To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Poznań: CEMENT KOSTNY I ZESTAW DO WERTEBROPLASTYKI (Nr rejestru A/15/11)
Numer ogłoszenia: 119179 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92351 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CEMENT KOSTNY I ZESTAW DO WERTEBROPLASTYKI (Nr rejestru A/15/11).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup systemu do wertebroplastyki i cementu kostnego mieszanego próżniowo z gentamycyną ujętych w 2 pakietach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową ilością znajduje się w Cenniku (Załącznik nr 2 do SIWZ). UWAGA ! Zamawiający wymaga podania ceny każdego elementu wchodzącego w skład zestawu. Jeśli wykonawca proponuje dodatkowy element wchodzący w skład produktu opisanego w SIWZ nieuwzględniony w opisie to musi go wycenić w swojej ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy celem dostarczenia (w ciągu 3 dni od dnia wezwania) próbki oferowanego produktu, która zostanie zwrócona po sprawdzeniu zgodności z ofertą. Zamawiający wymaga aby: - na opakowaniu jednostkowym implantów oraz na fakturach zamieszczona była nazwa handlowa w języku polskim, numer katalogowy oraz seria i termin ważności przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany; - implanty posiadały certyfikat CE i deklarację zgodności wyrobu medycznego; - każdy element produktu posiadał trwałe oznaczenie; - wszystkie elementy zestawu do wertebroplastyki oraz cementu kostnego z gentamycyną mieszanego próżniowo pochodziły od jednego producenta; - zamówienia były realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; - wszystkie elementy endoprotez były sterylne. Wykonawca zobowiązany jest do: - utworzenia banku implantów na terenie siedziby Zamawiającego; stan zapasu wykonawca będzie uzgadniał na bieżąco z osobą odpowiedzialną w szpitalu za bank implantów; - uzupełniania stanu zapasu banku implantów w terminie 24 godzin, licząc od dnia przesłania przez Zamawiającego zamówienia faksem lub drogą elektroniczną; - termin ważności dostarczanych produktów był nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego; - przeprowadzenia w terminach uzgodnionych z Zamawiającym bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.71.10 - Cementy do rekonstrukcji kości .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRYKER POLSKA Sp. z o.o., Ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113400,00
Oferta z najniższą ceną: 113400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 113400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., Ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56700,00
Oferta z najniższą ceną: 56700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63180,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.