eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekWynajem telebimu i nagłośnienia na cykl imprez pn. Wspólne oglądanie transmisji z Mistrzostw EURO 2012 Szczecinek 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-16

Szczecinek: Wynajem telebimu i nagłośnienia na cykl imprez pn. Wspólne oglądanie transmisji z Mistrzostw EURO 2012 Szczecinek 2012
Numer ogłoszenia: 119202 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Agencja Promocji i Kultury , ul. Wyszyńskiego 65, 78-400 Szczecinek, woj. zachodnoipomorskie, tel. 094 7128302, faks 094 7128302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem telebimu i nagłośnienia na cykl imprez pn. Wspólne oglądanie transmisji z Mistrzostw EURO 2012 Szczecinek 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem telebimu wraz z nagłośnieniem niezbędnych do transmisji spotkań z Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w dniach od 07 czerwca do 2 lipca 2012 r na cykl imprez pn. Wspólne oglądanie transmisji z Mistrzostw EURO 2012 Szczecinek 2012i obejmuje: Dostawę, montaż i uruchomienie (w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) telebimu wraz z nagłośnieniem, do transmisji meczów piłkarskich z Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2012 w dniach od 7 czerwca do 2 lipca 2012 roku, na terenach Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szczecinku, ul. Piłsudskiego 1. a) Minimalne parametry techniczne ekranu: - rozmiar ekranu nie mniejszy niż 4 m x 6 m - powierzchnia - nie mniejsza niż 24 m2 - kąt świecenia poziomy - nie mniej niż 160 stopni - kąt świecenia pionowy - nie mniej niż 160 stopni - jasność świecenia - nie mniej niż 4000 Cd/m2 - piksel raster fizyczny - min 16mm - konfiguracja piksela SMD RGB 3w1 - rozdzielczość ekranu nie mniej niż 380 x 256 pikseli - ilość kolorów - min 16 mln - odświeżanie - nie mniej niż 4000Hz - odtwarzanie obrazu - min 60 klatek na sekundę - przetwarzanie koloru -16 bitowe - procesor Video z sygnałem wejścia HDMI - minimalna odległość oglądania max 10m Zarówno ekran jak i jego osprzęt powinny sprostać trudnym warunkom atmosferycznym w trakcie imprezy. b) Nagłośnienie Aktywny system nagłośnieniowy o mocy min 2 x 5kW c) Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z miejscem wykonania usługi tj. obiekty na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szczecinku. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry określają wymagane minimalne parametry techniczne lub standardy jakościowe. Oferowane przez dostawców urządzenia muszą odpowiadać minimalnym cechom i parametrom określonym w zakresie rzeczowym zamówienia (opis powyżej) lub cechom i parametrom im równoważnym, posiadać minimalne określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Urządzenia, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu lub deklaracji producenta wykonawcy na zgodność z PN - powinny być odpowiednio w nie zaopatrzone. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszt transportu, rozładunku dostarczonych urządzeń oraz ich montażu i demontażu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu. Zamawiający udostępni Wykonawcy w miejscu montażu telebimu wraz z nagłośnieniem i oświetleniem sprawne gniazdo zasilania sieciowego o napięciu 380V z odpowiednim zabezpieczeniem prądowym oraz sygnał TV. Wraz z ekranem wykonawca ma obowiązek dostarczyć system zarządzania na wszystkie mecze Mistrzostw w dniach od 08 czerwca do 02 lipca 2012 r. na cykl imprez pn. Wspólne oglądanie transmisji z Mistrzostw EURO 2012 Szczecinek 2012Wykonawca jest zobowiązany do: dostarczenia wszystkich akcesoriów i okablowania niezbędnych do prawidłowej pracy systemu zgodnie z wymaganiami, dostarczenia konstrukcji pod ekran, przedłożenia wszelkich wymaganych prawem certyfikatów i deklaracji wymaganych dla tego typu urządzeń, obsługi ekranu, zapewnienia sprzętu nagłośnieniowego w dniach 8 czerwca 2012 r. do 2 lipca 2012 r. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z miejscem wykonania usługi tj, obiekty na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szczecinku oraz udostępnić telebim do transmisji spotkań Mistrzostw Europy w dniach od 07 czerwca do 02 lipca 2012 r. na ww. terenach w Szczecinku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.31.00 - Elektroniczne tablice informacyjne 71.35.60.00 - Usługi techniczne 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia i wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o oświaczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o oświaczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) 2) Parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sapik.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SAPIK, ul. Wyszyńskiego 65, 78-400 Szczecinek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.