Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-16
Szczecinek: Wynajem telebimu i nagłośnienia na cykl imprez pn. Wspólne oglądanie transmisji z Mistrzostw EURO 2012 Szczecinek 2012
Numer ogłoszenia: 119202 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Agencja Promocji i Kultury , ul. Wyszyńskiego 65, 78-400 Szczecinek, woj. zachodnoipomorskie, tel. 094 7128302, faks 094 7128302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem telebimu i nagłośnienia na cykl imprez pn. Wspólne oglądanie transmisji z Mistrzostw EURO 2012 Szczecinek 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem telebimu wraz z nagłośnieniem niezbędnych do transmisji spotkań z Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w dniach od 07 czerwca do 2 lipca 2012 r na cykl imprez pn. Wspólne oglądanie transmisji z Mistrzostw EURO 2012 Szczecinek 2012i obejmuje: Dostawę, montaż i uruchomienie (w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) telebimu wraz z nagłośnieniem, do transmisji meczów piłkarskich z Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2012 w dniach od 7 czerwca do 2 lipca 2012 roku, na terenach Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szczecinku, ul. Piłsudskiego 1. a) Minimalne parametry techniczne ekranu: - rozmiar ekranu nie mniejszy niż 4 m x 6 m - powierzchnia - nie mniejsza niż 24 m2 - kąt świecenia poziomy - nie mniej niż 160 stopni - kąt świecenia pionowy - nie mniej niż 160 stopni - jasność świecenia - nie mniej niż 4000 Cd/m2 - piksel raster fizyczny - min 16mm - konfiguracja piksela SMD RGB 3w1 - rozdzielczość ekranu nie mniej niż 380 x 256 pikseli - ilość kolorów - min 16 mln - odświeżanie - nie mniej niż 4000Hz - odtwarzanie obrazu - min 60 klatek na sekundę - przetwarzanie koloru -16 bitowe - procesor Video z sygnałem wejścia HDMI - minimalna odległość oglądania max 10m Zarówno ekran jak i jego osprzęt powinny sprostać trudnym warunkom atmosferycznym w trakcie imprezy. b) Nagłośnienie Aktywny system nagłośnieniowy o mocy min 2 x 5kW c) Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z miejscem wykonania usługi tj. obiekty na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szczecinku. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry określają wymagane minimalne parametry techniczne lub standardy jakościowe. Oferowane przez dostawców urządzenia muszą odpowiadać minimalnym cechom i parametrom określonym w zakresie rzeczowym zamówienia (opis powyżej) lub cechom i parametrom im równoważnym, posiadać minimalne określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Urządzenia, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu lub deklaracji producenta wykonawcy na zgodność z PN - powinny być odpowiednio w nie zaopatrzone. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszt transportu, rozładunku dostarczonych urządzeń oraz ich montażu i demontażu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu. Zamawiający udostępni Wykonawcy w miejscu montażu telebimu wraz z nagłośnieniem i oświetleniem sprawne gniazdo zasilania sieciowego o napięciu 380V z odpowiednim zabezpieczeniem prądowym oraz sygnał TV. Wraz z ekranem wykonawca ma obowiązek dostarczyć system zarządzania na wszystkie mecze Mistrzostw w dniach od 08 czerwca do 02 lipca 2012 r. na cykl imprez pn. Wspólne oglądanie transmisji z Mistrzostw EURO 2012 Szczecinek 2012Wykonawca jest zobowiązany do: dostarczenia wszystkich akcesoriów i okablowania niezbędnych do prawidłowej pracy systemu zgodnie z wymaganiami, dostarczenia konstrukcji pod ekran, przedłożenia wszelkich wymaganych prawem certyfikatów i deklaracji wymaganych dla tego typu urządzeń, obsługi ekranu, zapewnienia sprzętu nagłośnieniowego w dniach 8 czerwca 2012 r. do 2 lipca 2012 r. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z miejscem wykonania usługi tj, obiekty na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szczecinku oraz udostępnić telebim do transmisji spotkań Mistrzostw Europy w dniach od 07 czerwca do 02 lipca 2012 r. na ww. terenach w Szczecinku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.31.00 - Elektroniczne tablice informacyjne 71.35.60.00 - Usługi techniczne 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia i wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświaczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświaczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) 2) Parafowany projekt umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sapik.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SAPIK, ul. Wyszyńskiego 65, 78-400 Szczecinek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Dostawa i montaż wyposażenia do szkół na terenie Gminy Szczecinek
- Rozbudowa z przebudową istniejących obiektów Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku - III etap.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umowa na dostarczenie i montaż ekranów KMK
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- INŻYNIER KONTRAKTU ORAZ POMOC TECHNICZNA DLA PROJEKTU FUNDUSZU SPÓJNOŚCI
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.