjących i dezynfekujących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet 1. Preparaty do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych, Pakiet 2. Preparaty do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych I, Pakiet 3. Preparat do mycia i dezynfekcji rąk i skóry, Pakiet 4. Preparat do mycia i dezynfekcji rąk i skóry I, Pakiet 5. Preparat do mycia i dezynfekcji rąk i skóry II , Pakiet 6. Preparat do mycia i dezynfekcji rąk i skóry III , Pakiet 7. Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych, Pakiet 8. Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych I, Pakiet 9.Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych II, Pakiet 10. Środki konserwujące do narzędzi, Pakiet 11. Środki dezynfekcyjne do narzędzi i powierzchni zmywalnych, Pakiet 12. Środki dezynfekcyjne do narzędzi i powierzchni zmywalnych I, Pakiet 13. Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych III, Pakiet 14. Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych IV, Pakiet 15. Preparaty do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych II, Pakiet 16. Preparaty do powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych, Pakiet 17. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni, Pakiet 18. Środki myjące i dezynfekujące do myjni endoskopowej ETD i ETD 3. Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1 - 3.18) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzami cenowymi. Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu w wyniku zmniejszenia się zapotrzebowania. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 30% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 30% ilości danej pozycji asortymentowej oraz w ramach ogólnej wartości zamówienia i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe, w ramach poszczególnych pakietów. Warunki dodatkowe dla Pakietu 18 Preparaty muszą być kompatybilne ze sobą (muszą pochodzić od jednego producenta) i z posiadaną przez Zamawiającego myjnią Olympus ETD i ETD3. (dotyczy poz. 1, 2) W przypadku preparatów dezynfekcyjnych wymagane jest potwierdzenie skuteczności bójczej przez akredytowane laboratorium (notyfikacja, certyfikat zarządzania jakością ISO) lub opinią PZH, potwierdzające skuteczność bójczą wobec: - B - (G+) Staphylococus aureus, - (G-) Pseudomonas aeruginosa - Tbc - Mycobacterium -terrae, avium - F - Candida albicans,aspergillus niger - V - Tr HSV - V - Tr HSV -polio, adeno (dotyczy poz. 2).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że środki dezynfekcyjne i myjące, będące przedmiotem umowy spełniają warunki dopuszczenia do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określone ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) oraz ustawą z dnia 13.09.2002 r. o Produktach Biobójczych (Dz.U. z 2007 .39.252-j.t.) (jeśli dotyczy). - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Dokument wydany przez akredytowane laboratorium ( w szczególności notyfikacja, certyfikat zarządzania jakością ISO) lub opinia PZH, potwierdzająca skuteczność bójczą wobec: - B - (G+) Staphylococus aureus, - (G-) Pseudomonas aeruginosa - Tbc - Mycobacterium tuberculosis - F - Candida albicans - V - Tr HSV - 1 mutant termooporny wirusa herpes simplex typu 1 (dotyczy Pakietu 18, poz. 2) 3. Karty charakterystyki preparatów (dotyczy wszystkich pozycji z Pakietów 1-18) 4. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że zaoferowane preparaty są kompatybilne ze sobą (pochodzą od jednego producenta) i z posiadaną przez Zamawiającego myjnią Olympus ETD i ETD 3. - załącznik nr 5 (dotyczy Pakietu 18)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z innymi podmiotami stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. (jeśli dotyczy) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b. ustawy Pzp., w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedłożenia dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2.2 SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając mu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne warunki zmian umowy zostały opisane w § 13 Projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ z zastrzeżeniem § 18 Projektu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2014 godzina 10:30, miejsce: Siedziba zamawiającego: Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, budynek nr 1 piętro II, Sekretariat Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1. Preparaty do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy preparatów do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 9.000,00 - 10.200,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.36.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2. Preparaty do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy preparatów do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych I. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 9.500,00 - 10.800,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3. Preparat do mycia i dezynfekcji rąk i skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji rąk i skóry. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 1.000,00 - 1.600,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4. Preparat do mycia i dezynfekcji rąk i skóry I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji rąk i skóry I. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 1.000,00 - 1.600,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5. Preparat do mycia i dezynfekcji rąk i skóry II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji rąk i skóry II. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 9.500,00 - 10.900,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6. Preparat do mycia i dezynfekcji rąk i skóry III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji rąk i skóry III. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 5.000,00 - 6.000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7. Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków dezynfekcyjnych i myjących do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 4.000,00 - 5.300,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8. Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków dezynfekcyjnych i myjących do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych I. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 8.000,00 - 9.300,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków dezynfekcyjnych i myjących do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych II. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 5.700,00 - 6.700,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10. Środki konserwujące do narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków konserwujących do narzędzi. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 1.000,00 - 2.000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11. Środki dezynfekcyjne do narzędzi i powierzchni zmywalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków dezynfekcyjnych do narzędzi i powierzchni zmywalnych. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 9.000,00 - 10.200,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12. Środki dezynfekcyjne do narzędzi i powierzchni zmywalnych I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków dezynfekcyjnych do narzędzi i powierzchni zmywalnych I. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 400,00 - 1.000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13. Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków dezynfekcyjnych i myjących do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych III. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 3.300,00 - 4.000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14. Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków dezynfekcyjnych i myjących do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych IV. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 500,00 - 1.200,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15. Preparaty do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy preparatów do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych II. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 25.500,00- 27.000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16. Preparaty do powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy preparatów do powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 59.000,00- 60.200,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 200,00- 300,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18. Środki myjące i dezynfekujące do myjni endoskopowej ETD i ETD 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków myjących i dezynfekujących do myjni endoskopowej ETD i ETD 3. Wartość szacunkowa zamówienia w PLN (bez VAT): 8.500,00- 9.500,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.