Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-12
Przemyśl: Ochrona osób i mienia
Numer ogłoszenia: 119232 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, faks 016 6764444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.scelna.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia w zakresie: a) bezpośredniej ochrony fizycznej: - stałej obiektu Izby Celnej w Przemyślu przy ul. Sielecka 9 w Przemyślu; - polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; b) zabezpieczenia technicznego polegającego na: - montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejsca zainstalowania; - montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz ich eksploatacji, konserwacji, naprawach i awaryjnym otwieraniu w miejscach zainstalowania; 2. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania dotyczą obiektów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie woj. podkarpackiego tj: a) usługa bezpośredniej całodobowej ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia w siedzibie Izby Celnej w Przemyślu, ul. Sielecka 9, przez siedem dni w tygodniu. b) usługa ochrony mienia w systemie całodobowego monitoringu - 25 obiektów. c) usługa konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu - 25 obiektów. d) usługa konserwacji systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru - 3 obiekty. e) usługa konserwacji systemu nadzoru wizyjnego - 8 obiektów . f) usługa konserwacji systemu oddymiania - 1 obiekt. 3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.53.24.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności wymagane jest posiadanie uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionej przez Wykonawcę aktualnej koncesji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający i wykonawca dopuszczają możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości obiektów objętych usługami opisanymi w pkt. III.2b-f o maksymalnie 7 obiektów. Należne Wykonawcy wynagrodzenie z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia ilości obiektów określone zostanie w oparciu o ceny jednostkowe świadczonych usług określone w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.scelna.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Izby Celnej w Przemyślu, ul. Sielecka 9 w Przemyślu ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu Wykaz osób uprawnionych do wykonywania umowy zawierający co najmniej: a) imię i nazwisko; b) numer zaświadczenia odpowiednio o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; c) numer upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności ZASTRZEŻONE lub Poświadczenia Bezpieczeństwa w przypadku kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; d) informacje o podstawie do dysponowania osobami wskazanymi w Wykazie osób . Zamawiający wymaga by Wykonawca wskazał co najmniej 4 osoby, przewidziane do realizowania usługi bezpośredniej ochrony fizycznej siedziby Zamawiającego i co najmniej 1 osobę przewidzianą do realizacji usługi montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i napraw w miejscach zainstalowania oraz montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz ich eksploatacji, konserwacji, napraw i awaryjnego otwierania w miejscach zainstalowania. Zamawiający wymaga by co najmniej 4 osoby wskazane w Wykazie osób przewidziane do realizowania usługi bezpośredniej ochrony fizycznej siedziby Zamawiającego były zatrudnione na podstawie umowy o pracę , w pełnym wymiarze czasu pracy. Pozostałe osoby wskazane w Wykazie osób i przewidziane do realizowania usługi bezpośredniej ochrony fizycznej siedziby Zamawiającego mogą realizować usługę pod nieobecność osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu dokument potwierdzający przyjęcie do realizacji przez Podwykonawcę części zamówienia. 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie : a) zaświadczeń o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej ; b) zaświadczeń o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; c) upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności ZASTRZEŻONE lub Poświadczenia Bezpieczeństwa . 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży do wglądu Zamawiającemu umowy o pracę zawarte z osobami wskazanymi w Wykazie osób jako pracownicy Wykonawcy. Umowy o pracę winne być zawarte co najmniej na okres wskazany w pkt. IV SIWZ (min. 4 umowy o pracę) . 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł, na wszystkie i na jedno zdarzenie. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł , z zachowaniem jego ciągłości przez cały okres obowiązywania umowy oraz do przedłożenia kopii polisy Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia nowej umowy ubezpieczenia na kolejne okresy obowiązywania. 6. Wykonawca, w terminie do 10 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyniku postępowania i wybraniu jego oferty zrealizuje obowiązki wskazane w pkt. 1 - 5 , podpisze umowę i dostarczy ją Zamawiającemu. Nie zrealizowanie powyższego w wyznaczonym terminie Zamawiający potraktuje jako uchylanie się od zawarcia umowy i na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy wybierze następną w kolejności najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. Dokumenty wymienione w pkt. 2, 3, 5 stanowić będą załącznik nr 2 do umowy . 7. Zamawiający, działając na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy, wymaga by usługę bezpośredniej całodobowej ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia w siedzibie Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy wykonywali pracownicy Wykonawcy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup oznakowania drogowego
- Dostawa oleju opałowego dla Sądu Okręgowego w Przemyślu - do celów grzewczych."
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Dostawa bezprzewodowego systemu telefonii IP
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.