Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-16
Warszawa: Opracowanie, wykonanie i montaż modułów informacyjnych o patronach ulic i waznych obiektach historycznych.
Numer ogłoszenia: 119201 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6209171, 6290667.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdm.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie, wykonanie i montaż modułów informacyjnych o patronach ulic i waznych obiektach historycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie i uzgodnienie lokalizacji około 150 sztuk modułów informacyjnych MSI. Opracowanie tekstowej zawartości około 150 sztuk modułów o patronach ulic i ważnych obiektach historycznych. Wyprodukowanie i montaż około 150 sztuk modułów naściennych dotyczących patronów ulic i ważnych obiektów historycznych. Doprowadzenie miejsca instalacji modułów informacyjnych do stanu estetycznego, nie gorszego niż przed instalacją.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.41.20 - Znaki z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pt. 1. ppkt. d) musi spełniać każdy z Wykonawców. 1.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 pt. 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) dysponowanie środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu ) lub-i zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 100.000,00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych), c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej:100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2 a i w pkt. 2 b spełniają łącznie. 3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 3.1.Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na każde stanowisko wymienione poniżej: Lp. Stanowisko, Wymagana liczba osób, Staż ( na wymaganym stanowisku). 1.Kierownik robót (osoba z wykształceniem wyższym nadzorująca realizację zamówienia),1 osoba, 4 lata. 2. Operator urządzeń drukujących (osoba odpowiedzialna za wydruk), 1 osoba,4 lata. 3.Pracownik techniczny (osoba odpowiedzialna za montaż elementów w terenie).2 osoby, 3 lata. 3.1.1.Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3.1. 3.2.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej 3 prace związane z drukowaniem i nanoszeniem grafiki na elementy (gabloty, kasetony, szyldy itp.) wykonane z tworzywa sztucznego. Dla prac wymienionych przez Wykonawcę zostaną przedstawione referencje potwierdzające należytą ich realizację. 3.2.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 3.2. Przez łącznym spełnianiu tego warunku wymagane jest wykazanie przez każdego z Wykonawców, co najmniej jednej z trzech rodzajów prac określonych w pkt. 3.2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia, dokumenty i prototypy wymagane od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu 1.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (ogólnych i szczegółowych) należy załączyć : 1.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 1.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy Pzp. 1.1.3. Informację o osobach skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy. 1.1.4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winne być dołączone dokumenty, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie. 1.1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 1.1.7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż wymagane przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1.5., składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.4.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1.4.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. Złożone oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1.1. oraz pkt 1.1.5 winny być złożone przez każdy podmiot. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykonawca dołączy do oferty prototyp modułu informacyjnego o wymiarach 400mm x 400mm. Prototyp (o dowolnej treści wykonany ma być zgodnie z dokumentacja techniczną. Musi również posiadać kompletne elementy mocujące. Brak prototypu lub wykonanie go niezgodnie z dokumentacją techniczną skutkuje odrzuceniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich - Kancelaria - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich -Kancelaria- ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.