Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-17
Prudnik: Finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego (rok produkcji 2008) samochodu ciężarowego o nadwoziu specjalistycznym do zbierania i wywozu odpadów komunalnych.
Numer ogłoszenia: 11920 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Jednoosobowa Spółka Gminy z o.o., ul. Przemysłowa 1, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363265, fax 077 4363265.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zukprudnik.kalcyt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Gminy zo.o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego (rok produkcji 2008) samochodu ciężarowego o nadwoziu specjalistycznym do zbierania i wywozu odpadów komunalnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów Oryginalny kod CPV: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w szczególności: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustaway nakładają obowwiązek posiadania takich uprawnień posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi w SIWZ spełniają określone Ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: jest niezgodna z ustawą jej treść nie odpowiada treści specyfikacji isyotnych warunków zamówienia jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, zawiera omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art, 88, lib błąd w obliczanu ceny wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr1 szczególowy opis oferowanego przez wykonawcę przedmiotu zamówienia potwierdzający iż spełnia on wszystkie żądane przez zamawiającego parametry wraz z podaniem marki i typu oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust,1 i art.24 ust.1i2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przeedmiot zamówienia (np. zamiatarka, bramowiec) oraz załączenie dokumentów, że dostawy i usługi zostały wykonane należycie (referencje) oświadczenie że Wykonawca nie podlega zwolnieniu w podatku dochodowym, o którym mowa w art. 17b ust.2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych parafowany przez wykonawcę projekt umowy w celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeluodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualne zaśwadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zukprudnik.kalcyt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Jednoosobowa Spółka Gminy z o.o. 48-200 Prudnik ulica Przemysłowa 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Jednoosobowa Spółka Gminy zo.o. 48-200 Prudnik ulica Przemysłowa 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Zbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w Gminie Prudnik
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego pojazdu ciężarowego - śmieciarki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego do zbiórki i transportu odpadów stałych śmieciarki jednokomorowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.