eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KupDostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku w zestawach od 1 do 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Kup: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku w zestawach od 1 do 4
Numer ogłoszenia: 119266 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup , ul. Karola Miarki 6, 46-082 Kup, woj. opolskie, tel. 077 4695740 w. 409, 4695741, faks 077 469 57 40 w. 348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku w zestawach od 1 do 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku w zestawach od 1 do 4 Zestaw nr 1: STRZYKAWKI, KANIULE, IGŁY, Zestaw nr 2: PRZYRZĄDY I PRZEDŁUŻACZE, Zestaw nr 3: OSPRZĘT ENDOSKOPOWY, Zestaw nr 4: ART. RÓŻNE - z możliwością składania ofert na każdą pozycję z osobna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - który stanowi załącznik OFERTA do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do oferty. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do oferty. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty. 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kup.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP Zespół Szpitali Pulmonologiczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup, ul. Karola Miarki 14, 46 - 082 KUP.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: SP Zespół Szpitali Pulmonologiczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup, ul. Karola Miarki 14, 46 - 082 KUP, SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STRZYKAWKI, KANIULE, IGŁY.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZYRZĄDY I PRZEDŁUŻACZE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7, 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OSPRZĘT ENDOSKOPOWY: Zaworki biopsyjne wielorazowe do gastrofiberoskopów i kolonoskopu f.Pentax -symbol OF-B173 Zawór A-V wielorazowego użytku do gasrtofiberoskopu f.Pentax - symbol OF-B77 Zawór ssący wielorazowego użytku do gasrtofiberoskopu f.Pentax - symbol OF-B68 Gumka na końcówkę aparatów firmy Pentax - symbol OE-A8 Szczoteczka do czyszczenia kanałów firmy Pentax krótka -symbol CS-C5 Szczoteczki do czyszczenia kanałów firmy Pentax długa Zawór A-V wielorazowego użytku do aparatów firmy Pentax -symbol OF-B121 Trójnik z łącznikiem Y Conector Zawór ssący wielorazowego użytku doaparatów firmy Pentax - symbol OF-B120 Butelka na wodę do aparatów firmy Pentax - symbol OS-H4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ART. RÓŻNE - 28 POZYCJI z możliwością składania ofert na każdą pozycję z osobna Ustnik do Body Pletysmografu Jaegera Dren balonowy niejałowy 6,6 x 4,4 Komora do pobierania leków wziewnych typu VOLUMATIC Rino Clean Kaczka jednorazowa męska (worek o poj 1 litr) Pojemnik na płyny fizjologiczne o poj. 120ml z zakrętką Probówki typu FALCON o poj. 50ml z korkiem, sterylne Probówki stożkowe z korkiem o poj. 7ml Naklejki samoprzylepne do opisu probówek, papierowe o wym. 40x20mm, bez nadruku Maska pediatryczna + nebulizator do inhalacji Elektroda EKG do HOLTERA LLL 510 typu Sorimex Identyfikator (opaska) dla dzieci Miska nerkowata j. u. Filtr antybakteryjny do aparatu AMBU HEADSTAR, antywirusowy, bez portu Naczynka do kału z łopatką, wieczkiem i naklejką Półmaska filtrująca chroniąca przed aerozolami oraz cząsteczkami zawierającymi czynniki biologiczne należące do trzeciej grupy Pojemnik na plwocinę j. u. z nakrętką, ok. 1oo ml Skalpel j.u. Pojemnik na leki o wymiarach: długość ok. 22cm, szerokość ok. 6 cm, 4 komory na leki oznakowane: rano, południe, wieczór, noc= 15 cm, + 6 cm powierzchni na opis: imię i nazwisko pacjenta, nazwy leków. Część z pojemnikami wykonana z nieprzeźroczystego tworzywa, część wierzchnia z tworzywa przeźroczystego Spodenki do kolonoskopii j. u. z flizeliny Probówko-strzykawka do zamkniętego systemu poboru krwi o pojemności 1,2 ml z EDTA Pałeczka do wymazów j.u. sterylna Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji STEAM - para wodna (zielone)- do metkownicy trzyrzędowej, alfanumerycznej, 1 rolka a 750 etykiet, opakowanie = 12 rolek + wałek z tuszem. Torebka papierowo-foliowa do sterylizacji w parze wodnej z zamknięciem samoklejącym o wymiarach 100 x 230 mm a 200szt. Torebka papierowo-foliowa do sterylizacji w parze wodnej z zamknięciem samoklejącym o wymiarach 200 x 330 mm a 200szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.